Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Skien, porsgrunn
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2006 21:36
- 18
Skien, porsgrunn
Vi har vert så og si på alle stedene det går vandrehistorier om i skien og porsgrunn.. og bamble for den saks skyld.. er det noen som vet om noen andre steder her. som vi kanskje ikke har vert klar over..?
Antall ord: 42
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Re: Skien, porsgrunn
På Høyers hotel skal det gå igjen en person.. Det er kjent blandt de som jobber der.. JEg har ikke satt meg inn i historien, men moren til venninnen min jobbet der engang, så vi hørte historien da vi var ungdommer..Punky skrev:Vi har vert så og si på alle stedene det går vandrehistorier om i skien og porsgrunn.. og bamble for den saks skyld.. er det noen som vet om noen andre steder her. som vi kanskje ikke har vert klar over..?
Antall ord: 87
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2006 21:36
- 18
Re: Skien, porsgrunn
Har vert der. har historien og har vert på rommet han døde. men han har ikke vist seg på mange år. men grunnmuren til høyers er bygd opp av stenene på kapittelberget.. er igrunn litt fasinerende den historien der.ToneG skrev:På Høyers hotel skal det gå igjen en person.. Det er kjent blandt de som jobber der.. JEg har ikke satt meg inn i historien, men moren til venninnen min jobbet der engang, så vi hørte historien da vi var ungdommer..Punky skrev:Vi har vert så og si på alle stedene det går vandrehistorier om i skien og porsgrunn.. og bamble for den saks skyld.. er det noen som vet om noen andre steder her. som vi kanskje ikke har vert klar over..?
Antall ord: 130
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Så spennende da.. Som sagt så har jeg ikke satt meg inn i historien.. Det er ca 20 år siden vi hørte den historien.. *grøss* tiden går jammen fort!
Antall ord: 32
Hide post links |