hei DeLaMorte..godt å høre at det går greit med degDeLaMorte skrev:Nå er det lenge siden jeg har vært her. Har lest resten av diskusjonen nå.
Nå har det gått ca ett år siden denne mye diskuterte episoden. Var det sant? var det ikke sant? for å være helt ærlig: jeg vet faktisk ikke enda.
Hver natt, hver eneste natt siden episoden, har jeg hatt de verst tenkelige marerittene man kan ha. Blod, død, mord, insekter, absurde situasjoner, mennesker, skapninger osv. Hver eneste natt.
Psykisk er jeg ok faktisk. Har etablert meg i oslo, og har et fantastisk liv. Så hvorfor disse marerittene?
Besøkte en healer, som skulle hjelpe meg. Hun fikk tak i noe inni meg, hun mente det var noe som var inni meg, fulgte etter meg, hjemsøkte meg. Men hun fikkd et ikke ut. Så da vet ikke jeg lenger hva jeg skal tro men har ihvertfall funnet nogenlunde fred.
Til dere som ikke helt kan sette dere inn i situasjonen: Det kan ingen andre heller.. det er det bare jeg og han som kan.. det har jeg funnet ut nå.
Dere som vil kan møte meg til en kaffe i oslo en gang hvis dere har lyst, dette er ikke for å prøve å overbevise dere om at demoner eksisterer, men jeg vil vise dere at jeg er en helt normal, jordnær jente.
Håper det går bra med alle sammen!
hilsen meg
Har såvidt lest denne tråden tidligere,men etter å ha lest innlegget ditt,så
sitter jeg kun igjen med en følelse av at du har levd sammen med en skikkelig psykopat,som da kjenner deg såpass at han vet godt hva han skal spille på.
det å leve med en psykopat kan ikke være enkelt,for man blir sakte men sikkert dratt bort fra det som er virkeligheten,man ser det ikke selv,har selv sett hva en psykopat kan gjøre med et menneske....det blir nesten tullete selv,usikre på seg selv,å selvtilliten forsvinner helt...jeg synes du bør tenke på alt denne personen har gjort mot deg,å at det ikke skyldes demoner.selfølgelig så kom det tre engler og hentet han......så han kunne ligge lavt en stund, å han fikk en kjangse til ....de er jammen ikke så dumme de der .....
men jeg håper at du har det alle tiders,å uten denne demonen ...
synes virkelig synd på deg etter å ha opplevd noe så tragisk..