Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderDU SOM VAR PÅ LIER. SE HIT!!!!!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
rkotuff
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 04 Des 2005 18:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: drammen

DU SOM VAR PÅ LIER. SE HIT!!!!!!

Innlegg av rkotuff »

det er ingen uteligger som holder til i det rødaktige huset. hvis det er det dere var i? det er i øverste etasje dere mener det var det? der det er en haug av sko, og masse bøker osv, og ett takvindu som er knust? det er ingen uteligger som holder til der. det er søppel som lå i søpplesekker i en krok oppi der, men noen har tømt det ut. det har vært sånn i mange år nå så slapp av når det gjelder å møte på uteliggere. det er verre ting å se opp for der. jeg og noen andre har tatt mange bilder og filmet der, og på bildene kan vi se tydelige skikkelser som er mye tydeligere enn det på videoen. dere hadde flaks som ikke møtte på noe mer. når dere kom til der alle skoene osv lå, gikk dere ned igjen da? for i så fall kommer dere ikke inn i de andre etasjene nede. dere må gå videre fra skoene og ned noen andre trapper nede på andre siden. hvis dere har kamera eller videokamera med dere da, annbefaler jeg dere å filme eller ta noen bilder rundt den døren som dere kommer til som er litt over bakken. dere skjønner hva jeg mener når dere evt kommer dit. der har vi bilder av en skikkelse på ett av våre bilder. det er stor åndelig aktivitet der oppe. venninna mi påstår hun så en "mann" i ett av vinduene i 3 etasje der. har du vært i høy risiko huset som er ett tak over det dere var i? i så fall der har jeg ett bilde jeg har lagt ut av en skikkelse. vi skal opp dit igjen å ta nye bilder snart.
Antall ord: 306

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

kan du ikke legge inn bildet her da, så får vi se med en gang? tar så lang tid på innsendte bilder...
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Myntenes Dronning
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jan 2005 22:57
19
Lokalisering: Ottestad

Innlegg av Myntenes Dronning »

Helvetes Lier. Måtte det brenne til aske.
Antall ord: 8
Drep ikke fluen på din venns panne med en øks.

Kinesisk ordtak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
OAN
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Okt 2005 23:04
19
Lokalisering: Vestfold

Innlegg av OAN »

Kan noen fortelle meg hvor jeg finner dette huset? Kan hvem som helst dra dit?
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
rkotuff
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 04 Des 2005 18:23
18

hehe

Innlegg av rkotuff »

vet ikke helt hvordan jeg gjør det. hvis dere gir meg instruksjoner på hvordan jeg legger det inn, skal jeg gjøre det på tirsdag. er ikke hjemme før da;)
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Myntenes Dronning skrev:Helvetes Lier. Måtte det brenne til aske.
Det hjelper jo ikke om det brenner da.. Åndene vil fortsatt være der, og det vil også spøkelsesjegerne..

Begynner å bli mettet på lierhistorier nå! :doubt:
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
spissmusa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Apr 2006 12:11
18
Lokalisering: Akershus

Innlegg av spissmusa »

:mozilla_sealed:
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Regn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Sep 2004 20:01
20
Lokalisering: Oslo
Har takket: 58 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Regn »

Det så jo virkelig ut som noen bodde der da... på filmen hans. Det var rotete seng, speil over senga, masse øl og gamle røykpakker, ting og klær som tydet på det. Kan hende det var et annet sted eller en annen bygning enn det rkotuff var i.
Jeg tror det pleier å ligge uteliggere i flere av bygningene der, om sommeren spesielt. Jeg har bodd i Lier, ganske nærme plassen, og har sett uteliggere som går til og fra der, når jeg har vært der selv.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lillithdemona
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Apr 2006 03:42
18

Innlegg av lillithdemona »

er det gamle lier psykriatiske dere snakker om, som nå er revet ned??
Antall ord: 13
LillithD.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Apr 2006 13:30
18
Kjønn (valgfri): Kar
Lokalisering: Telemark

Innlegg av smokken »

