Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Redd
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2006 13:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kar
- Lokalisering: Telemark
Redd
Noen ganger blir jeg skikkelig redd for spøkelser ånder å alt som har med det å gjøre.
Det er sånn at jeg har på følelsen at alt skal slites i stykker inni meg.
Er det noen som kan gi meg råd angående hvordan jeg skal bli kvitt denne følelsen?
Er det noen som kan gi meg råd angående hvordan jeg skal bli kvitt denne følelsen?
Antall ord: 54
Enlighten your mind...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2005 22:02
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: porsgrunn
bare det at du må lære deg selv og kjenne deg på det området.
bli trygg på deg selv og hva du vil, tenk gjennom ting føre du hiver deg ut i det så ikke det blir hengende igjenn i deg etterpå, vis ikke du vil det=)
bli trygg på deg selv og hva du vil, tenk gjennom ting føre du hiver deg ut i det så ikke det blir hengende igjenn i deg etterpå, vis ikke du vil det=)
Antall ord: 50
Root: under-active (0%)
Sacral: over-active (69%)
Navel: under-active (13%)
Heart: open (25%)
Throat: over-active (69%)
Third Eye: open (19%)
Crown: under-active (6%)
-Therese-
Sacral: over-active (69%)
Navel: under-active (13%)
Heart: open (25%)
Throat: over-active (69%)
Third Eye: open (19%)
Crown: under-active (6%)
-Therese-
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Takk for rådannatherese skrev:bare det at du må lære deg selv og kjenne deg på det området.
Setter pris på alt av råd jeg kan få her
Antall ord: 67
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Redd
jeg har vel ikke så veldig mange gode råd,men det første jeg tenker på er jo at du ikke burde oppsøke slike ting.smokken skrev:Noen ganger blir jeg skikkelig redd for spøkelser ånder å alt som har med det å gjøre.
du er ganske ny her på forumet, men du har også vært veldig tilstede og inne i diskusjoner.
jeg har også hatt det sånn en gang. i lang tid etter at mamma døde. så jeg vet hva det vil si å være redd.
til slutt var jeg så sliten og lei av å alltid være redd at jeg på en måte ga opp. jeg tenkte at det som skjer det skjer...
det har gått veldig bra hittil. noen ganger kan jeg være litt husredd, men ikke mer enn normalt.
håper du får det bedre snart!!
JUNE
Antall ord: 187
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jeg har vel ikke så veldig mange gode råd,men det første jeg tenker på er jo at du ikke burde oppsøke slike ting.
du er ganske ny her på forumet, men du har også vært veldig tilstede og inne i diskusjoner.
jeg har også hatt det sånn en gang. i lang tid etter at mamma døde. så jeg vet hva det vil si å være redd.
til slutt var jeg så sliten og lei av å alltid være redd at jeg på en måte ga opp. jeg tenkte at det som skjer det skjer...
det har gått veldig bra hittil. noen ganger kan jeg være litt husredd, men ikke mer enn normalt.
JUNE[/quote]
Takk
JUNE[/quote]
Takk
Antall ord: 133
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Apr 2006 12:11
- 18
- Lokalisering: Akershus
du har i en annen tråd her skrevet om at hjelpere kan være onde ut i fra hvor de er/står. slike tanker er jo ikke akkurat noen hjelp og støtte hvis du er redd. nå vet jo ikke jeg hva annet du tror og mener om det paranormale i sin helhet, men destruktive tanker/tro gir destruktiv bivirkning... egentlig ganske grunnleggende psykologi sagt på en veldig enkel måte. det blir jo i prinsippet det samme med mennesker. hvis du tror alle mennesker er har onde hensikter, vil du jo bli ganske paranoid.smokken skrev:Noen ganger blir jeg skikkelig redd for spøkelser ånder å alt som har med det å gjøre.
Antall ord: 154
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
du har i en annen tråd her skrevet om at hjelpere kan være onde ut i fra hvor de er/står. slike tanker er jo ikke akkurat noen hjelp og støtte hvis du er redd. nå vet jo ikke jeg hva annet du tror og mener om det paranormale i sin helhet, men destruktive tanker/tro gir destruktiv bivirkning... egentlig ganske grunnleggende psykologi sagt på en veldig enkel måte. det blir jo i prinsippet det samme med mennesker. hvis du tror alle mennesker er har onde hensikter, vil du jo bli ganske paranoid.[/quote]
Jepp å der skrev jeg at jeg tok grundig feil.
Men jeg er enig med deg der...
Jeg skjønner hva du mener,men det er ikke sånn redd jeg blir...
Det er veldig vanskelig å forklare men jeg blir iallfall ikke redd på samme måte som vanlig.
Jepp å der skrev jeg at jeg tok grundig feil.
Men jeg er enig med deg der...
Jeg skjønner hva du mener,men det er ikke sånn redd jeg blir...
Det er veldig vanskelig å forklare men jeg blir iallfall ikke redd på samme måte som vanlig.
Antall ord: 147
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Apr 2006 12:11
- 18
- Lokalisering: Akershus
ja, så innlegget ditt i den andre tråden nå, de gikk antagelig litt om hverandre...
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
spissmusa skrev:ja, så innlegget ditt i den andre tråden nå, de gikk antagelig litt om hverandre...
hehe, gjorde nok det ja..
Antall ord: 23
Enlighten your mind...
Hide post links |
Slå deg til ro med det som det er og ikke stress.Er det noen som kan gi meg råd angående hvordan jeg skal bli kvitt denne følelsen?
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Mai 2005 14:27
- 19
- Lokalisering: Care Avenue
Jeg henger meg på den.jaktmann skrev:Slå deg til ro med det som det er og ikke stress.Er det noen som kan gi meg råd angående hvordan jeg skal bli kvitt denne følelsen?
Antall ord: 38
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.
- Dexter Morgan
- Dexter Morgan
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Purplehaze skrev:Jeg henger meg på den.jaktmann skrev:Slå deg til ro med det som det er og ikke stress.Er det noen som kan gi meg råd angående hvordan jeg skal bli kvitt denne følelsen?
Takk for tips
Antall ord: 43
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Lokalisering: Sarpsborg
Det er vel her dette med selvutvikling kommer inn da vettu. Man vokser med opplevelsene.. :mozilla_wink: Det roer seg nok etterhvert.smokken skrev:Noen ganger blir jeg skikkelig redd for spøkelser ånder å alt som har med det å gjøre.
Meditasjon er en fin metode for avkobling da
Antall ord: 86
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Okay takk for tipsLone skrev:Det er vel her dette med selvutvikling kommer inn da vettu. Man vokser med opplevelsene.. :mozilla_wink: Det roer seg nok etterhvert.smokken skrev:Noen ganger blir jeg skikkelig redd for spøkelser ånder å alt som har med det å gjøre.
Antall ord: 92
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Hør på Lone, du.Lone skrev:Det er vel her dette med selvutvikling kommer inn da vettu. Man vokser med opplevelsene.. :mozilla_wink: Det roer seg nok etterhvert.smokken skrev:Noen ganger blir jeg skikkelig redd for spøkelser ånder å alt som har med det å gjøre.
Jo mer du forstår deg på energi og din egen kraft, jo mer avslappet blir du. Frykt er et uttrykk for vår overlevelsesmodus. Gi slipp, og ha tillit til at du aldri er alene.
Antall ord: 129
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |