Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkillingmark...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

larsrolle PPV skrev:Bare til orientering.
Det er ikke bare huset som har ukjente energier.
Det er også selve plassen. Kjelleren, eller under huset hadde merkelige energier som ikke kan forklares.

I den gamle låven var det et punkt som en av oss kom på med merkelige energier.
Denne personen ba flere av oss å gå inn i låven for å se om vi merket noe.
Flere av oss merket dette punktet - ca 2 x 2 meter uten at noen av oss på forhånd visste hvor det var.
Ja vi fikk en tese senere om hva dette var. Hvilke energier som hang igjen der.
Det viste seg at akkurat på denne plassen hadde det satt en pike med et barn.
Hun hadde rømt fra en eller annen plass og gjemte seg der. Denne piken tok sitt eget liv, angivelig ved å hoppe ut av et vindu som også var på denne plassen.
Dette fikk vi vite i ettertid.

Så ja, det henger igjen energier på hele plassen.

Bevise det - nei det kan man ikke.
Sammeholde det med gamle historier for å se om disse passer - ja det kan man gjøre.

Er det en bekreftelse på noe?
Ja sannsynligvis - men dette vet vi ikke - vi kan bare anta, føle og tro.

Så får det bli opp til enhver å tolke dette som sprøyt eller noe annet. De som har vært der vet.
De som har søkt noe der - vet.
De som har opplevd noe der - vet at det er en bekreftelse på at det ikke er alt vi forstår eller kan forklare.

Slik verden og spesielt den spirituelle delen av verden utvikler seg for tiden - så ser det ut som vi vet mindre og mindre.
Imidlertid undrer vi mer og mer.
Joda, greit nok det, men får ein undersøke om det er andre årsaker til utslag og at ein føler energier?

Eg gidde ikkje ta ein så lang tur med "*** og pakk" bare for å få vite at dette får du ikkje bruke eller senga får du ikkje røre osv.

Det er jo normalt at folk føler energier enten dei har elektrisk eller magnetisk opphav, bare energien er sterk nok. Og da er energien som regel meir enn sterk nok til å slå ut på mange typer apparat, nok til å samanholde data og dermed finne ut kva ein står overfor.

Har du opplevd noko kvar gang du har vore der viss du har vore der fleire ganger?
Antall ord: 418
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

madjava skrev:
Lone skrev:Jeg har også sovet der :mozilla_tongue: Å oppleved faktisk noen episoder som fikk bort tvilen min iallefall.

Det var litt etter ankomst.. ei venninne og jeg hadde akkuratt avslutta "oppdagelsesturen" gjennom huset. Vi er igrunn litt skuffet etterall omtalen av huset. Jeg trodde luften skulle dirrte.. etter alle forventningene og alt som var sakt :mozilla_tongue:

Vel, vi står ute på kjøkkene m ansiktet vendt mot veggen hvor stekeovnen står. Vi står å småfniser av hele greia og lurer på hva nå liksom :mozilla_tongue:
.. haha det var denne spøkelsesjakta.. detta kan jo bli spennende .. -vi står å prater..
lurer på hvorfor"hun" ikke like gjerne kunne gitt oss et tegn og bli ferdig med det..

Plutselig skjer det et eller annet m lufta..ingen sier noe, vi bare stod der som trollbinte..

Deretter kommer et enormt kraftig bråk. Som om noen holdt en jernstang i hånden og SLO den ned i bakken med et brak.

Venninna mi reagerte med å hoppe OPP på benken og fikk et stort blåmerke (vi kan le av det i dag :mozilla_smile: ) Jeg selv fikk en sterk hjertebank.

