Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva er det som skjer?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2006 19:30
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Hva er det som skjer?
Ei venninne av meg har hatt noen rare hendelser i de siste månedene. Moren hennes tok selvmord for to og halvt år siden uten å legge igjen noe som helst brev eller noe. Venninnen min fikk en liten gutt i fjor som nå er 11 måneder gammel, han har eget rom og har lett for å sove uansett hvor. Men i det rommet er det bilde av moren til venninnen min og begge foreldrene kan høre på babysitteren at noen som går i rommet og lille gutten "prater" med noen før han sovner. Han kan le og kose seg. Men hver eneste natt kl halv tre våkner han og hylskriker og roer som regel ikke seg ned før etter en time eller to uansett hva foreldrene gjør. Men om han sover utenfor huset skjer det ikke. Bare i det huset, vel og merke så er det ikke samme hus som moren tok selvmord. De kan høre rare lyder og se skygger som går utenfor rommet, men det som stusser meg er at lillegutten er så rolig før han skal legge seg , men våkener og hylskriker kl halv tre. Det er ikke andre tidspunkter i døgnet han er sånn. Kan noen forklare meg hva det er?
Antall ord: 217
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Jeg har sett ofte på A hauting, men det minner meg ikke helt på det- for det første: huset er helt nytt og ble bygd i fjor. for det andre : ungen vrir alltid bort hodet vekk fra bildet av bestemoren sin... bestemoren var ganske ung da hun tok selvmord så jeg kan bare ikke helt skjønne dette.
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
vi får jo ikke akkurat så mye ut av en 11 mnd gammel gutt. Men hvertfall så stusser jeg også over det, for det rimer ikke helt. Så jeg lurer på om det er flere? Og hvordan kan de finne det ut i så fall? For de hører lyder via babysitteren og ser skygger utenfor rommet. Pga dette ikke har gitt seg på fire mnd så bestemte vi for å høre om kanskje noen her vet noe? evnt hva det kan være? hva kan de gjøre?
Antall ord: 90
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mar 2005 13:56
- 19
- Lokalisering: røros
kanskje ungen kjenner igjen ansikte etter å ha sett det? eller at ungen er synsk og ser hva som har hendt med bestemoren.... ikke vet jeg... men jeg ville ha prøvd å flytt bilde å se om det er det som gjør det. for energien kan ligge i gjenstander også.. eller kanskje andre gjenstander som kan ha energi i seg.
Antall ord: 59
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2006 06:28
- 18
- Lokalisering: Drammen
Jeg slenger meg i utgangspunktet med på denne forklaringen. Et par andre ting; jeg veit det er tungt for vennina di, og jeg krever ikke noe svar da dette er av en veldig privat natur, men hvorfor begikk hun selvmord? Hvordan var hun mot datteren sin? Hvordan var hun som person? For at man skal kunne trekke konklusjoner, kan disse gi svar på en del ting. Jeg vil også få si at alderen på huset har ikke noe å si. Heller ikke om noen har dødd der eller ikke, da dette kan ligge i grunnen hvor huset står. Jeg tror også på at unger både ser dem og hører dem. Usikker på hvorfor, men jeg tror at unger er mer "rene" på en måte enn de voksne er.Kanskje det er flere gjenferd rundt i huset?
Bestemor er der for å prøve å beskytte unden, og er den som får ungen til å le og snakke.
Mens om natten er det "lokale" spøkelse som går runden sin og får unden til å skrik å bli redd...
Antall ord: 180
Quantumphysics holds the key to the truth.
NGH http://www.ghosthunters.no
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ingen vet hvorfor ho tok selvmord- alle trodde alt var bra. og ho la ikke igjen brev eller noe, vet at ungene har lurt i ettertid og "lett" etter spor men har ikke funnet noe. Ho var veldig god og støttet datteren sin uansett hva og de kranglet nesten aldri- de var mer som venninner enn mor-datter. Jeg tror selv at unger er mer "rene" som du sier på det området. Men det er rart at han skal smile og le og kose seg på tidlig på kvelden og deretter hylskrike kl halv tre, bare for å legge til: moren tok overdose med tabletter så det var ikke sånn " dramatisk" måte.Egon Spengler skrev:Jeg slenger meg i utgangspunktet med på denne forklaringen. Et par andre ting; jeg veit det er tungt for vennina di, og jeg krever ikke noe svar da dette er av en veldig privat natur, men hvorfor begikk hun selvmord? Hvordan var hun mot datteren sin? Hvordan var hun som person? For at man skal kunne trekke konklusjoner, kan disse gi svar på en del ting. Jeg vil også få si at alderen på huset har ikke noe å si. Heller ikke om noen har dødd der eller ikke, da dette kan ligge i grunnen hvor huset står. Jeg tror også på at unger både ser dem og hører dem. Usikker på hvorfor, men jeg tror at unger er mer "rene" på en måte enn de voksne er.Kanskje det er flere gjenferd rundt i huset?
Bestemor er der for å prøve å beskytte unden, og er den som får ungen til å le og snakke.
Mens om natten er det "lokale" spøkelse som går runden sin og får unden til å skrik å bli redd...
Antall ord: 298
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hmm...Utrolig sørgelig historie.. Hvertfall når de hadde et forhold som du beskriver. Tragisk, er det..Men også noe som gjør at jeg trekker den konlusjonen at det må være fler der.. Det som gjør at han gråter så intenst på et gitt klokkeslett, er nok noe som har vært der fra før. Og som skremmer ham. Bestemor sier helt sikkert god natta til ham, og snakker litt med han før han sover, men jeg tror ikke hun er der hele tia. Ellers tror jeg hun ville beskyttet ham mot det som kommer seinere.
Antall ord: 103
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
hva skal dem gjøre da? jeg tror at bestemoren er på tidlig på kvelden, men hvorfor snur han seg bort fra bildet og skriker på akkurat bestemt tid? Jeg vet at hun hadde beskyttet ham hvis det skulle være noe ondt.Egon Spengler skrev:Hmm...Utrolig sørgelig historie.. Hvertfall når de hadde et forhold som du beskriver. Tragisk, er det..Men også noe som gjør at jeg trekker den konlusjonen at det må være fler der.. Det som gjør at han gråter så intenst på et gitt klokkeslett, er nok noe som har vært der fra før. Og som skremmer ham. Bestemor sier helt sikkert god natta til ham, og snakker litt med han før han sover, men jeg tror ikke hun er der hele tia. Ellers tror jeg hun ville beskyttet ham mot det som kommer seinere.
Antall ord: 149
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ja det er dét...Hvorfor snur han seg vekk, når han snakker og er rolig før han legger seg...
Kanskje noen andre har noen tips?
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Det er det jeg håper på.....Egon Spengler skrev:Ja det er dét...Hvorfor snur han seg vekk, når han snakker og er rolig før han legger seg...
Antall ord: 38
Hide post links |