Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Deja vu
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2006 13:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kar
- Lokalisering: Telemark
Deja vu
Jeg fikk akkurat en Deja vu følelse..
Jeg gikk ut for å tømme søpla å akkurat idet jeg rundet hjørnet fikk jeg en følelse av at dette har skjedd før å her kommer jeg til å besvime en gang,jeg vil bemerke at jeg har en "sykdom" å det er at jeg svimer av en gang iblant å det er pga nerver å angst tror jeg...
Det føltes så ekkelt å ekte ut,dette er ikke første gangen jeg har kjent denne deja vu opplevelsen,å alle gangene jeg har kjent den har jeg havnet opp denne deja vu opplevelsen.
Ekkelt
Jeg gikk ut for å tømme søpla å akkurat idet jeg rundet hjørnet fikk jeg en følelse av at dette har skjedd før å her kommer jeg til å besvime en gang,jeg vil bemerke at jeg har en "sykdom" å det er at jeg svimer av en gang iblant å det er pga nerver å angst tror jeg...
Det føltes så ekkelt å ekte ut,dette er ikke første gangen jeg har kjent denne deja vu opplevelsen,å alle gangene jeg har kjent den har jeg havnet opp denne deja vu opplevelsen.
Ekkelt
Antall ord: 100
Enlighten your mind...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 15 Aug 2004 20:55
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: hedmark
får også dejavu av og til...
synes jeg hørte noen sa at det var fra tidligere liv. men det er sikkert mange forklaringer på det.
det med besvimingene høres ikke så gøy ut. har du snakket med en lege om det? kan være lurt...
synes jeg hørte noen sa at det var fra tidligere liv. men det er sikkert mange forklaringer på det.
det med besvimingene høres ikke så gøy ut. har du snakket med en lege om det? kan være lurt...
Antall ord: 49
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jepp jeg har tatt "eeg" vært hos hjertespesialist, hatt en sånn boks på meg som avspiller hjerteslagene mine å sånn...rowlf skrev:får også dejavu av og til...
Så nå går jeg til psykolog for å kunne få hjelp til nervene mine så kanskje alt forsvinner??
Hadde vært deilig...
Jeg har tros alt sliti med dette i 10 år nå så
Antall ord: 107
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
ikke neo gøy, jeg veit hvertfall åssen det er å ha nerver og angst... har du årøvd å meditere og sånt? jeg har ett lydspor fra en norsk mann som er veldig flink. jeg fikk liksom ikke meditert til det, men jeg fikk litt ro i meg. bare si fra om du vil ha de. jeg skal prøve å finne nettadressa hans for han gir disse ut gratis, for å hjelpe folk!
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
JA!!! jeg vil gjerne ha den linken. Dette vil jeg prøverowlf skrev:ikke neo gøy, jeg veit hvertfall åssen det er å ha nerver og angst... har du årøvd å meditere og sånt? jeg har ett lydspor fra en norsk mann som er veldig flink. jeg fikk liksom ikke meditert til det, men jeg fikk litt ro i meg. bare si fra om du vil ha de. jeg skal prøve å finne nettadressa hans for han gir disse ut gratis, for å hjelpe folk!
Jeg har prøvd alt annet så hvorfor ikke dette..
Takk for råd
Antall ord: 100
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
da er dette linken: http://www.morten-eriksen.no/
du finner den gratise cden der. håper mange vil få nytte av den.
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jan 2005 22:57
- 19
- Lokalisering: Ottestad
Jeg fikk høre en teori om deja-vu av et medium i USA. Hun sa at før vi blir født, eller gjenfødt om du vil, så lager sjelen vår et slags "blueprint" av forestående liv. Et slags utkast som bestemmer hva vi skal oppleve i dette livet.
Når vi får deja-vu er det fordi sjelen kjenner igjen disse øyeblikkene fra "utkastet" og forteller oss at vi er på den veien det er meningen vi skal være på. Hendelsen behøver ikke være viktig, men er altså en slags påminnelse for oss at vi er der vi skal.
Denne forklaringen greier jeg å slå meg til ro med iallefall.
