Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderspøkelset på rommet mitt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Jumbo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Feb 2006 07:25
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ellingsrudåsen

spøkelset på rommet mitt

Innlegg av Jumbo »

det er ei jente på romme mitt ....eg begynte å skrive skrekk historier når eg var 10 ...eg begynte å skrive om ei jente på 15 år som ble kalt heks å brent på bålet !,,,*karoline* så litt etter eg fylte 16 i fjor har jeg begynt å se henne ..kanskje det er innbilning, men eg sover skjelden ...når jeg tenker på hennne ....av og til når eg har lagt mj å eg opner augene litt ubevist ser eg fjese til ei jente ...trist og sint...på meg? siden de var eg som skreiv at ho blei brent?? ...ho har sagt ting til mg ...ofte faktisk ..sånn som : at ho har ei søster som heiter ,,,,tyva ...*og når eg var 11 år fikk eg en katt jg kalte for tyva* tyva tyder =døden..mn dt fikk jg vite i år ...ekkelt ....*katten gikk inn i motoren på bilen og ble hakket opp tre uker etter jg fikk dn =( * har dt sammen heng-...? plutseli ser eg thea ofte stå og stirre ....ho har av og til svart kjole av og til porselen kvit....svart hår opp flisa....og sot i fjese... ...

kan dere hjelpe ... ??i natt skal jg sove m hunden min...! =)
Antall ord: 205
Let us see what you can

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Ville bare ta opp denne tråden her..
Antall ord: 8
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ulle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Feb 2006 20:33
18
Lokalisering: nordland - Sortland å Hadsel :D

Innlegg av ulle »

Så du har altså laget denne personen?
Å da du laget historien sier du at du skreiv at denne heksa skulle brenne på bålet.
Da er det ikke så veldig rart hvis denne personen inne på rommet ditt, vil deg vondt eller noe i den duren.
Antall ord: 46

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Om jeg har "laget" denne personen? Haha...
Antall ord: 7
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ulle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Feb 2006 20:33
18
Lokalisering: nordland - Sortland å Hadsel :D

Innlegg av ulle »

*Velvet Vamp* skrev:Om jeg har "laget" denne personen? Haha...
Ikke du!
Han som skriver øverst der,
om at han skrev en historie om henne eller no!
Kanskje hun er ute etter'n :mozilla_undecided: :mozilla_tongue:
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jumbo
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Feb 2006 07:25
18
Lokalisering: Ellingsrudåsen

hmm

Innlegg av Jumbo »

Trr du ikke på meg, dette er helt sant assa
Antall ord: 10
Let us see what you can

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
janneho
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Feb 2006 16:37
18
Lokalisering: strømmen/gjøvik

Innlegg av janneho »

i 3-4år nå,har jeg vært plaget med at det spøker på rommet mitt..
det rare er at vi bygde det selv for 11år siden og det er bare vi som har bodd her.

jeg begynte å merke at det var noe på rommet mitt da jeg aldri sov godt,våkna av tv og radioen ble skrudd av og på,ting ble flyttet på,,og jeg følte at noen var der,men jeg kunne ikke se noe/noen.

* etter en stund ble jeg vant med bråket og forstyrrelsene,og var ikke redd lengre.
hvis jeg ble helt rolig og "inn i meg selv-opplevelse" og sa sånn "gå bort,jeg trenger å sove,eller jeg orker ikke bråk nå" så ville det bli roligere på rommet.

nå pleier jeg å se en skikkelse som flyter i rommet,og hvis jeg har andre paranormale venner på besøk virker det som om at alt blir forsterket(lyder,bråk,forstyrrelser osv..),men skikkelsen viser seg aldri med andre i rommet..

jeg veit fortsatt ikke hva/eller hvem det er som kommer mot meg som en skikkelse og stryker meg over kinnet hvis jeg har vanskelig for å sove og det rare er at jeg sovner med en gang!
Antall ord: 213

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
LilleHjelper
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Mar 2006 12:46
18

Re: hmm

Innlegg av LilleHjelper »

Jumbo skrev:Trr du ikke på meg, dette er helt sant assa
Jeg tror på deg! Jeg har to på mitt rom,en gutt på 15 og en jente på 10,,jenten bor i ett lite kott på rommet mitt,og hun er ikke så snill for å si det sånn. Men gutten er der for det meste..han passer på meg..men når han ikke er der,så er rommet mitt is-kaldt,bokstavelig talt!! og da hører jeg at hun gråter! Hunden min knurer når jeg tar henne med opp...
Antall ord: 96
Hilsen LilleHjelper

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
alchemist
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Okt 2005 16:32
19

Re: spøkelset på rommet mitt

Innlegg av alchemist »

Jumbo skrev:det er ei jente på romme mitt ....eg begynte å skrive skrekk historier når eg var 10 ...eg begynte å skrive om ei jente på 15 år som ble kalt heks å brent på bålet !,,,*karoline* så litt etter eg fylte 16 i fjor har jeg begynt å se henne ..kanskje det er innbilning, men eg sover skjelden ...når jeg tenker på hennne ....av og til når eg har lagt mj å eg opner augene litt ubevist ser eg fjese til ei jente ...trist og sint...på meg? siden de var eg som skreiv at ho blei brent?? ...ho har sagt ting til mg ...ofte faktisk ..sånn som : at ho har ei søster som heiter ,,,,tyva ...*og når eg var 11 år fikk eg en katt jg kalte for tyva* tyva tyder =døden..mn dt fikk jg vite i år ...ekkelt ....*katten gikk inn i motoren på bilen og ble hakket opp tre uker etter jg fikk dn =( * har dt sammen heng-...? plutseli ser eg thea ofte stå og stirre ....ho har av og til svart kjole av og til porselen kvit....svart hår opp flisa....og sot i fjese... ...

