Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ film av spøkelse!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mar 2006 23:29
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Jan 2006 17:51
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
Se på innlegget her.. Den sitter oppe til høyre i rammen til innlegget mitt :mozilla_wink:*Angel90* skrev:Hvor er den derre stierknappen da?
Antall ord: 25
Vær forandringen, og du vil se verden
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
sivastar skrev:Se på innlegget her.. Den sitter oppe til høyre i rammen til innlegget mitt :mozilla_wink:*Angel90* skrev:Hvor er den derre stierknappen da?
ÅJÅJÅ æ fikk d t!! :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: æ e fliiiiiiink :mozilla_laughing:
Antall ord: 40
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Det vi vet er at IP-adressene er forskjellig på disse to brukerene.Egon Spengler skrev:Det er et spørsmål jeg gjerne skulle visst svaret på... For det har falt inn meg også..Lisbeth_eng skrev:angel92 og angel90 høres ut til å være samme person, tar jeg feil eller?
Admin? Veit du noe om detta?
mvh Asbjørn
Antall ord: 62
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Huh...:S Vi er jo ikke de samme joAsbjørn skrev:Det vi vet er at IP-adressene er forskjellig på disse to brukerene.Egon Spengler skrev:Det er et spørsmål jeg gjerne skulle visst svaret på... For det har falt inn meg også..Lisbeth_eng skrev:angel92 og angel90 høres ut til å være samme person, tar jeg feil eller?
Admin? Veit du noe om detta?
mvh Asbjørn
Antall ord: 74
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Topp!! :mozilla_laughing: Fiint at noen tror meg :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: TAKK!!alchemist skrev:jeg viste det!!!*Angel90* skrev:Jepp du tar heelt fæil!!! Vi er to helt forskjellige persjoner.. Vi er søsken
Antall ord: 38
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 15 Aug 2004 20:55
- 20
- Lokalisering: hedmark
der var du og jo!! hahahaha.Lisbeth_eng skrev:angel92 og angel90 høres ut til å være samme person, tar jeg feil eller?
åssen går det med ilderane?
Antall ord: 30
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 15 Aug 2004 20:55
- 20
- Lokalisering: hedmark
nej, ska itj diskutær ildra på detta forumet.
sorry
sorry
Antall ord: 10
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Feb 2005 19:22
- 19
- Lokalisering: Mosjøen
Hei. Du kan sende den til meg på mobilen, så skal jeg konvertere til avi og få lagt den ut.
Klikk på denne linken, og spør om nummeret mitt:
https://www.paran.no/forum/phpbb2/privm ... ost&u=1431
Klikk på denne linken, og spør om nummeret mitt:
https://www.paran.no/forum/phpbb2/privm ... ost&u=1431
Antall ord: 40
Mvh
Atle
Atle
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
ildera e søøt :mozilla_laughing:rowlf skrev:nej, ska itj diskutær ildra på detta forumet.
sorry
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
xDSL har dynamisk ip addresse, som vil si at brukeren får ny ip addresse hver gang modemet startes på nytt. Dog har en jo de tre første gruppene i addressen som en ledetråd..
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hæh?
går d ann å slette innlegg her??
Takk takk for meg :mozilla_laughing:
bajbaj inn i evigheten
går d ann å slette innlegg her??
Takk takk for meg :mozilla_laughing:
bajbaj inn i evigheten
Antall ord: 19
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hmm? kåss tulle e herre no da?paraunormal skrev:xDSL har dynamisk ip addresse, som vil si at brukeren får ny ip addresse hver gang modemet startes på nytt. Dog har en jo de tre første gruppene i addressen som en ledetråd..
høh...
fatte ikkje bæra eg ass...
takk takk for meg!! :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: (jeg er glad i dag!! :mozilla_laughing: <3PER<3<3
lalalaaaa
bajbaj inn i evigheten :mozilla_wink: :mozilla_surprised:
Antall ord: 105
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Apr 2006 04:11
- 18
- Lokalisering: Oslo.
Hmm, jeg har hørt att vikingene og andre som levde her på den tiden var ganske små, i forhold til oss i dag, på grunn av kosthold og livstil back in the days... ....Mjølnir skrev:Neida, folk som levde for lenge siden var ikke nødvendigvis små. Vikingene var jo store. Og det er lenge siden*Angel90* skrev:hmm nei det kan ikke være en bøtteknott:P
Var ikke fålk som levde for lenge siden korte da? Kan jo ha levd for mange 100 år siden.. Eller kansjke det er hjelperen din angel92 :mozilla_laughing: du har jo sett han/hun/den/de mange ganer :mozilla_surprised:
Antall ord: 112
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hjærtelig takk førr opplysninga! :mozilla_laughing:Yrn skrev:Hmm, jeg har hørt att vikingene og andre som levde her på den tiden var ganske små, i forhold til oss i dag, på grunn av kosthold og livstil back in the days... ....Mjølnir skrev:Neida, folk som levde for lenge siden var ikke nødvendigvis små. Vikingene var jo store. Og det er lenge siden*Angel90* skrev:hmm nei det kan ikke være en bøtteknott:P
Var ikke fålk som levde for lenge siden korte da? Kan jo ha levd for mange 100 år siden.. Eller kansjke det er hjelperen din angel92 :mozilla_laughing: du har jo sett han/hun/den/de mange ganer :mozilla_surprised:
da kan d være en viking som ble me søstern neddover trappa da :mozilla_laughing: :mozilla_surprised:
takk takk for meg! :mozilla_laughing:
bajbaj inn i evigheten!
Antall ord: 151
Hide post links |