Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBeskyttelsesmerker

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Lurifax

Innlegg av Lurifax »

Hvis du går inn på Marion Dampier- Jeans sin hjemmeside,( Har den ikke i hodet )så står det om åpning og stenging av chakraene, øvelser som er veldig greie, men det er ikke alle som mener at det med chakraene er viktig, så det får du vurdere selv.....

Lurifax :mozilla_wink:
Antall ord: 54

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Bilde
HEr er et bilde av de 7 chakrapunktene vi har.

Du får søke på internett å se om du lærer litt om det..Det er litt viktig at du setter deg litt inn i det, før du begynner med åpne og lukke metoder..
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

sosja skrev:
ToneG skrev:
Kristel skrev:
ToneG skrev:Jeg er av den oppfatning at slike merker ikke fungerer.. Fordi, på en alternativmesse fikk jeg 2 ark med forskjellige merker som skulle beskytte mot negative ånder. Hmm de hjalp ikke et fnugg.. Hvorfor skal slike merker hjelpe da? Engler og hjelpere er vel de som hjelper og beskytter?
Er du sikker på at det var en seriøs en som ga deg de?
Mange luringer der ute ; )
Ja, faktisk så er hun en av de mest seriøse.. Uten at jeg vil nevne navnet hennes her..
Men hun er veldig kjent..

Men si meg. Hva er meningen med slike merker?
Å hvordan beskytter de?
Henger meg på ToneG og spør om det samme! :-s
Uten at jeg skal påstå at dette er riktig, tror jeg at slike merker må innvies på en eller annen måte, dvs få en åndelig energi til å være en form for "dørvakt".

MEN: Dersom man bare tar en utskrift og henger på veggen - da kan du likegodt henge opp et bilde av et stoppskilt... og si -Se der... til innbruddstyven...

Med andre ord ; En slik "amulett" vil nok kunne ha en viss virkning, NÅR den er innviet...
En kopi er ikke innviet, og er kun en visuell kopi uten energi...

Det er min tro på slikt...

Men, som alltid ; jeg og tar feil - ganske ofte, så dersom andre vet bedre ; kom med forklaring !

mvh Asbjørn
Antall ord: 243

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Egon Spengler
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Jan 2006 06:28
18
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Egon Spengler »

Som jeg skrev ovenfor, er det opp til en hver og enkelt å tro på om de funker eller ikke. Jeg for min del, velger altså å tro på at de fungerer. Og gjør de ikke det, så har vi ihvertfall prøvd, og veit det til en annen gang. :mozilla_undecided:
Det jeg veit er at de skal fungere mot fysiske, og ikke-fysiske energier. Si at du tar en liten tur til Lier gamle psykriatiske, er der litt, og føler deg tung i hue. Har du TZITZAN-merket, skal dette forhindre at du blir tung i hue etter å ha vært der oppe. Grunnen er at du har vært utenfor dårlige energier, og at de som går igjen der oppe, har tappa deg for energi. Det skjer fra tid til annen, og de som trekker energien fra folk, kalles (så kult det enn høres ut) Psykologiske Vampyrer.
Antall ord: 151
Quantumphysics holds the key to the truth.
NGH http://www.ghosthunters.no

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Egon Spengler skrev:Som jeg skrev ovenfor, er det opp til en hver og enkelt å tro på om de funker eller ikke. Jeg for min del, velger altså å tro på at de fungerer. Og gjør de ikke det, så har vi ihvertfall prøvd, og veit det til en annen gang. :mozilla_undecided:
Det jeg veit er at de skal fungere mot fysiske, og ikke-fysiske energier. Si at du tar en liten tur til Lier gamle psykriatiske, er der litt, og føler deg tung i hue. Har du TZITZAN-merket, skal dette forhindre at du blir tung i hue etter å ha vært der oppe. Grunnen er at du har vært utenfor dårlige energier, og at de som går igjen der oppe, har tappa deg for energi. Det skjer fra tid til annen, og de som trekker energien fra folk, kalles (så kult det enn høres ut) Psykologiske Vampyrer.
Jeg også trodde på det i utgangspunktet..
Ganske tunge energier her jeg bor, men merket hadde ingen effekt mot dem..
Antall ord: 174

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links