Regn skrev:Det så jo virkelig ut som noen bodde der da... på filmen hans. Det var rotete seng, speil over senga, masse øl og gamle røykpakker, ting og klær som tydet på det. Kan hende det var et annet sted eller en annen bygning enn det rkotuff var i.
Jeg tror det pleier å ligge uteliggere i flere av bygningene der, om sommeren spesielt. Jeg har bodd i Lier, ganske nærme plassen, og har sett uteliggere som går til og fra der, når jeg har vært der selv.
Hei, jeg er forloveden til smokken.. (husker ikke mitt passord) men kanskje de uteliggerene har dratt fordi det faktisk er noe der..
Og nå skjønner jeg hva folk mener med maaange lier tråder.. hehe.. hvorfor ikke lage et eget ROM til lier.. hehe.. Virker som om det er berykted nok.. Men nå har jeg lest mer og mer om det og jeg begynner og bli mer og mer skremt for og dra dit.. Hilsen Punky.
Antall ord: 171
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Putas
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Apr 2006 16:17
18

Innlegg av Putas »

Eller at folk bare lærer seg å SØKE og kanskje poste under gammle topics. Lage et nytt topic for å gi et svar til en som fra før har laget et topic ](*,)
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

smokken skrev:Hei, jeg er forloveden til smokken.. (husker ikke mitt passord)
OFF TOPIC, svar MEG på Epost eller PM !

Hei, Dersom en ikke husker sitt passord, send enn melding til meg, så kan jeg lage et nytt til deg.
Du kan enten sende en melding på epost eller i PM.

MEN ; DU må bekrefte ett eller annet som jeg ikke kommer inn på med en gang... jeg vil kontrollspørre før jeg setter nytt passord.

Jeg KAN IKKE se gammelt passord, det er enveiskryptert - noe a la tverrsum... bare noe mer avansert.
Verdien på hver bokstav blir ganget opp, totalen summert , multiplisert og til slutt delt...
Deretter lages en sjekksum
Det samme skjer hver gang du skriver inn ditt passord, og stemmer sluttsummen, samt etpar andre detaljer( bokstav nr 3 + bokstav nr 4 's sum = et tall, osv. ), så slipper du inn.
Såkalt MD5 kryptering for de som skjønner seg på det.

Men å LAGE ett nytt, er enkelt...
Og så enderer brukeren det etterpå...

og da er det sikkert..

mvh Asbjørn
CO Admin.
Antall ord: 178

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Keelan

Innlegg av Keelan »

Asbjørn skrev:
smokken skrev:Hei, jeg er forloveden til smokken.. (husker ikke mitt passord)
OFF TOPIC, svar MEG på Epost eller PM !

Hei, Dersom en ikke husker sitt passord, send enn melding til meg, så kan jeg lage et nytt til deg.
Du kan enten sende en melding på epost eller i PM.

MEN ; DU må bekrefte ett eller annet som jeg ikke kommer inn på med en gang... jeg vil kontrollspørre før jeg setter nytt passord.

Jeg KAN IKKE se gammelt passord, det er enveiskryptert - noe a la tverrsum... bare noe mer avansert.
Verdien på hver bokstav blir ganget opp, totalen summert , multiplisert og til slutt delt...
Deretter lages en sjekksum
Det samme skjer hver gang du skriver inn ditt passord, og stemmer sluttsummen, samt etpar andre detaljer( bokstav nr 3 + bokstav nr 4 's sum = et tall, osv. ), så slipper du inn.
Såkalt MD5 kryptering for de som skjønner seg på det.

Men å LAGE ett nytt, er enkelt...
Og så enderer brukeren det etterpå...

og da er det sikkert..

mvh Asbjørn
CO Admin.
Hva med 'send passord til epost' funksjonen som alle forum i det 21. århundre har? Eller er det av en eller annen merkelig grunn ikke aktivert?
Antall ord: 207

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1724 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Keelan skrev:Hva med 'send passord til epost' funksjonen som alle forum i det 21. århundre har? Eller er det av en eller annen merkelig grunn ikke aktivert?

Selvfølgelig - tenkte ikke så langt... ;-)

Flott det er folk som følger litt med...
Er ikke alltid så vanskelig ! ;-)

mvh Asbjørn
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
littlepija
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jan 2006 19:36
18
Lokalisering: heime

Innlegg av littlepija »

[quote="Regn"]Det så jo virkelig ut som noen bodde der da... på filmen hans. Det var rotete seng, speil over senga, masse øl og gamle røykpakker, ting og klær som tydet på det. Kan hende det var et annet sted eller en annen bygning enn det rkotuff var i.
Jeg tror det pleier å ligge uteliggere i flere av bygningene der, om sommeren spesielt. Jeg har bodd i Lier, ganske nærme plassen, og har sett uteliggere som går til og fra der, når jeg har vært der selv.[/quote] hvor ligger lier egentlig? kan noen fortelle meg hva som har pågått der siden set spøker der? :mozilla_wink:
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links