Når vi får deja-vu er det fordi sjelen kjenner igjen disse øyeblikkene fra "utkastet" og forteller oss at vi er på den veien det er meningen vi skal være på. Hendelsen behøver ikke være viktig, men er altså en slags påminnelse for oss at vi er der vi skal.
Denne forklaringen greier jeg å slå meg til ro med iallefall.
Antall ord: 119
Drep ikke fluen på din venns panne med en øks.
Kinesisk ordtak
Kinesisk ordtak
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
rowlf skrev:da er dette linken: http://www.morten-eriksen.no/
Interessant
Tusen takk for link
Antall ord: 30
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
hei.smokken skrev:Jepp jeg har tatt "eeg" vært hos hjertespesialist, hatt en sånn boks på meg som avspiller hjerteslagene mine å sånn...rowlf skrev:får også dejavu av og til...
Så nå går jeg til psykolog for å kunne få hjelp til nervene mine så kanskje alt forsvinner??
Hadde vært deilig...
er det vanlig generell angst du har, eller mer panikkangst?
Antall ord: 120
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
JUNE skrev:hei.smokken skrev:Jepp jeg har tatt "eeg" vært hos hjertespesialist, hatt en sånn boks på meg som avspiller hjerteslagene mine å sånn...rowlf skrev:får også dejavu av og til...
Hadde vært deilig...
er det vanlig generell angst du har, eller mer panikkangst?
Begge deler vil jeg si...
Jeg har angst for det som skal komme,å jeg kan få angst når jeg er i en ubekvem situasjon
Antall ord: 147
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mar 2006 17:40
- 18
- Lokalisering: Oslo
høres ikke noe gøy det der...
håper du finner noe som kan hjelpe deg og at du finner ut av det...
angst er ikke noe gøy å ha. har også en venn som lider av angst anfall og besvimer pluselig... håper du blir bedre smokken en dag at du finner ut noe som kan holde det i en vis balngse eller at det blir borte heilt...
angst er ikke noe gøy å ha. har også en venn som lider av angst anfall og besvimer pluselig... håper du blir bedre smokken en dag at du finner ut noe som kan holde det i en vis balngse eller at det blir borte heilt...
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Jeg får ofte dejavu når jeg er sliten og trøtt.
Jeg velta med moped en gang, og slo hodet skikkelig, og da fikk jeg en sterk dejavu følelse. Den varte lenge.
Jeg har fått intrykk av at det kommer av en slags "treghet" i hjernen, men det er min oppfatning.
Jeg velta med moped en gang, og slo hodet skikkelig, og da fikk jeg en sterk dejavu følelse. Den varte lenge.
Jeg har fått intrykk av at det kommer av en slags "treghet" i hjernen, men det er min oppfatning.
Antall ord: 55
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Apr 2006 21:36
- 18
Kitty skrev:høres ikke noe gøy det der...
Takk for det
Skulle ønske legen fant den nervebanen som blokkerer endorfin strømmen i hjerne slik at de kunne åpnet den ordentlig eller lagt inn intravenøst endorfiner LOL
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 16 Feb 2005 15:39
- 19
- Lokalisering: særp
- Blitt takket: 1 gang
Deja vu er bare hjernen din som kobler sammen hendelser som har skjedd før.
Jeg antar at du har gått ut med søpla før, Hjernen din gir det ilusjonen at du vet hva som kommer til å skje. Men egentlig så bare husker du en lignenes hendelse.
Ikke noe paranormalt med Deja vu.
Jeg antar at du har gått ut med søpla før, Hjernen din gir det ilusjonen at du vet hva som kommer til å skje. Men egentlig så bare husker du en lignenes hendelse.
Antall ord: 56
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Apr 2006 19:41
- 18
Vel, i grunn er det ingenting som er paranormalt. Alt som skjer er helt naturlig i henhold til vår fysiske verden, det være seg klarsyn, UKO eller deja vu.Bixz skrev:Deja vu er bare hjernen din som kobler sammen hendelser som har skjedd før.
Antall ord: 89
Hide post links |