Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hvor i landet er dette???
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mai 2006 02:46
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trøndelag
Hvor i landet er dette???
kan noen hjelpe meg å finne frem..
Jeg har en drøm som kommer ofte tilbake.. og spesielt denne byen/stedet.. og jeg har ting jeg skulle ha gjort der.. i ett spesielt hus.. men jeg har ikke peiling på hvor det er..
Jeg er ganske sikker på at det ligger ved havet.. i byen ligger et "kjøpe senter med glasstak" og det er en kafe høyt oppe i dette kjøpe sentret der en ser utover sentret og byen.. i byen/ stedet er det en ås med mange bolighus.. speiselt på siden mot sentum og havet. på andre siden av åsen går det en vei ned til en "dal" der ligger det en skole/barnehage med noen store gressbaner på venste side, på høyre side av veien ligger det en Butikk.. kjent kjede.. Bunnpris, rema, e.l. Når en kommer ned av åsen kommer man til ett kryss/rundkjøring. Hoved vei.. På andre siden av veien er det en ny ås.. høyrere enn den andre mer som en fjellside.. og der er det mange veier og boligfelt.. øverst oppi dette byggefeltet ligger det ett hus. Og der har jeg ting å gjøre.. men jeg kommer meg aldri lenger.. enn til innkjørselen.. men det er noe/noen som venter på meg i det huset..
hvis denne byen/stedet eksisterer så må jeg dit.. Det er viktig.. Jeg har drømt dette stedet så mange ganger at jeg føler meg kjempe kjent i byen og omring..
Har noen forslag om hvor dette kan være????
Jeg har en drøm som kommer ofte tilbake.. og spesielt denne byen/stedet.. og jeg har ting jeg skulle ha gjort der.. i ett spesielt hus.. men jeg har ikke peiling på hvor det er..
Jeg er ganske sikker på at det ligger ved havet.. i byen ligger et "kjøpe senter med glasstak" og det er en kafe høyt oppe i dette kjøpe sentret der en ser utover sentret og byen.. i byen/ stedet er det en ås med mange bolighus.. speiselt på siden mot sentum og havet. på andre siden av åsen går det en vei ned til en "dal" der ligger det en skole/barnehage med noen store gressbaner på venste side, på høyre side av veien ligger det en Butikk.. kjent kjede.. Bunnpris, rema, e.l. Når en kommer ned av åsen kommer man til ett kryss/rundkjøring. Hoved vei.. På andre siden av veien er det en ny ås.. høyrere enn den andre mer som en fjellside.. og der er det mange veier og boligfelt.. øverst oppi dette byggefeltet ligger det ett hus. Og der har jeg ting å gjøre.. men jeg kommer meg aldri lenger.. enn til innkjørselen.. men det er noe/noen som venter på meg i det huset..
hvis denne byen/stedet eksisterer så må jeg dit.. Det er viktig.. Jeg har drømt dette stedet så mange ganger at jeg føler meg kjempe kjent i byen og omring..
Har noen forslag om hvor dette kan være????
Antall ord: 262
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2006 18:26
- 18
hei!
jeg vet ikke hvor dette er, men istede for at du skal konsentrere deg om byen\plassen søk heller på drømmetydning og tyd tingene i drømmen. det kan hende du får svar der og det kan hende ditt indre prøver og si deg noe og ikke plassen...
stikk ord er: glass,tak,gress,butikk.. skjønner??
jeg vet ikke hvor dette er, men istede for at du skal konsentrere deg om byen\plassen søk heller på drømmetydning og tyd tingene i drømmen. det kan hende du får svar der og det kan hende ditt indre prøver og si deg noe og ikke plassen...
stikk ord er: glass,tak,gress,butikk.. skjønner??
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 10:03
- 19
- Lokalisering: Trollheimen
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Hmmm... Beskrivelsen kan passe på mange steder, er jeg redd.
Tildels også Florø, hvor jeg bor....
Dersom du føler deg kjent der, vil jeg foreslå å skissere opp hvordan veiene går, DET kan være det som skal til for at folk kjenner stedet igjen.
Jeg kan hjelpe med å legge tegning inn i forumet her....
mvh Asbjørn
Tildels også Florø, hvor jeg bor....
Dersom du føler deg kjent der, vil jeg foreslå å skissere opp hvordan veiene går, DET kan være det som skal til for at folk kjenner stedet igjen.
Jeg kan hjelpe med å legge tegning inn i forumet her....
mvh Asbjørn
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Mar 2005 20:32
- 19
Det høres ut som Bodø.
Den dalen du beskriver kan være den som ligger et par tre km utenfor byen.
