Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHva skjer?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
sahara
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jun 2004 00:30
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold, Halden

Hva skjer?

Innlegg av sahara »

Jeg drømmer at jeg prater med døde mennesker, de sitter foan meg på en stol og når jeg våkner husker jeg ikke hva vi har pratet om, men har en beroligende følelse inni meg.
Sist gang jeg var på en kirkegård, sa jeg til meg selv at jeg kom til å få besøk den natten, det gjorde jeg..

Dette har skjedd mange ganger..det har blitt sånn at når jeg drømmer om mennesker, VET jeg om de "lever" eller ikke..hva skjer??
Lurer jeg meg selv??
:mozilla_oops:
Antall ord: 95
Min oppgave i nåværende liv, er å være en kilde. Til å hjelpe, opplyse og inspirere andre.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Det er nok mer mellom himmel og jord en vi kan gi noe svar på pr. i dag, men fantasien våres er jo utrolig også. Det som er reelt i dette som du opplever kan vere: Har du nettopp mistet noen nære ? Er det noen ting angående sykdom som gjør at du tenker på døden ? Opplever du dette som bare posetivt ?
I mangen tilfeller er det nok at du sier til deg selv at du ikke vil ha slike drømmer, du kan lære deg til og styre de, ikke omvendt.

Jaktmann
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
sahara
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jun 2004 00:30
20
Lokalisering: Østfold, Halden

Hmmm...

Innlegg av sahara »

Jaktman skrev:
Det er nok mer mellom himmel og jord en vi kan gi noe svar på pr. i dag, men fantasien våres er jo utrolig også. Det som er reelt i dette som du opplever kan vere: Har du nettopp mistet noen nære ? Er det noen ting angående sykdom som gjør at du tenker på døden ? Opplever du dette som bare posetivt ?
I mangen tilfeller er det nok at du sier til deg selv at du ikke vil ha slike drømmer, du kan lære deg til og styre de, ikke omvendt.
Har ikke mistet noen kjære, og tenker ikke noe spesiellt på døden-men har sluttet å bekymre meg for den. Drømmer også ofte at jeg er hjemme hos personer jeg kjenner, og at noen "kontakter" meg, eller viser seg for meg. Har drømte mye om avdøde slektninger også. Hadde problemer med hvordan de viste seg..(De står foran meg, langt vekk..så blir alt helt kaos/sterkt lys osv, før de plutselig står rett opp i fjeset på meg) Jeg ba om å få se de på en annen måte, siden dette skremte meg. Et par dager senere drømte jeg at jeg befant meg i et hus, og en dame (som jeg ikke har snøring på hvem var) fortalte meg hvordan jeg skulle fokusere med blikket...etter en liten stund, så jeg masse mennesker-jeg pratet med noen av dem også..men når jeg våknet opp den morgenen så hadde jeg sykt vondt i hodet og var helt ødelagt i kroppen (sliten el. lign)

Vet ikke jeg.. :mozilla_tongue:
Antall ord: 277
Min oppgave i nåværende liv, er å være en kilde. Til å hjelpe, opplyse og inspirere andre.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Yrn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Apr 2006 04:11
18
Lokalisering: Oslo.

Innlegg av Yrn »

Det som iallefall er sikkert er att man bør ta seg selv seriøst på det, og ikke avfeie det med att det bare er en drøm, som i en ren fantasi. Samme om du tror på att slike ting grunner i psykologiske eller åndelige årsaker.. Uansett er det vel viktig å prøve å finne årsaken til slike opplevelser, kanskje særlig hvis du ser på det som ett problem og negativt :mozilla_sealed: .. Hvis du derimot ser på det som spennende og posetivt er det jo bare kult, og da ville iallefall jeg prøvd å finne ut mer om det... :) .....
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links