En gang for noen år siden, var jeg ute (dette var etter mørkets frembrudd) og så opp på himmelen mens jeg var på vei til en kamerat. Plutselig så jeg en lysegul sirkel på himmelen. Den var der omtrent ett eller to sekunder, så ble den plutselig halvparten så stor, før den forsvant. Det kan ikke ha vært et fly, for den ble ikke gradvis mindre.
Da jeg var på vei hjem igjen, så jeg den sqamme tingen igjen, og det samme skjedde.
Noen tanker om hva dette kan ha vært?
UFO, Kornsirkler & fenomen ⇒ Gule sirkler på himmelen
Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Nov 2005 16:05
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Larvik
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jan 2005 12:35
- 19
- Lokalisering: Gjerdrum
hmm. rart.. men en gang så jeg en stor gul ring på kveldshimmelen som beveget seg fra m og tilbake , men fant ut fort at det var lyskastere fra nabokommunen.. kanskje det var noe skjedde i nabokommunen ?
Antall ord: 37
" Vær utålmodig menneske! Sett dine egne spor! Det gjelder vårt evige korte liv. Det gjelder vår jord!"
Inger Hagerup
Inger Hagerup
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Nov 2005 16:05
- 19
- Lokalisering: Larvik
Første gang det skjedde, avfeide jeg det som lys fra lommelykten min som traff en sky, men andre gangen pekte ikke lommelykten mot himmelen.
Det var helt klart ikke lyskastere, på den tiden bodde jeg i et nabolag et stykke ut på landet, de bevegde seg ikke, og det var langt til nærmeste nabokommune.
Det var helt klart ikke lyskastere, på den tiden bodde jeg i et nabolag et stykke ut på landet, de bevegde seg ikke, og det var langt til nærmeste nabokommune.
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jan 2005 12:35
- 19
- Lokalisering: Gjerdrum
tja.. det er jo som så mange som hevder at ufoer finnes og mange som avviser det som tull.. Men hvem kan si om noe finnes eller ikke? det er jo opp til en og hver.. Det kan jo finnes naturlige årsaker til dette du så ...
Antall ord: 46
" Vær utålmodig menneske! Sett dine egne spor! Det gjelder vårt evige korte liv. Det gjelder vår jord!"
Inger Hagerup
Inger Hagerup
Hide post links |