Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Synsk ?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Feb 2006 18:37
- 18
Nei, det er sanndrømt. Forskjellen er at man mottar infoen når man sover istedenfor i våken tilstand. Bare forskjellige teknikker det.*Angel90* skrev:jeg har mange drømmer som viser seg å være sanne..
f.eks: jeg lette en gang etter noe om kvelden før jeg la meg, men jeg fant det ikke.. om natten drømte jeg at jeg fant den tingen.. da jeg sto opp, så jeg om den tingen lå der.. og det gjorde den! :mozilla_surprised:
dette betyr ikke at jeg er SYNSK!
Nå kan man fint ha en synsk opplevelse uten å være synsk.
Antall ord: 103
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
ja jeg har opplevd utroli mye. har du =)?[/quote]
Trur eg ska skriva på bokmål:)
Nej jeg har ikke opplevd så mye...i futastova som ligger på stord har jeg alltid følt at det er noe...
Har sett skikkelser i vinduene,hørt lyden av en stol som blir dratt åver gulvet og som sagt:følt ubehag
Da jeg hørte denne lyden var det ingen i verken dette huset eller noen av de andre husene i nerheten
Ellers har jeg opplevd en del ting oppe med ett hus i nerheten av meg.
Også der har jeg følt ubehag.En gang vi var der hendte følgende: En stein ble kastet etter en jente som var meg,den kom liksom ingenstedsfra
Det nermeste huset ligger på motsatt side av der steinen kom fra,og husene på den siden den kom fra ligger bak en ås,et par hundre meter nede.
Vi ville merket det visst det var folk der.
Før dette skjedde sa jeg rett ut i luften: Visst det er noen her,kan dere gi oss ett tegn?
Rett etterpå var lyset i en ytterbod slått på og jeg prøvde noe annet: Jeg sporde på samme måte,om de som var der kunne slå av lyset,da lovet vi å gå visst de gjorde det.
Vi stod med ryggen til ett øyeblikk og når jeg snur meg,så er jammen lyset av!!!
Ingen av oss var borti det,og vi sjekket selvsagt og lyspæren var godt,men det hadde den ikke!
Og en ting til: Det er flere somm har sagt at det har vert akkuratt som om noe har gått forbi vinduet når de kikker in.
Dette gjelder kun det ene vinduet.
Rare greier...
Trur eg ska skriva på bokmål:)
Nej jeg har ikke opplevd så mye...i futastova som ligger på stord har jeg alltid følt at det er noe...
Har sett skikkelser i vinduene,hørt lyden av en stol som blir dratt åver gulvet og som sagt:følt ubehag
Da jeg hørte denne lyden var det ingen i verken dette huset eller noen av de andre husene i nerheten
Ellers har jeg opplevd en del ting oppe med ett hus i nerheten av meg.
Også der har jeg følt ubehag.En gang vi var der hendte følgende: En stein ble kastet etter en jente som var meg,den kom liksom ingenstedsfra
Det nermeste huset ligger på motsatt side av der steinen kom fra,og husene på den siden den kom fra ligger bak en ås,et par hundre meter nede.
Vi ville merket det visst det var folk der.
Før dette skjedde sa jeg rett ut i luften: Visst det er noen her,kan dere gi oss ett tegn?
Rett etterpå var lyset i en ytterbod slått på og jeg prøvde noe annet: Jeg sporde på samme måte,om de som var der kunne slå av lyset,da lovet vi å gå visst de gjorde det.
Vi stod med ryggen til ett øyeblikk og når jeg snur meg,så er jammen lyset av!!!
Ingen av oss var borti det,og vi sjekket selvsagt og lyspæren var godt,men det hadde den ikke!
Og en ting til: Det er flere somm har sagt at det har vert akkuratt som om noe har gått forbi vinduet når de kikker in.
Dette gjelder kun det ene vinduet.
Rare greier...
Antall ord: 297
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Apr 2006 16:17
- 18
Lurer på om ikke du bare skal komme med lottotallene for lørdagen nå med en gang jeg
Men fra spøk til revolver, tror du bare hadde utrolig flaks, akuratt sånn som de som får alle tallene riktig og vinner i lott.
Det at du gjettet på pcen kan jo kanskje være fordi det kom noe rare klikke lyder eller noe fra den?
Så før du gir med lørdagsen lottotal er jeg nok litt i tvil på at du faktisk er synsk.
Men fra spøk til revolver, tror du bare hadde utrolig flaks, akuratt sånn som de som får alle tallene riktig og vinner i lott.
Det at du gjettet på pcen kan jo kanskje være fordi det kom noe rare klikke lyder eller noe fra den?
Så før du gir med lørdagsen lottotal er jeg nok litt i tvil på at du faktisk er synsk.
Antall ord: 88
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Apr 2006 12:11
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Akershus
ble sittende å tenke litt tilbake her, ingen av dere som har en eldre bror eller noen kamerater kansje? jeg og en venninde av meg hadde skrømt opplevelser omtrent tre ganger i uka da vi var rundt 10-14 år, men jeg har også en bror og noen forhenværende kamerater som har ledd seg skakk mer enn en gang... for ikke å glemme onkelen min, som er ca 10 år eldre enn meg. jeg skal si det var mange som moret seg på vår bekostning. kan ikke annet enn å si vi var naive, uvitende og utrolig lettskremte . sier ikke at det dere opplever er bullshit, men det er ikke så veldi dumt å være litt kritisk til det man opplever og tror man opplever.
klarte å være veldig diplomatisk her...
Antall ord: 131
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Nei..jeg har ingen eldre brødre eller kamerater.spissmusa skrev:ble sittende å tenke litt tilbake her, ingen av dere som har en eldre bror eller noen kamerater kansje? jeg og en venninde av meg hadde skrømt opplevelser omtrent tre ganger i uka da vi var rundt 10-14 år, men jeg har også en bror og noen forhenværende kamerater som har ledd seg skakk mer enn en gang... for ikke å glemme onkelen min, som er ca 10 år eldre enn meg. jeg skal si det var mange som moret seg på vår bekostning. kan ikke annet enn å si vi var naive, uvitende og utrolig lettskremte . sier ikke at det dere opplever er bullshit, men det er ikke så veldi dumt å være litt kritisk til det man opplever og tror man opplever.
Og om det hadde vert noen som ville skremme oss hadde vi oppdaget det!
INGEN kan løpe fram,skru på en tung bryter og så løpe vekk igjen imens vi står en meter borte!!!
Antall ord: 179
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
mange som tenker helt feil når dt gjelder å være synsk
Antall ord: 12
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mar 2006 16:16
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sarpsborg
Å? Fortell mer oppriktig hva du mener med det!.. :mozilla_smile:Jonette skrev:mange som tenker helt feil når dt gjelder å være synsk
Antall ord: 24
Hilsen Ida.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Ja fortell!
Jeg tror ikke jeg er synsk,jeg forteller bare hva jeg har opplevd :mozilla_wink:
Jeg tror ikke jeg er synsk,jeg forteller bare hva jeg har opplevd :mozilla_wink:
Antall ord: 17
Hide post links |