Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hva skjer nå ??? noen som vet
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 13 Jul 2005 21:40
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Eidsvoll
hva skjer nå ??? noen som vet
Hei nå må jeg bare spør om noen av dere vet hva det kan være, sidder nå med ungerne og ser barnetv og så er hele stua min fyld med en slaks melkehvit tåke som bevæger sig helt vildt
Antall ord: 43
Et venligt ord et venligt ord
hvor gør det sjælen godt
som duggen på den tørre jord det lokker frem et blomster flor O tak for hvert et venlig ord
Ja for det mindste blot.
hvor gør det sjælen godt
som duggen på den tørre jord det lokker frem et blomster flor O tak for hvert et venlig ord
Ja for det mindste blot.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Re: hva skjer nå ??? noen som vet
Har du air condition anlegg hjemme?Anny skrev:Hei nå må jeg bare spør om noen av dere vet hva det kan være, sidder nå med ungerne og ser barnetv og så er hele stua min fyld med en slaks melkehvit tåke som bevæger sig helt vildt
Antall ord: 51
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mar 2006 19:29
- 18
- Lokalisering: arendal/tvedestrand
Re: hva skjer nå ??? noen som vet
hei! jeg har ikke peiling, men foregår det ikke mye uforklarlig i huset ditt?Anny skrev:Hei nå må jeg bare spør om noen av dere vet hva det kan være, sidder nå med ungerne og ser barnetv og så er hele stua min fyld med en slaks melkehvit tåke som bevæger sig helt vildt
blir du redd når sånt skjer, eller er det normalt for deg?
jeg hadde daua...rett og slett..av skrekk
Antall ord: 82
"Find your spot on earth, and ride it"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Des 2005 09:44
- 18
- Lokalisering: rogaland
Det virker litt snålt,tror kansje jeg hadde stusset selv også, men ha foto apparatet klart å ta noen bilder,for det kan hende du får med noe spennende :mozilla_laughing:
Antall ord: 32
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 13 Jul 2005 21:40
- 19
- Lokalisering: Eidsvoll
nei jeg har ikke aircondition
jo her sker masse rat mer og mer, men dette var helt nyt for meg, så ut som om man havede banket et møkket teppe inne, opdaget det fordi jeg bruker briller og vi så barne tv og først troede jeg at jeg trengte å pussebriller for alt blev så utydeligt likesom.
nei jeg har helt holdt op med å være skremt, nå er jeg mere nysgerrig og vil vide mer om alt dette her, og når mine gutter ikke er redde så behøver jeg heller ikke å være det.
jeg har sat min vidio på opladning håper det kommer igjen i morgen eller en anne dag, nå vil jeg se om jeg kan få det på tape.
jo her sker masse rat mer og mer, men dette var helt nyt for meg, så ut som om man havede banket et møkket teppe inne, opdaget det fordi jeg bruker briller og vi så barne tv og først troede jeg at jeg trengte å pussebriller for alt blev så utydeligt likesom.
nei jeg har helt holdt op med å være skremt, nå er jeg mere nysgerrig og vil vide mer om alt dette her, og når mine gutter ikke er redde så behøver jeg heller ikke å være det.
jeg har sat min vidio på opladning håper det kommer igjen i morgen eller en anne dag, nå vil jeg se om jeg kan få det på tape.
Antall ord: 127
Et venligt ord et venligt ord
hvor gør det sjælen godt
Ja for det mindste blot.
hvor gør det sjælen godt
Ja for det mindste blot.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Har sett flere bilder av en sånn hvit tåke, de blir beskrevet som energier. Tror det ligger flere slike bilder her på paranormal også.
Antall ord: 26
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |