Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermin farmor går i huset som gjenferd!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
citycat1

min farmor går i huset som gjenferd!!!

Innlegg av citycat1 »

hei alle sammen
jeg er så lei av dette!!! hver natt da jeg sover, kommer farmor inn på rommet mitt og ser på
meg...! jeg veit at hun bare vil vise at hun fortsatt er i live på et annet sted, men det kan bli litt irriterende å bli vekt opp kl. 12.00 om natta!! :mozilla_yell:

Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
citycat1

Innlegg av citycat1 »

hva syns dere at jeg skal gjøre :?:
:-({|= ](*,)
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RL-Crew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Apr 2006 19:41
18

Re: min farmor går i huset som gjenferd!!!

Innlegg av RL-Crew »

citycat1 skrev:hei alle sammen
jeg er så lei av dette!!! hver natt da jeg sover, kommer farmor inn på rommet mitt og ser på
meg...! jeg veit at hun bare vil vise at hun fortsatt er i live på et annet sted, men det kan bli litt irriterende å bli vekt opp kl. 12.00 om natta!! :mozilla_yell:

Det du sier er jo helt fantastisk. Jeg vil anbefale deg å utvikle evnene dine videre hvis det er sant det du sier. Kanskje dra andre steder og snakke med andre ånder osv

Eventuelt kan du vurdere det du opplever fra andre vinkler og kanskje finne ut at det ikke er ånder hjemme hos deg. Det er også en mulighet.
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Å det blir du lei av? Be henne om å ikke vekke deg da vel! Om du snakker sant da?
For en farmor vil vel ikke vekke barnebarnet sitt hver natt?? Får det bare ikke til å rime jeg.. Jeg syns du skal smile pent til henne når du ser henne neste gang.. Om du ser henne da!
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
¤Tàri*Nènmacil
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Apr 2006 15:31
18

Innlegg av ¤Tàri*Nènmacil »

jeg syns du skal prøve å få mer kontakt med henne / andre :)
Antall ord: 12
smil til verden og verden ler av deg :]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Er det en mulighet at du drømmer? Denne farmorskikkelsen du ser, kan jo ikke ha en form for bevissthet dersom dette skjer hver natt. Jeg beklager, men jeg også synes dette høres litt rart ut...
Antall ord: 37
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Toadii »

Nøkken skrev:Har en følelse av at dette er bare pisspreik.

Skjønner ikke at dette ville være så ille, dersom hun ikke setter seg ned ved siden av sengen din og mumser på en pose potetgull... Kan være vanskelig å sove når det knaser i potetflak ved siden av deg.
Kutt ut å være så negativ da!!!!!!

Jeg tror henne. Det kan være noen som ikke liker slike ting og hun kommer til dette forumet for å få hjelp. og alt det hun får er noen som ikke tror henne. Jeg tror alle. For tenk om det er sant, det sårer utrollig mye.

Jeg synes du skal snakke med henne å fortelle henne at du har det bra.. og at hun kan våke over deg fra himmelen. (for jeg tror hun vil se om du har det bra :) )
Antall ord: 145
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RL-Crew
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av RL-Crew »

Å tro på alle fordi det kan være sant er ikke lurt det heller. I mange tilfeller er det å helle bensin på bålet.
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Toadii »

Ja men man ser jo når noen tuller. Jeg mener at dette ikke var tull. Det er ikke alle som føler seg komfortabel med at det står et gjenferd ved sengen vær natt. Selv om det er en bekjent.
Antall ord: 43
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lisbeth_eng
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Apr 2006 16:32
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien

Innlegg av Lisbeth_eng »

RL-Crew skrev:Å tro på alle fordi det kan være sant er ikke lurt det heller. I mange tilfeller er det å helle bensin på bålet.
Enig med deg der men det er jo nesten ingen på forumet her som tror på noe som kommer frem her uansett så.... Mange her virker veldig negative til omrent alt og jeg kan forså at det er en viss skepsisk for det er jo mye tull men det kan da hende noen her snakker sant å. For nye medlemmer som meg selv så er det nesten ingen vits å poste noe her som evnt jeg eller andre tror på før dere bare sier dette er tull eller falskt. Mister litt lysten på å poste inn noe liksom og da er det lett at medlemmer faller fra forumet som kansje trenger hjelp med div ting.
Bare min mening.
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

ToneG skrev:Å det blir du lei av? Be henne om å ikke vekke deg da vel! Om du snakker sant da?
For en farmor vil vel ikke vekke barnebarnet sitt hver natt?? Får det bare ikke til å rime jeg.. Jeg syns du skal smile pent til henne når du ser henne neste gang.. Om du ser henne da!
spørs vell på bestemora om hu var snill eller slem. om hu har noe hu vil fortella å berre får kontakt på den tiden. masse kan variere.. :p
Antall ord: 87
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
spissmusa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Apr 2006 12:11
18
Lokalisering: Akershus

Innlegg av spissmusa »

Lisbeth_eng skrev:
RL-Crew skrev:Å tro på alle fordi det kan være sant er ikke lurt det heller. I mange tilfeller er det å helle bensin på bålet.
Enig med deg der men det er jo nesten ingen på forumet her som tror på noe som kommer frem her uansett så.... Mange her virker veldig negative til omrent alt og jeg kan forså at det er en viss skepsisk for det er jo mye tull men det kan da hende noen her snakker sant å. For nye medlemmer som meg selv så er det nesten ingen vits å poste noe her som evnt jeg eller andre tror på før dere bare sier dette er tull eller falskt. Mister litt lysten på å poste inn noe liksom og da er det lett at medlemmer faller fra forumet som kansje trenger hjelp med div ting.
Bare min mening.
enig! innbyr ikke akkurat til å skrive om egne erfaringer når man vet de blir slaktet... og ja, jeg er en av de som kansje kunne ha skrevet mer om det paranormale enn jeg gjør. men jeg gjør det rett og slett ikke fordi jeg ikke ønsker å få mine, som for meg er veldig personlige og fine opplevelser slaktet og i enkelte tilfeller gjort narr av... men jeg velger likevel å være her, for denne krittikken og nedslaktingen av det forskjellige opplever gjelder på langt nær ikke alle på forumet. også ER det masse fine folk her!

men ja, jeg kan også være kritisk, tar ikke alt for god fisk... men, man kan jo velge å la være å svare og.
Antall ord: 270
søker vi guds ord der vi boltrer oss i syndens gods.
med bibelen til hjertet,
på vandring tekkes vi djevelens fristelser

skrevet av... -meg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Re: min farmor går i huset som gjenferd!!!

Innlegg av BMFLEX »

citycat1 skrev:hei alle sammen

Dersom det du sier er sant, så kunne det vært gøy å satt opp et videokamera.
Antall ord: 74
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RL-Crew
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av RL-Crew »

Lisbeth_eng skrev:
Bare min mening.
Altså, det er ikke mer enn kanskje 3-5 folk her inne som har en nogenlunde skeptisk fremtoning. Du kan jo gjerne legge inn en historie, men tenk litt etter, hvor givende er det på sikt at alle er enige med deg?
Antall ord: 188

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links