Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Slike innlegg som du legger inn, tyder på en meget useriøs holdning.
*angel92* skrev:Jeg er seriøs.. eller..ble det nå..
En stakkars 13åring som meg. .
Å komme med slike påstander skaffer deg iallfall ikke venner !
*angel92* skrev:Bare frekke folk her???
Dersom du ikke nå skjerper deg, vurderer jeg å stenge deg ute !
Skal du delta i diskusjoner her, BØR du i det minste ha litt vurderingsevne på hva du skriver.
Jeg sender deg og en PM, med begrunnelsen for denne advarselen, samt litt mer detaljert oversikt over dine innlegg, også i tråd som er blitt slettet !
Begrunneslen for å legge denne advarselen offentlig ; er allmen -hensyn. Du har SELV fisket etter denne advarselen.
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
moonmaine
Nybegynner
Startet: 05 Apr 2006 08:51
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i skogen
Innleggav moonmaine »
Helt enig ... og bare så det er sagt SPIRITISME er ingen LEK.
JEG har erfart det som dum tenåring..Jeg har ei datter på snart 16 som ivret veldig etter å teste,,men hun holder seg unna dette nå..
Jeg vil som andre her ADVARE på det sterkeste....
Det er ikke noe du gjør for morro skyld vennen.
Du kan miste mye av deg selv ,kansje for evig hvis du prøver dette.....
lykketil i livet og hør på oss som VET....Det er så mye annet spennende å holde på med. :mozilla_wink:
moonmaine skrev:Helt enig ... og bare så det er sagt SPIRITISME er ingen LEK.
JEG har erfart det som dum tenåring..Jeg har ei datter på snart 16 som ivret veldig etter å teste,,men hun holder seg unna dette nå..
Jeg vil som andre her ADVARE på det sterkeste....
Det er ikke noe du gjør for morro skyld vennen.
Du kan miste mye av deg selv ,kansje for evig hvis du prøver dette.....
lykketil i livet og hør på oss som VET....Det er så mye annet spennende å holde på med. :mozilla_wink:
Les litt rundt på nette om det.. Veldig viktig. Veldig masse fine forum sider med bra info om dette, bare søk litt rundt på google. Her er en link til en bra forum side (engelsk). http://www.skatemd.com/forums/printthre ... 6640&pp=40
Antall ord: 45
For those that beleive, there is no need for proof, For those that don't believe, there will never be enough proof.
AnneBerit skrev: Enkelte ting skal man ikke holde på med uten erfaring. Spiritisme kan være veldig farlig. Flere ungdommer har tatt livet av seg etter slike handlinger. Spiritisme er ikke noe selskapslek!!
bla bla bla bla bla bla bla bla bla. Blæ blæ blæ blæ bla bli blo.
1: Åssen skal man få erfaring hvis man ikke har lov til å holde på uten erfaring? Var du erfaren første gang du prøvde kanskje?
2: Det finnes ikke en eneste dokumentert hendelse der det har skjedd. Hvordan du kan påstå at flere har gjort det er for meg uforståelig.
3: Hva bruker du ouija til da? Gravalvorlig spørsmål? Jeg vil gjerne høre hva som kvalifiserer til seriøs bruk av ouija.
Spiritisme er ett moro spill for hele familien Det burde vært obligatorisk lørdagsunderholdning hjemme i de norske hjem. Ingenting er som pizza og påkallelse av demoner på en lørdagskveld. Russisk rullett er også ett spill som kan være ganske moro
Antall ord: 45
You cannot teach a man anything; you can only help him find it within himself.
Horus^ skrev:Spiritisme er ett moro spill for hele familien Det burde vært obligatorisk lørdagsunderholdning hjemme i de norske hjem. Ingenting er som pizza og påkallelse av demoner på en lørdagskveld. Russisk rullett er også ett spill som kan være ganske moro
ja, men det er så kjedelig å vaske etterpå.
Hva slags middel bruker du da?
Horus^ skrev:Spiritisme er ett moro spill for hele familien Det burde vært obligatorisk lørdagsunderholdning hjemme i de norske hjem. Ingenting er som pizza og påkallelse av demoner på en lørdagskveld. Russisk rullett er også ett spill som kan være ganske moro
ja, men det er så kjedelig å vaske etterpå.
Hva slags middel bruker du da?
Man slipper faktisk å vaske opp etterpå. Det er det egne firmaer som gjør faktisk, så jeg har ikke peiling Og hvis du er i form til å vaske opp etterpå, så vil jeg anbefale ajax.
Antall ord: 99
You cannot teach a man anything; you can only help him find it within himself.