Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGrådotter

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Smule
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Mai 2006 19:17
18

Grådotter

Innlegg av Smule »

Jeg vet ikke hva annet jeg skal kalle dette fenomenet enn "grådotter". Vi har nemlig små grå dotter, spøkelsesdotter, som fyker rundt omkirng her til tider. Og dette er faktisk seriøst, for nå ser jeg for meg at jeg får alle mulige humoristiske vinkllinger på hybelkaniner, mangelfull støvsuging osv...

De er på størrelse med nettopp kaniner og fyker rundt omkring. Jeg fornemmer nesten at det er gjenferd av dyr??!?!? Men Herregud.. kan DE også gå igjen ? OG hvorfor i alle verden? De er ikke plagsomme. Men jeg bare lurer på om noen har vært borti noe slikt før? Jeg har heller ikke synsforstyrrelser, og så vidt jeg vet så er jeg ved mine fulle fem også. :) Men jeg synes dette er interessant.
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Det som først datt ned i tankene mine var "småfolket" / "nisser" - "tusser og troll"...
Rett og slett det man kalte de i "gamle dager".

Disse skal normalt ikke sees, men enkelte mennesker har evnen til å se energien deres, og dermed....

Har du forsøkt å ta bilde av disse ? Eller forsøkt å snakke rett til de ;
"Halloen der, hvem er du?"

Dersom du tar bilder, ( gjerne med elektronisk kamera,) send til meg så jeg får se på det...
Det er ikke sikkert de viser seg på "film", men kan kansje vises ved justering av lys kontrast og evt fargebalanser...

-
Hvorvidt dyr kan gå igjen ? tja, de kan kansje det, jeg tror etterhvert at alt levende har sjel.
Og at dyr ( gjerne kraftdyr som i sjamanismen ) er dyr som "går igjen", hvis vi skal kalle de det - de er jo mer som Hjelpere de da.

Forsøk å ta bilder, emd elektronisk kamera ( mobilkanmera bør være av den bedre typen), så kan vi jo sjekke om vi greier å få frem noe ?

mvh Asbjørn
Antall ord: 177

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Jeg er enig med Asbjørn her, jeg tror også det er små nisser eller troll, eller kraftdyr eller noe sånt, jeg ser dette titt og ofte selv og jeg forbinder det med småfolk eller dyr ja.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Disse ulldottene må jo være energi da. Å dem kan sikkert vise seg i forskjellige fasonger også. Jeg har sett både grå og lysende energi punkter.
Antall ord: 27
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links