Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler"Symptomer" på slepeånd

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Losen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 21 Apr 2006 23:58
18

Innlegg av Losen »

Kan være mye annet også da. Jernmangel... vitaminmangel.. o.s.v.
MEN det kan også være en såkalt klebeånd. Den vil tappe deg helt for krefter, og være utrolig slitsom. Hvis du i tillegg føler en kulde langs den ene siden av kroppen som er der hele tiden vil jeg tippe at du har nærkontakt med en slik.
Det er sikkert mange som kan fjerne den for deg. ?
:)
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Lurifax

Re: "Symptomer" på slepeånd

Innlegg av Lurifax »

torgeir skrev:Er det noen som vet hvordan "symptomene" på en slepeånd kan være?

:mozilla_foot: Hei...


Jepp, jeg har opplevd 2 kleber, så litt erfaring har jeg på området....

Det jeg opplevde var at jeg følte meg fryktelig sliten og trett hele tiden... Eide ikke energi, og humøret var ofte elendig. Gikk med gråt inne i meg uten og kunne forklare hvorfor. Var fryktelig sint og orket ikke så mye nærkontakt. Våknet sliten og tung i kroppen hver morgen og når klokken nærmet seg 12.00 var jeg helt utslitt og hadde bare lyst til å sove, og følte at ingen forstod meg. Ved siden av dette hadde jeg en kulde som gikk nedover den ene siden av kroppen, og den gikk helt inn til beinet, så jeg var alltid frossen uansett temperatur i rommet..Følte også ett kaldt trekk på meg, selv om det ikke var noe steder det kunne komme fra... Andre kunne kjenne godt kulden og trekket jeg hadde på meg, selv folk som ikke hadde noen tro på klebeånder, merket den kulden, når de fikk føle på den. Jeg følte også at det var "noen" der. Følte meg iakttatt og det var veldig ubehagelig, når jeg satt på do eller stod i dusjen. I sengen var kulden ekstra plagsom. En dag var det en som fortalte meg at hun kunne skimte at det var en skikkelse ved siden av meg. Jeg trodde ikke noe spesielt på det for jeg var den siste til å tro på sånne ting... Men jeg begynte å tenke... Hva hvis hun faktisk snakket sant.....Da hadde jeg kanskje ikke pådratt meg en livsfarlig sykdom alikevel, for det var det jeg trodde feilte meg..Jeg var redd for at jeg hadde kreft eller noe annet skummelt. Jeg slo det hele fra meg, men så kom jeg tilfeldig i kontakt med et kjent medium. Og han kunne fortelle meg at jeg hadde pådratt meg en klebeånd uten at jeg hadde nevnt noe.. litt etter dette fikk jeg det bekreftet av en annen igjen, fordi jeg tar ikke alt for god fisk, og måtte høre fra folk som var uavhengige av hverandre...Først da begynte jeg å tro på det...Da jeg endelig fikk fjernet klebeånden, forandret livet mitt seg totalt, selv om det tok noen uker og hente seg inn på...

Vel, håper du har fått litt svar på det du lurte på..

mvh

Lurifax :)
Antall ord: 425

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links