stakkars katte :( :mozilla_cry: :(
men du kunne vel skrive en historie om jent der henne ikke blir brent men noe bra som at henne blir rik å lykkelig. kansje henne blir blid da.
Antall ord: 237

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mayzi
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mar 2006 18:26
18

Re: spøkelset på rommet mitt

Innlegg av mayzi »

Jumbo skrev:det er ei jente på romme mitt ....eg begynte å skrive skrekk historier når eg var 10 ...eg begynte å skrive om ei jente på 15 år som ble kalt heks å brent på bålet !,,,*karoline* så litt etter eg fylte 16 i fjor har jeg begynt å se henne ..kanskje det er innbilning, men eg sover skjelden ...når jeg tenker på hennne ....av og til når eg har lagt mj å eg opner augene litt ubevist ser eg fjese til ei jente ...trist og sint...på meg? siden de var eg som skreiv at ho blei brent?? ...ho har sagt ting til mg ...ofte faktisk ..sånn som : at ho har ei søster som heiter ,,,,tyva ...*og når eg var 11 år fikk eg en katt jg kalte for tyva* tyva tyder =døden..mn dt fikk jg vite i år ...ekkelt ....*katten gikk inn i motoren på bilen og ble hakket opp tre uker etter jg fikk dn =( * har dt sammen heng-...? plutseli ser eg thea ofte stå og stirre ....ho har av og til svart kjole av og til porselen kvit....svart hår opp flisa....og sot i fjese... ...

jeg må bare si at du må slutte å tenke på henne,hjelper ikke dette, kontakt noen som kan! jeg har vært borti noe lignende med ei venninne av meg, hun gjorde en feil og dt var å gå til psykolog,de forstår ikke dette og legger deg nesten inn med en gang..jeg anbefaler deg å ringe og søke på nette etter personer som fjerner ånder, finner ikke de henne,da er det bare i hode ditt og da må du skaffe det psykiatrisk hjelp...
Antall ord: 293

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
spissmusa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Apr 2006 12:11
18
Lokalisering: Akershus

Innlegg av spissmusa »

hmmm... har lest om noe lignende, men kan ikke finne igjen boka, vet jeg har den her et sted... det var i allefall en gruppe som "laget" et la oss kalle det spøkelse.dette var vel om jeg ikke husker feil under studier innen det paranormale. skal se om jeg finner boken hvis noen er interesert. er en gammel bok som heter mystikk og mysterier.
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Imle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Mar 2006 16:16
18
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Imle »

janneho skrev:i 3-4år nå,har jeg vært plaget med at det spøker på rommet mitt..
det rare er at vi bygde det selv for 11år siden og det er bare vi som har bodd her.

jeg begynte å merke at det var noe på rommet mitt da jeg aldri sov godt,våkna av tv og radioen ble skrudd av og på,ting ble flyttet på,,og jeg følte at noen var der,men jeg kunne ikke se noe/noen.

* etter en stund ble jeg vant med bråket og forstyrrelsene,og var ikke redd lengre.
hvis jeg ble helt rolig og "inn i meg selv-opplevelse" og sa sånn "gå bort,jeg trenger å sove,eller jeg orker ikke bråk nå" så ville det bli roligere på rommet.

nå pleier jeg å se en skikkelse som flyter i rommet,og hvis jeg har andre paranormale venner på besøk virker det som om at alt blir forsterket(lyder,bråk,forstyrrelser osv..),men skikkelsen viser seg aldri med andre i rommet..

jeg veit fortsatt ikke hva/eller hvem det er som kommer mot meg som en skikkelse og stryker meg over kinnet hvis jeg har vanskelig for å sove og det rare er at jeg sovner med en gang!
Et hus bør ikke være gammelt for at det kan spøke i det! .. Det kan være at gjenferdet sitter igjen i et eller annet som er i området (noe materielt jeg snakker om nå.. :mozilla_wink: ). Men, siden du først begynte å merke det for 3-4 år siden kan det være at det er en klebeånd som du har tatt med deg..
Antall ord: 285
Hilsen Ida. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Imle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Mar 2006 16:16
18
Lokalisering: Sarpsborg

Re: hmm

Innlegg av Imle »

LilleHjelper skrev:
Jumbo skrev:Trr du ikke på meg, dette er helt sant assa
Jeg tror på deg! Jeg har to på mitt rom,en gutt på 15 og en jente på 10,,jenten bor i ett lite kott på rommet mitt,og hun er ikke så snill for å si det sånn. Men gutten er der for det meste..han passer på meg..men når han ikke er der,så er rommet mitt is-kaldt,bokstavelig talt!! og da hører jeg at hun gråter! Hunden min knurer når jeg tar henne med opp...
Uff, høres ut som du bør få fjernet dem!.. Det er vanlig at det blir kaldere i nærheten av gjenferd, spesielt hvis vedkommende ikke er snill eller vil deg noe vondt. Bestevenninna mi syntes alltid det var så kaldt på den tiden som jeg hadde 2 gjenferd hos meg. Hun var tilstede når en utdriver var hos meg for å fjerne dem, det første hun reagerte på var at det plutselig ble varmere i huset!..
Antall ord: 177
Hilsen Ida. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links