Heisann.
Jeg har lest noe om spiritisme men har aldri helt forstått hvordan dette skal foregå og hva poenget er. Er det enkelt og greit bare å "komunisere" med ånder?
Fakta, teori & skepsis ⇒ Kan noen forklare meg spiritisme?
Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: Kan noen forklare meg spiritisme?
https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewt ... highlight=
Kanskje det hjelper? =)
Ellers så skal det være hundrevis av liknende emner..
Lurer på om denne kanskje burde skulle ligge under Klarsyn, Spådom og Åndelige Sanser ?
Kanskje det hjelper? =)
Ellers så skal det være hundrevis av liknende emner..
Lurer på om denne kanskje burde skulle ligge under Klarsyn, Spådom og Åndelige Sanser ?
Antall ord: 36
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Apr 2006 22:40
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Kongsvinger
Som jeg har sagt til andre som vil prøve litt svartmagi osv. Dette er ingen lek. Les en del om emne du skal inn i først. Veldig viktig =) :mozilla_laughing:
Antall ord: 32
For those that beleive, there is no need for proof, For those that don't believe, there will never be enough proof.
Hide post links |
Det kunne være morsomt å vite litt om dette, derfor jeg spør. Tror ikke jeg kommer til å prøve på noe fancy
Antall ord: 23
Hide post links |