Samboeren min å veninnen hennes var med meg opp til kapitelberget i skien i går.
Vi tok noen bilder derfra som jeg har lagt ut på den bildesiden,vet ikke hvos lang tid det tar før de blir godkjent men.
Når vi stod utenfor klosteret så tok samboeren min et bilde av meg som stod på "inngangen".
Når vi kikket på bildene etterpå så så vi en stor skylignenede sak som på en måte overfaller meg,når hun tok bilder så var det ikke noen som røyket å det var ikke kaldt nok til at vi pustet frostrøyk.
Jeg går ned til alterplassen(helt innerst) å tar noen bilder der(skal legge ut de også)
å plutselig kjenner jeg noe som presser inn magen min på en måte...
Jeg får tatt 2 bilder der nede også klarer jeg ikke mer.
Jeg kommer meg opp på den første plassen vi var på å da er det som om det som har holdt meg slipper meg å jeg får puste ordentlig igjen,jeg hiver etter pusten.
Jeg tror det er adrenalinkicket som har gjort dette,men jeg ville bare nevne det for dere..
Hvis dere ikke har tålmodighet til å vente på at bildene skal komme på bilde siden her er adressen til siden min : www.Smokken.tk
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kapitelberget!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2006 13:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kar
- Lokalisering: Telemark
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Når vi var der for noen år tilbake, så vi flere munkelingnende skikkelser som gikk nedi kryptkirken der.. Jeg har aldri hoppet så høyt, så fort noengang..
Utrolig bra bilde
Jeg skal se nærmere på de ikveld, når solen har forsvunnet fra skjermen min..
Utrolig bra bilde
Antall ord: 48
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2006 16:32
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skien
Jeg må bare legge til at det var meg som tok det bildet og det var heller ingen tåke der oppe den kvelden....
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Vi er da altså bekjente av hverandre Hei hei LisbethLisbeth_eng skrev:Jeg må bare legge til at det var meg som tok det bildet og det var heller ingen tåke der oppe den kvelden....
Antall ord: 37
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Tusen takk for at du la det innToneG skrev:Når vi var der for noen år tilbake, så vi flere munkelingnende skikkelser som gikk nedi kryptkirken der.. Jeg har aldri hoppet så høyt, så fort noengang..
Utrolig bra bilde
Antall ord: 58
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Feb 2006 17:22
- 18
- Lokalisering: En plass ;P
Scary bilde da
Antall ord: 3
Love me ore leave me ..
- Hey !? Where is everybody going ?
- Hey !? Where is everybody going ?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Bare hyggelig det Smokken *S*
Her har jeg gått de 6 første årene på skolen.. haha vi trodde det spøkte på loftet der. Vi pleide å snike oss opp dit i storefri.. Morsomt at du hadde det bilde på siden din.. JEg er overbevist om at det spøker der.. Vaskedamen sa også det..
Her har jeg gått de 6 første årene på skolen.. haha vi trodde det spøkte på loftet der. Vi pleide å snike oss opp dit i storefri.. Morsomt at du hadde det bilde på siden din.. JEg er overbevist om at det spøker der.. Vaskedamen sa også det..
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Mhm det er det,men uten at jeg har noen evner eller noen så tror jeg det var en snill kraft hvis det da er en kraft eller for den saks skyld en ånd for jeg kjente ingen utrygghet når jeg stod der.Kristiine skrev:Scary bilde da
Det var mildt sagt et Hel.... når jeg stod nede på alterrommet...
Da fikk jeg vondt for å puste å jeg fikk bare tatt et par bilder der nede,det er der vinduene vises.
Når jeg gikk opp igjen så var det som om noen slapp meg å jeg fikk puste fritt igjen.
Antall ord: 101
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
eg gikk deri 6 klasse å det var sånn reform greie så jeg gikk ikke i 7 men hoppet rett til 8 klasse på gulset ungdomsskole...ToneG skrev:Bare hyggelig det Smokken *S*
Antall ord: 84
Enlighten your mind...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2006 16:32
- 18
- Lokalisering: Skien
Men når det gjellder det bildet av den skolen der så må dere zoome inn på det vinduet til høyere så kan dere gjerne si om dere ser noe, det har vi gjort gitt å hadde vært kjekt å høre fra dere å :mozilla_laughing:
Antall ord: 46
Hide post links |
Bare blitz og se der,mener jeg da :mozilla_cool:Men når det gjellder det bildet av den skolen der så må dere zoome inn på det vinduet til høyere så kan dere gjerne si om dere ser noe, det har vi gjort gitt å hadde vært kjekt å høre fra dere å
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
det er det det ikke er, blitzen er det UNDER gjerdet, og litt gjennskinn over "hode" til greia i vinduet.. man må forstørre for og se ordentlig...jaktmann skrev:Bare blitz og se der,mener jeg da :mozilla_cool:Men når det gjellder det bildet av den skolen der så må dere zoome inn på det vinduet til høyere så kan dere gjerne si om dere ser noe, det har vi gjort gitt å hadde vært kjekt å høre fra dere å
Antall ord: 84
Enlighten your mind...
Hide post links |