Vi snudde oss rundt og så etter hva det kunne ha vært. Vi tråla altså -så ser vi plutselig en gammel gjenstand som kan ligne på en stokk -plutselig står opp og ned på en slik "møbel m bein på" Paradokset her er at denne stokken var satt på et slikt måte at det ikke skulle være mulig :o (vanskelig å forklare via tasting)
Uansett -denne "stokken" han iallefall på veggen da vi kom :)

Altså -man kan sitte å tenke, fundere og fantasere.. men når ting skjer -ja da bare VET man.. :)
Sto stokken fast? Gjekk du bort å kjente etter om stokken kunne flyttast på?
Altså.. denne stokken kunne aldri lande på dette lile området av seg selv. Vi forsøkt flere ganger. Det er vansklig å forklare. Man må nesten ha opplevd for å skjønne det :mozilla_wink:
Antall ord: 333
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av madjava »

Lone skrev:
madjava skrev:
Lone skrev:Jeg har også sovet der :mozilla_tongue: Å oppleved faktisk noen episoder som fikk bort tvilen min iallefall.

Det var litt etter ankomst.. ei venninne og jeg hadde akkuratt avslutta "oppdagelsesturen" gjennom huset. Vi er igrunn litt skuffet etterall omtalen av huset. Jeg trodde luften skulle dirrte.. etter alle forventningene og alt som var sakt :mozilla_tongue:

Vel, vi står ute på kjøkkene m ansiktet vendt mot veggen hvor stekeovnen står. Vi står å småfniser av hele greia og lurer på hva nå liksom :mozilla_tongue:
.. haha det var denne spøkelsesjakta.. detta kan jo bli spennende .. -vi står å prater..
lurer på hvorfor"hun" ikke like gjerne kunne gitt oss et tegn og bli ferdig med det..

Plutselig skjer det et eller annet m lufta..ingen sier noe, vi bare stod der som trollbinte..

Deretter kommer et enormt kraftig bråk. Som om noen holdt en jernstang i hånden og SLO den ned i bakken med et brak.

Venninna mi reagerte med å hoppe OPP på benken og fikk et stort blåmerke (vi kan le av det i dag :mozilla_smile: ) Jeg selv fikk en sterk hjertebank.

Vi snudde oss rundt og så etter hva det kunne ha vært. Vi tråla altså -så ser vi plutselig en gammel gjenstand som kan ligne på en stokk -plutselig står opp og ned på en slik "møbel m bein på" Paradokset her er at denne stokken var satt på et slikt måte at det ikke skulle være mulig :o (vanskelig å forklare via tasting)
Uansett -denne "stokken" han iallefall på veggen da vi kom :)

Altså -man kan sitte å tenke, fundere og fantasere.. men når ting skjer -ja da bare VET man.. :)
Sto stokken fast? Gjekk du bort å kjente etter om stokken kunne flyttast på?
Altså.. denne stokken kunne aldri lande på dette lile området av seg selv. Vi forsøkt flere ganger. Det er vansklig å forklare. Man må nesten ha opplevd for å skjønne det :mozilla_wink:
Nå svarer du ikkje på det eg spør om. Slik eg tolka deg sto stokken oppe på dette møbelet av seg sjølv. Egentlig skulle stokken henge på veggen.

Sto stokken fast?

Gjekk du bort å kjente etter om stokken kunne flyttast på?

Vart litt usikker nå, prøvde dåkke å få stokken til å lande på dette lille området eller var det dåkke som prøvde å lande på dette lille området? :D
Antall ord: 410
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
21

Innlegg av Lone »

Altså.. Denne "stokken" hang på veggen. Den flytta seg ned derfra og til en annen plass.
Vi hang denne "stokken" tilbake til plassen sin på veggen.

Å forklare seg via tasting er IKKE enkelt :mozilla_wink:
Sist redigert av Lone på 23 Apr 2006 22:48, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 35
Ikke gå foran meg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av madjava »

Lone skrev:Altså.. Denne "stokken" han på veggen. Den flytta seg ned derfra og til en annen plass.
Vi hengte denne "stokken" tilbake til plassen sin på veggen.

Å forklare seg via tasting er IKKE enkelt :mozilla_wink:
Ok, eg trudde du meinte at stokken sto oppå dette møbelet på ein slik måte at det ikkje skulle være mulig. :)
Antall ord: 61
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
21

Innlegg av Lone »

Jeg tror du fikk m det viktigste nå.. :mozilla_cool: Noen ganger er det vrient å stokke ordene og stave riktig. Men pytt :mozilla_tongue:
Antall ord: 22
Ikke gå foran meg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
anniren

- Skillingmark...