Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Video
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Jan 2005 12:54
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: one bedroom apartment
fordi yousendit.com lar bare ei fil ligge i 7 dager og 22 nedlastinger ellerno...
Antall ord: 15
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind
Sending me out of my mind
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2005 16:32
- 19
du motsier asbjørn? det har jeg ikke sett førmoe444 skrev:1)Det kan virke som sol på filmen, for det ser veldig lyst ut, men det er faktisk tykk tåke som henger nedpå hustaket. Så solrefleks kan det ikke være.
2)Filmkamera flyttes sakte bortover til høyre, mens denne lysrøyken stiger rett oppover. Jeg har vanskeligheter med å se sammenhengen...
Antall ord: 66
Hide post links |
"Your file has expired.
Unfortunately, your file has expired. A link is valid for 3 days or a limited number of downloads, whichever occurs first. If you want your files to be available longer, use the new YouSendIt website where files last for 7 days for FREE.
Once the link expires, the file is deleted and cannot be recovered."
Unfortunately, your file has expired. A link is valid for 3 days or a limited number of downloads, whichever occurs first. If you want your files to be available longer, use the new YouSendIt website where files last for 7 days for FREE.
Once the link expires, the file is deleted and cannot be recovered."
Antall ord: 59
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Når jeg vurderer innholdet i en film kreves det at jeg får lastet den ned, og avspilt den i det tempo som passer meg. ;-)
Derfor HADDE jeg faktisk filmen liggende på HD, og kan nå legge den tilgjengelig fra min server :
Den krever Real-player eller Quicktime for å vises.
Den spilles ikke av i Mediaplayer... ( Windows egen...)
Her er den : http://aa-mot.no/pnb/Lier.mov
Se på filmen, legg merke til lyset til venstre i bildet ( tydelig lavtstående sol - vi ser det bla.a. på fargen i filmen.
Og legg merke til "orbene" som flytter seg oppover ; det er reflekser fra sola...
mvh Asbjørn
Derfor HADDE jeg faktisk filmen liggende på HD, og kan nå legge den tilgjengelig fra min server :
Den krever Real-player eller Quicktime for å vises.
Den spilles ikke av i Mediaplayer... ( Windows egen...)
Her er den : http://aa-mot.no/pnb/Lier.mov
Se på filmen, legg merke til lyset til venstre i bildet ( tydelig lavtstående sol - vi ser det bla.a. på fargen i filmen.
Og legg merke til "orbene" som flytter seg oppover ; det er reflekser fra sola...
mvh Asbjørn
Antall ord: 110
Hide post links |