Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGjenferd barn og bortdrivelser.

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Smule
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Mai 2006 19:17
18

Gjenferd barn og bortdrivelser.

Innlegg av Smule »

Kan gjenferd flytte med deg? Bli med deg hjem over en periode for så å gå tilbake til det stedet hvor de pleier å holde til?
Vi har et veldig sterkt nervær av en mann på min manns jobb. Han er gammel. Eldre enn huset fornemmer jeg. Han lukter pyton!! Nærmest som våt uvasket bikkje!! Han er helt ufarlig, og det eneste som er plagsomt er at han er forferdelig nysgjerrig av seg. De gangen jeg har jobbet der (dette er en gammel villa!) så står han omtrent oppå meg og kikker på hva jeg gjør. Og ikke bare jeg , men veldig mange andre fornemmer også han veldig sterke nærvær. Fremmede som kommer til huset kan fortelle om at de var sikker på at det sto noen bak dem når de holdt på i huset, bare for å snu seg så er de alene. Vi har mange, mange tilbakemeldinger om at folk har kjent han. Unger har kommet hylende opp fra kjelleren fordi de ble redd for mannen som sa de måtte gå opp og ikke være der nede. (Spøkelset) Av og til hører man fottråkkene hans, av og til skjer det at ting ramler ned av seg selv. Men stort sett er det fredelig der, bortsett fra at han er der og han er så sterk!! Med ordet sterk, så mener jeg at nærværet han er det sterkeste jeg noensinne har opplevd av gjenferd. Det er ikke en villa som blir snakket om som et spøkelseshus. Ingen vet at det spøker der, noe som styrker min tro på hva jeg har opplevd og hva andre har opplevd. Det er ikke massesuggesjon som fremkaller alle disse opplevelsene.

I går var datteren min på fire med mannen min der. De var alene. Han ber henne gå ned i 1 etg å sette seg i sofaen å skru på barne tv mens han gjør ferdig jobben sin. Hun gjør det og kommer opp igjen og sier at hun ikke kan sitte der fordi mannen som sitter der tar så stor plass. Og bare for å ha sagt det så var de alene! Spøkelset må ha satt seg der med henne. Men mannen min kunne fortelle at lukten fra han var eksepsjonellt sterk i går. Bare for å ha sagt det så er aldri gjenferd og spøkelser noe vi snakker om foran barna. De vet ikke hva det er engang.

Datteren min har mange rare evner for å si det slik, og det forundrer meg ikke at hun også ser han.

Men så kommer problemet med at vi føler at han blir med oss hjem av og til. Det er jo helt villt og jeg har aldri hørt noen har snakket om noe slik før. Føler meg dum når jeg sier det, at vi har et flyttbart gjenferd. MEn det er sant. Det var en gang jeg hadde vært på jobben til mannen min igjen og kom hjem da var jeg sikkert på at jeg hadde med meg noe. Han var nesten like sterk. JEg ble redd. Var alene i kjelleren og jobbet og jeg følte han så utrolig der nede i det lille rommet. Jeg ba han fjerne seg da han skremte meg. Da ble han svakere. Så begynner jenta mi å fortelle at hun ikke vil på rommet sitt da det er et spøkelse der. Hva sier man da??? Det var en periode over noen dager dette varte. Deretter flyttet han tilbake igjen.

Nå føler jeg veldig sterk for å få han over på andre siden. Hvordan går jeg frem? Dette er viktig. Jeg har tror på at man skal ikke vandre vilesløst rundt på jorden etter sin død. Han må videre. Men hvordan.
Antall ord: 638

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trollheimen

gjenferd

Innlegg av mario andres »

Kan godt været en spøkelse!SLEPEÅNDEN...DE KAN FØLGER DEG HVOR SOM HELST!og er veldig plagsomt! eneste måten kvitte deg den ånden er med hjelp av en MEDIUM,så anbefaler jeg prøv OLAV MOLDESTAD!!
HER HAR DU HJEMMESIDEN HANS!
www.utdrivelse.no
lykke til håper du og familien kan være ifred ganske snart!!! :)
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

JA. Jeg tror helt sikkert at en ånd kan bli med deg :mozilla_smile:
Antall ord: 14
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Toadii »

Han kan være en klebeånd. Jeg har hatt det, men den forsvant da jeg snakket med han og sa at jeg ikke kunne hjelpe ham over til den andre siden. Han måtte gå videre å finne noen andre som kunne hjelpe. etter det har jeg ikke merket noe!
Antall ord: 50
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
GhostFace
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Apr 2006 15:04
18

Innlegg av GhostFace »

innpåsliten! få han fjerna eller kanskje be han holde seg litt i skyggen?
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links