Jeg har hørt om 2 steder på Sotra utenfor Bergen som det spøker. Det ene er i Koltveittunnelen hvor noen har sett en dame med en barnevogn i svingen før man kjører ut av tunnelen. Dette har visstnok resultert i at mange har kollidert når de har sett kvinnen med barnevognen. Etter det jeg har hørt, så bodde hun i et gammelt hus i nærheten av tunellen. Jeg har også hørt at hun ikke likte at tunnelen ble lagd, på grunn av bråket. Kanskje derfor hun blir sett i den tunnelen?!?
Det andre stedet er på Kårtveit gamle skole, på Ågotnes. Jeg har blitt fortalt at det var en gammel dame som døde (tror hun hengte seg) på loftet i dette huset, men som "bor" der idag.
Er det noen som vet mer om dette, eller som har hørt noe annet? Er veldig interessert i å få vite mer om dette
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøker det på Sotra?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Apr 2006 18:08
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Hordaland
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Apr 2006 00:13
- 18
dette har jeg ikke hørt om men det virker meget interessant er også interessert i å få vite mer
Sist redigert av G/S spook på 18 Apr 2006 12:37, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 19
PI
selv om du ikke ser det, er ikke det dermed sakt at det ikke er noe der
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Apr 2006 00:13
- 18
jovian skrev:Til info:G/S spook skrev:dette har jeg ikke hørt om men det virker meget intresangt er også intrisert i å få vite mer
intrisert = interessert
intresangt = interessant
:mozilla_cool:
beklager mine skrive feil skal rette på de
Antall ord: 41
PI
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2006 13:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kar
- Lokalisering: Telemark
G/S spook skrev:jovian skrev:Til info:G/S spook skrev:dette har jeg ikke hørt om men det virker meget intresangt er også intrisert i å få vite mer
intrisert = interessert
intresangt = interessant
:mozilla_cool:
beklager mine skrive feil skal rette på de
Det er mobilspråket som pleier å være årsaken til skriveleif :mozilla_cool:
Antall ord: 58
Enlighten your mind...
Hide post links |