Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ TIDLIGERE LIV OG KONTAKT MED DE DØDE?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Mar 2006 19:44
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trondheim
TIDLIGERE LIV OG KONTAKT MED DE DØDE?
Det er en ting jeg har lurt på lenge nå, å det har med tidligere liv (reinarnasjoner eller hva det heter:P for Det går jo ant å få kontakt med de døde på den andre siden. Men hva med den andre siden...? for det er jo sjelen som vandrer vidre.. men hva me ånder osv.. er litt forvirret. Jeg har ofte tenkt på dette. så lurte jeg på om det var noen som kunne forklare det litt meg:)
Antall ord: 79
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
Re: TIDLIGERE LIV OG KONTAKT MED DE DØDE?
spør du om de døde kan kontakte oss? skjønte ikke helt ...torny skrev:Det er en ting jeg har lurt på lenge nå, å det har med tidligere liv (reinarnasjoner eller hva det heter:P for Det går jo ant å få kontakt med de døde på den andre siden. Men hva med den andre siden...? for det er jo sjelen som vandrer vidre.. men hva me ånder osv.. er litt forvirret. Jeg har ofte tenkt på dette. så lurte jeg på om det var noen som kunne forklare det litt meg:)
Antall ord: 95
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Man kan ikke få kontakt med en ånd, hvis dens sjel er inkarnert til nytt fysiskt liv igjen.
Antall ord: 18
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
oki. hehe. d var bare d jeg lurte på. men hvor lang tid tar det ca. før sjelen blir gjennfødt?
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mar 2006 19:33
- 18
det kommer vel helt an på hva som er planen til den enkelte....torny skrev:oki. hehe. d var bare d jeg lurte på. men hvor lang tid tar det ca. før sjelen blir gjennfødt?
noen venter lenge, mens andre hopper videre med engang..
Antall ord: 46
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Hva tror du vi gjør når vi tuner inn noen,da?torgeir skrev:Man kan ikke få kontakt med en ånd, hvis dens sjel er inkarnert til nytt fysiskt liv igjen.
Antall ord: 33
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
Dette er det ingen som kan gi deg et korekt svar på torny.torny skrev:oki. hehe. d var bare d jeg lurte på. men hvor lang tid tar det ca. før sjelen blir gjennfødt?
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
Sånne ting er det vel opp til hver enkelt å finne ut hva en mener om å ikke. Det finnes jo inget fasitsvar på sånn som f.eks. "kan man kontakte ånder?" Troende vil si ja, skeptikere vil si nei. Tror ikke vi kommer til å bli enige i nærmeste framtid...
Antall ord: 51
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Du sier noe der,Heia skrev:Hva tror du vi gjør når vi tuner inn noen,da?torgeir skrev:Man kan ikke få kontakt med en ånd, hvis dens sjel er inkarnert til nytt fysiskt liv igjen.
men kan du kontakte min oldemor hvis hun er reinkarnert til jorden igjen?
Antall ord: 52
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Kva med ei ånd(gjerne litt mindre smart enn alle andre ånder) som tuner seg inn på ein ny kropp og så dør denna kroppen rimelig fort sia denna kroppen ikkje hadde noko smartare å komme med enn det ånden som skulle inn i kroppen tilførte. Kan ei ånd gå i sirkel og aldri komme seg vidare på ein slik måte som eg innstendig har forklart her?
Finnst det dumme ånder eller er alle smarte? Nokon som veit noko om det? Ser jo at mange trulig veit meir enn meg om dette såh...
Finnst det dumme ånder eller er alle smarte? Nokon som veit noko om det? Ser jo at mange trulig veit meir enn meg om dette såh...
Antall ord: 96
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
with intelligence
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Mar 2006 06:41
- 18
når menneskekroppen dør, kommer man til en tilstand hvor man skal erkjenne tidligere liv, etterhvert kan sjelen bestemme selv om den vil bli gjenfødt, mange har levd så mange ganger at de ikke vil bli gjenfødt
Mennesker med stor vitenskap og vidd er stort sett mennesker som har levd flere liv på jorden, det er lett å kjenne igjen en gammel sjel.................
Mennesker med stor vitenskap og vidd er stort sett mennesker som har levd flere liv på jorden, det er lett å kjenne igjen en gammel sjel.................
Antall ord: 65
hilsen the others
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Jeg vil ikke påstå jeg har evner til det, men det er fullt mulig.torgeir skrev:Du sier noe der,Heia skrev:Hva tror du vi gjør når vi tuner inn noen,da?torgeir skrev:Man kan ikke få kontakt med en ånd, hvis dens sjel er inkarnert til nytt fysiskt liv igjen.
men kan du kontakte min oldemor hvis hun er reinkarnert til jorden igjen?
Det dreier seg om å tune inn på din oldemors energier. Den er jo evig og tilstede uavhengig om den er her eller der.
Antall ord: 92
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 20
Hvor har du den informasjonen fra?the others skrev:når menneskekroppen dør, kommer man til en tilstand hvor man skal erkjenne tidligere liv, etterhvert kan sjelen bestemme selv om den vil bli gjenfødt, mange har levd så mange ganger at de ikke vil bli gjenfødt
Antall ord: 49
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 18
- Blitt takket: 4 ganger
Men kva er stor vitenskap da?the others skrev:når menneskekroppen dør, kommer man til en tilstand hvor man skal erkjenne tidligere liv, etterhvert kan sjelen bestemme selv om den vil bli gjenfødt, mange har levd så mange ganger at de ikke vil bli gjenfødt
Antall ord: 74
If we spread truth like a disease
with intelligence
with intelligence
Hide post links |