Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerPendel?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Evilja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 03 Apr 2006 12:05
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland

Pendel?

Innlegg av Evilja »

hei jeg lurer bare på hva en pendel er og hvordan det brukes? leste en plass at det hadde noe md engler/hjelpere å gjøre... :)
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
miss 24/7
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 197
Startet: 11 Des 2005 09:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: rogaland

Innlegg av miss 24/7 »

pendelen er høyst sannsynlig et av de aller eldste redskapene vi mennesker kan ta i bruk for å avdekke det som er skjult,og se inn i fremtiden.Hvis spørsmålene stilles riktig,får man svar gjennom at beslutninger blir synliggjort,beslutninger som allerede er tatt i underbevisstheten,men som ennå ikke har nådd inn i bevisstheten.Pendelen er som en forlengelse av det ubevisste.Den fanger opp underbevissthetens svingninger og oversetter dem til synlige bevegelser.
Pendulering har verken med spiritisme eller åndebesvergelser å gjøre.Det hører heller ikke inn under den svarte magien.Det er en enkel,men svært allsidig mulighet til å aktivisere ens egne oversanselige sjelekrefter.Med målrettet konsentrasjon kan man ved hjelp av pendelen få svar på mangen viktige spørsmål om livet,oppdage skjulte ferdigheter og talenter og fastslå en persons sterke og svake sider
Antall ord: 146
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Antall ord: 13
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Evilja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 03 Apr 2006 12:05
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland

Innlegg av Evilja »

Takkar og bukkar så mangt!! :mozilla_smile:
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links