Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHvor..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Apr 2006 13:30
18
Kjønn (valgfri): Kar
Lokalisering: Telemark

Hvor..

Innlegg av smokken »

Er det noen her som vet om steder i telemark det spøker?

Helst i grenlandsområdet
Antall ord: 17
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Ja, hjemme hos meg.
Men det hjelper jo ikke deg.. Men det spøker på kapittelberget i Skien, den gamle kryptkirken. Eller ruinene etter den.. Kjelleren står igjen der.. På Osebakken er det masse spøkelser :mozilla_surprised: .. Øverst i storgata ved jernbaneovergangen er det ganske mange sjeler som vandrer.. Der der det mye negativt.. Uten at jeg vet hvorfor.. Kikk litt rundt jernbaneovergangen der, så tenker jeg du kan føle eller se dem.. Seriøst.
Man trenger ikke å gå i gamle hus for å finne dem. Lykke til i jakten på spøkelser..
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av smokken »

ToneG skrev:Ja, hjemme hos meg.
Men det hjelper jo ikke deg.. Men det spøker på kapittelberget i Skien, den gamle kryptkirken. Eller ruinene etter den.. Kjelleren står igjen der.. På Osebakken er det masse spøkelser :mozilla_surprised: .. Øverst i storgata ved jernbaneovergangen er det ganske mange sjeler som vandrer.. Der der det mye negativt.. Uten at jeg vet hvorfor.. Kikk litt rundt jernbaneovergangen der, så tenker jeg du kan føle eller se dem.. Seriøst.
Man trenger ikke å gå i gamle hus for å finne dem. Lykke til i jakten på spøkelser..
Jag bodde ikke så langt ifra Kapitelberget for en stund tilbake å da var jeg inni ruinene der..

Jeg følte meg skikkelikg innestengt der nede å det var bare skikkelig ekkelt..

Tusen takk for råd ;)
Antall ord: 132
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Punky
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Apr 2006 21:36
18

Innlegg av Punky »

ToneG skrev:Ja, hjemme hos meg.
i det huset i hjørnet RETT ved siden av overgangen har jeg bodd.. det var litt ekkelt.. og jeg er sikker på at det spøkte i huset.. Lommeboka til mamma ble borte, men jeg tror det bare var tyver, også ahr jeg hørt det er noen som har gått i trappa når mamma jobba natta.. men har aldri sett noe..
Antall ord: 162

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristiine
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Feb 2006 17:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: En plass ;P

Re: Hvor..

Innlegg av Kristiine »

smokken skrev:Er det noen her som vet om steder i telemark det spøker?

Helst i grenlandsområdet
Jeg tror det er en del slike tråder fra før av, så du kan jo lete
litt i forumet å se om du får svar :D
Antall ord: 46
Love me ore leave me ..
- Hey !? Where is everybody going ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
AnneBerit
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Feb 2006 20:51
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge! =P

Innlegg av AnneBerit »

Ikke plag åndene uten grunn men det er jo spennende å forske på slikt da. :mozilla_innocent: Jeg og en venninne pleier å dra ut til forskjellige gamle bygg og lete. :mozilla_smile: Lykke til i jakten. Blir sikkert spennende!
Antall ord: 36
Det "overnaturlige" er ikke alltid så overnaturlig som man tror... De er rundt oss over alt! De store "fenomenene!" Så hvorfor så "overnaturlig"?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Punky
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Apr 2006 21:36
18

Innlegg av Punky »

AnneBerit skrev:Ikke plag åndene uten grunn men det er jo spennende å forske på slikt da. :mozilla_innocent: Jeg og en venninne pleier å dra ut til forskjellige gamle bygg og lete. :mozilla_smile: Lykke til i jakten. Blir sikkert spennende!
altså, vi oppsøker de jo ikke sånn sett.. vi blir skremt av hverandre og drar til skumle steder som det KAN være "ånder" på. i håpet om og se noe men også for og kjenne redselen.. Hvis dere skjønner?
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
smokken
Nybegynner
Nybegynner
18

Re: Hvor..

Innlegg av smokken »

Kristiine skrev:
smokken skrev:Er det noen her som vet om steder i telemark det spøker?

Helst i grenlandsområdet
Jeg tror det er en del slike tråder fra før av, så du kan jo lete
litt i forumet å se om du får svar :D
Okay takk :)
Antall ord: 50
Enlighten your mind...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links