Hentet fram denne jeg.
Lurer litt på hva dere som driver med ouija vil anbefale. Har ennå ikke prøvd med pendel over brettet, er det noen som har gode erfaringer med det?
En venn av meg sier at hele seansen går raskere, og heller til denne metoden.
Vil gjerne høre om flere mener det samme.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spiritisme
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2006 17:51
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Jan 2006 17:58
- 18
- Lokalisering: Tangen
"Vi snakker lørdagspizza"Horus^ skrev:Spiritisme er ett moro spill for hele familien Det burde vært obligatorisk lørdagsunderholdning hjemme i de norske hjem. Ingenting er som pizza og påkallelse av demoner på en lørdagskveld. Russisk rullett er også ett spill som kan være ganske moro
Antall ord: 51
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Nov 2005 13:12
- 19
- Lokalisering: Ålesund
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 40 ganger
"Vi snakker ekte kjærlighet"-DarkRose- skrev:"Vi snakker lørdagspizza"Horus^ skrev:Spiritisme er ett moro spill for hele familien Det burde vært obligatorisk lørdagsunderholdning hjemme i de norske hjem. Ingenting er som pizza og påkallelse av demoner på en lørdagskveld. Russisk rullett er også ett spill som kan være ganske moro
Antall ord: 58
You cannot teach a man anything; you can only help him find it within himself.
- Galileo Galilei
- Galileo Galilei
Hide post links |
Vil du vite hva spiritisme er, og hvordan du bruker det?
Har du vurdert å bruke søkefunksjonen på siden ?
Søk på Spiritisme, det er maaange liknende sider, jeg er sikker på at du finner noe av interesse
Søk på Spiritisme, det er maaange liknende sider, jeg er sikker på at du finner noe av interesse
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Lurte ikke på hva spiritisme er, men på andres erfaringer med bruk av pendel til ouijabrettet...LilleFm skrev:Vil du vite hva spiritisme er, og hvordan du bruker det?
Antall ord: 56
Vær forandringen, og du vil se verden
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Apr 2006 03:42
- 18
- Lokalisering: drammen
Du kan jo lage brettet selv, virker egentlig mer personlig enn å bruke ouja brett som man kjøper til flere hundre spenn visse steder. Bruk hele alfabetet på et stort stykke tykt ark og tallene fra 0 til 9, samt et felt med ja/nei. Så er det bare begynne å spørre, man trenger nødvendigvis ikke være fler. Jeg har lang erfaring med å drive på alene.
Antall ord: 68
LillithD.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hvem er det du gir svar til??lillithdemona skrev:Du kan jo lage brettet selv, virker egentlig mer personlig enn å bruke ouja brett som man kjøper til flere hundre spenn visse steder. Bruk hele alfabetet på et stort stykke tykt ark og tallene fra 0 til 9, samt et felt med ja/nei. Så er det bare begynne å spørre, man trenger nødvendigvis ikke være fler. Jeg har lang erfaring med å drive på alene.
Prøver meg atter en gang;
Er det noen som har erfaring med å bruke pendel til ouijabrettet??
Det må vel finnes noen der ute som kan gi litt pos/neg feedback?
Antall ord: 108
Hide post links |
Jeg vet det, men det er fortsatt mulig å bruke søkefunksjonen på siden!sivastar skrev:Lurte ikke på hva spiritisme er, men på andres erfaringer med bruk av pendel til ouijabrettet...LilleFm skrev:Vil du vite hva spiritisme er, og hvordan du bruker det?
Det er fortsatt maange emner om det samme;)
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hvis du vet det, hvorfor stiller du da spørsmål om jeg vil vite hva spiritisme er?LilleFm skrev:Jeg vet det, men det er fortsatt mulig å bruke søkefunksjonen på siden!sivastar skrev:Lurte ikke på hva spiritisme er, men på andres erfaringer med bruk av pendel til ouijabrettet...LilleFm skrev:Vil du vite hva spiritisme er, og hvordan du bruker det?
Det er fortsatt maange emner om det samme;)
Har nok brukt den søkefunksjonen skjønner du!!
Hadde ikke stillt spørsmålet hvis jeg hadde funnet svaret mitt alt -
så med andre ord har jeg ikke funnet et annet innlegg om bruken av pendel til oujiabrettet... Det var derfor jeg hentet fram et gammelt innlegg om spiritisme og stilte spørsmålet mitt.
Men siden du sier at der er maange emner om det samme, kunne du kanskje være så grei og gi meg linken til dem???
Antall ord: 180
Hide post links |
Wow, slapp av!
Jeg prøvde bare å hjelpe.. Sorry! skal ikke prøve mer jeg!
Sorry!
Jeg prøvde bare å hjelpe.. Sorry! skal ikke prøve mer jeg!
Sorry!
Antall ord: 16
Hide post links |