Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ TYDELIG ANSIKT PÅ VIDEO!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mai 2006 21:36
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
hvilken video var det, jeg vil gjerne se den har bare sett bildet som panty la ut :mozilla_smile:
Antall ord: 19
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2006 17:51
- 18
- Lokalisering: Drammen
Det var vel videoen som tråden ble startet med??Martepijah skrev:hvilken video var det, jeg vil gjerne se den har bare sett bildet som panty la ut :mozilla_smile:
http://home.no/pantsfinn/10042006008.avi
Antall ord: 37
Vær forandringen, og du vil se verden
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Mar 2006 05:06
- 18
- Lokalisering: Larvik
jupp vi dro dit bare for og se tilfedigvis filma panty for og ha det gøy eller noe. men rart var det
Antall ord: 23
Hide post links |
ser nærmest ut som en død kropp. Dvs, hodet/ansikt som tilhører en død kropp, og ikke så mye spøkelse. Noe med det veldig uberørlige ved ansiktet.. ser dødt ut. Hvor er dette?
Nevnte dere ikke også i filmen at det luktet vondt der...?
Nevnte dere ikke også i filmen at det luktet vondt der...?
Antall ord: 51
Hide post links |
URK! Nå så jeg på det bildet nærmere, urk!
*grøss*
Ser ut som en kar med bandasje rundt hodet , og du kan se at øyet hans ser rett mot deg.. Altå et helt fullstendig tydlig øye, uten noen sånn generell tvil, for det er jo bare der.
*grøss*
Ser ut som en kar med bandasje rundt hodet , og du kan se at øyet hans ser rett mot deg.. Altå et helt fullstendig tydlig øye, uten noen sånn generell tvil, for det er jo bare der.
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2006 17:19
- 18
- Lokalisering: Horten
den virker ikke på datan min
Men jeg tror kanskje at jeg hadde sett den hvis den virka
Men jeg tror kanskje at jeg hadde sett den hvis den virka
Antall ord: 18
Det finnes kunn ètt pent barn i hele verden.
Og alle mødre har det!
-Kinesisk ordtak-
Og alle mødre har det!
-Kinesisk ordtak-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Hva er kanten rundt ansiktet? dørkarmen?
I såfall snakker vi jo ett enormt hode...
Men det jeg stusser litt over er at ingen av dere så det da dere var der. Jeg vet at jeg i hvertfall til en hver tid ville sett den veien lykten peker. Og da det dukker opp hele tre ganger finner jeg det noe snodig at ingen av dere så det da dere var der.
I såfall snakker vi jo ett enormt hode...
Men det jeg stusser litt over er at ingen av dere så det da dere var der. Jeg vet at jeg i hvertfall til en hver tid ville sett den veien lykten peker. Og da det dukker opp hele tre ganger finner jeg det noe snodig at ingen av dere så det da dere var der.
Antall ord: 72
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
Her kan jeg tydelig se det ansiktet du prater om! Etter å ha studert filmen nøyere så jeg flere skikkelser som viste seg.. Dette var sinnsykt creepy.. Mente å se en skikkelse vise finger til camet og! Helt seriøst! Sjekk nøye, og si ifra om dere ser noe.
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Jun 2006 14:53
- 18
- Lokalisering: Alsvåg
wow
kongebra video... men det så litt ut som om det med gjenferdet var planlagt, eller kansje det var den uteliggeren de trodde bodde der, eller kansje det faktisk var et ordentlig gjenferd :mozilla_surprised: who knows:/
men kongebra observasjon :mozilla_laughing:
men kongebra observasjon :mozilla_laughing:
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Feb 2006 14:18
- 18
jeg ser det men jeg lurer gangske mye på om dette er bare laget til.. men vist det ikke er det så er dette spennende synes no eg
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Feb 2006 15:07
- 18
Ja, det tenkte jeg også. Og jeg fikk vondt inni meg når de rotet gjennom alle tingene. Hva om det var oss og en gjeng med høylytte folk sprang rundt i "huset" vårt, rota i tingene våre og sa fysj fisj, ekkelt?JUNE skrev:tenkte på at det kan jo være denne personen som har bosatt seg der da, som gjemmer seg for dere. sikkert ikke moro for h*n å få besøk sånn midt på natta....
bare en tanke....
Selv om det er uteliggere så kan de vel få litt respekt. Det er det eneste de har, og det er tingene deres. Overgrep er det, prøv å tenke over hvordan det føles for de det gjelder. De er mennesker de også og føler akkurat slik som du og jeg gjør.
Antall ord: 140
Hide post links |
Re: hei
Hvis du ser på hendene til de andre i filmen vil du se at også deres hud blir rød i det lyset.Rose78 skrev:Heisan
har dere å lagt merke til ca 2.20
da ser det ut som noe rødt i ansiktet på den personen?
jeg så det var noe rødt i ansiktet
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2006 20:30
- 18
- Lokalisering: Os
Jeg kan faktisk ikke se noen fjes jeg heller....
Antall ord: 9
Ser Ned På Ett Kutt Gjør Det Igjen, Men Nå Er Det Slutt...
Hide post links |