Antall ord: 22
Inte visste jeg at alle dagene som kom og gikk
- var selve livet
- var selve livet
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Jan 2005 12:54
- 19
- Lokalisering: one bedroom apartment
ja tenkte det jeg også....Vimsen skrev:Det høres ut som Bodø.
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Nov 2004 17:12
- 20
- Lokalisering: Meekytown
Som Asbjoern sier, kan beskrivelsen passe paa en rekke steder.
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Apr 2006 19:41
- 18
Det kan være i hele landet. Umulig å svare på.
Hvor stor er denne byen da?
Oslo er by, Hokksund er "by"!
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2006 06:28
- 18
- Lokalisering: Drammen
Heh..Og Hokksund er ikke veldig stor by..RL-Crew skrev:Det kan være i hele landet. Umulig å svare på.
Antall ord: 33
Quantumphysics holds the key to the truth.
NGH http://www.ghosthunters.no
NGH http://www.ghosthunters.no
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Litt større enn vestfossen hehe...men absolutt ikke en by. Da burde mjøndalen være by også.Egon Spengler skrev:Heh..Og Hokksund er ikke veldig stor by..RL-Crew skrev:Det kan være i hele landet. Umulig å svare på.
Antall ord: 55
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Mai 2006 02:46
- 18
- Lokalisering: Trøndelag
takker for svar..
jeg er litt usikker på om hvor stor byen derfor skriver jeg by/sted.. men det er ikke blant de største byene tror jeg..
Ja jeg vet at dette er som å skyte i blinde men jeg må prøve, Jeg skal prøve å tegne ett kart.. Ikke flink å tegne men skal prøve.
Det er ikke Bodø.. der har jeg bodd selv i ettår..
jeg tror ikke det hjelper å drømmetyde..
Jeg har hatt så mange drømmer om dette stedet.. jeg drømmer at jeg opplever forskjellige tiing der men det hele tiden i samme byen og jeg ender alltid ved dette huset..
Det er sånn at de forskjellige drømmene er som minner... fra barndom og ungdom i denne byen..
Jeg har gått på epleslang der.. jeg har syklet mange veier.. har vært på kafe i dette glass huset.. Jeg har vært å handlet på den butikken som jeg snakker om.. Jeg har gått på skolen som jeg snakket om.. Jeg har spillt fotball på denne gressbanen.. Vært på fest..
men som sagt skal jeg prøve å tegne kart..
jeg er litt usikker på om hvor stor byen derfor skriver jeg by/sted.. men det er ikke blant de største byene tror jeg..
Ja jeg vet at dette er som å skyte i blinde men jeg må prøve, Jeg skal prøve å tegne ett kart.. Ikke flink å tegne men skal prøve.
Det er ikke Bodø.. der har jeg bodd selv i ettår..
jeg tror ikke det hjelper å drømmetyde..
Jeg har hatt så mange drømmer om dette stedet.. jeg drømmer at jeg opplever forskjellige tiing der men det hele tiden i samme byen og jeg ender alltid ved dette huset..
Det er sånn at de forskjellige drømmene er som minner... fra barndom og ungdom i denne byen..
Jeg har gått på epleslang der.. jeg har syklet mange veier.. har vært på kafe i dette glass huset.. Jeg har vært å handlet på den butikken som jeg snakker om.. Jeg har gått på skolen som jeg snakket om.. Jeg har spillt fotball på denne gressbanen.. Vært på fest..
men som sagt skal jeg prøve å tegne kart..
Antall ord: 191
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Apr 2006 12:31
- 18
- Lokalisering: svolvær
hei... tænkte åsså bodø først men sidn du har bodd dær så... trur du på reinkarnasjon? du kan jo ha levd et tidligere liv.. at d e nåkka du har opplevd i et tidligere liv såm du ikke helt klara å huske. men prøv å tyde drømmen din i symbola åsså.. prøv å gå inn på dennar sia:
http://www.netspirit.dk/index.php/modul ... FAQ_cat/71
hær får du ei forklaring på forsellige symbola, vældi nytti sia.. :mozilla_smile:
http://www.netspirit.dk/index.php/modul ... FAQ_cat/71
hær får du ei forklaring på forsellige symbola, vældi nytti sia.. :mozilla_smile:
Antall ord: 89
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mar 2006 15:46
- 18
Jeg synes dette høres litt ut som Sandnessjøen.
Antall ord: 10
Do not vow to walk in the dark if you never have seen the sunfall.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Å, jeg vet om noen som kommer til å melke denne tråden for det den er verdt...
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
Jeg tenkte også Ålesund... vært der? Det kan jo for øvrig være hvor som helst ellers også, da.
Antall ord: 20
Hide post links |