Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEkkel følelse....

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
*Ninja*
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jan 2005 12:35
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Gjerdrum

Ekkel følelse....

Innlegg av *Ninja* »

jeg skulle til å legge meg og hadde snudd meg mot veggen for å sove. Plutselig følte jeg noen sto ved sengen. Så var det som om noen hvisket . jeg hørte noe værtfall. Jeg snudde meg og det var ingen der. Ekkel følelse. Det er ikke sikkert at det ligger noe i det , men hvertfall en ekkel følelse.
Noen som har opplevd det før? Må understreke at søsteren min overnattet hos en vennine og mamma og pappa sovnet for leeenge siden. Hadde merket hvis noen kom inn på rommet mitt.
Antall ord: 95
" Vær utålmodig menneske! Sett dine egne spor! Det gjelder vårt evige korte liv. Det gjelder vår jord!"

Inger Hagerup

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
xXxLikeAnAngelxXx
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mar 2006 11:21
18
Lokalisering: Skjetten

Re: Ekkel følelse....

Innlegg av xXxLikeAnAngelxXx »

Hejjj Nina
Antall ord: 2
xXx..Livet er min bok, Hjerte er min penn, Blodet er mitt blekk..xXx

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Re: Ekkel følelse....

Innlegg av Gjesten »

*Ninja* skrev:jeg skulle til å legge meg og hadde snudd meg mot veggen for å sove. Plutselig følte jeg noen sto ved sengen. Så var det som om noen hvisket . jeg hørte noe værtfall. Jeg snudde meg og det var ingen der. Ekkel følelse. Det er ikke sikkert at det ligger noe i det , men hvertfall en ekkel følelse.
Noen som har opplevd det før? Må understreke at søsteren min overnattet hos en vennine og mamma og pappa sovnet for leeenge siden. Hadde merket hvis noen kom inn på rommet mitt.
Det var no fint du snudde deg og fikk bekreftet at de bare var fantasien som lekte seg litt da :mozilla_wink:
Antall ord: 119

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

Ble du redd? Kanskje det bare va en som ville dæ nåt? Ville ha kontakt med dæ? Har opplevd nåt lignanes.. men da visste æ egentlig at det kom nån til mæ, for æ hadde bedt om "hjelp", i en søvnløs periode. Da var det en som la sæ bak ryggen min, og holdt rundt mæ, så æ fikk sove. Kjempedeilig!! :D Har hatt folk i rommet som har sagt navnet mitt også. Like ved øret, liksom. Man skvetter litt :) men æ tror ikke det e nån som vil dæ nåt vondt.
Antall ord: 94
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
*Ninja*
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jan 2005 12:35
19
Lokalisering: Gjerdrum

Innlegg av *Ninja* »

nei tror ikke det jeg heller. Men det var litt ekkelt. kan være noe jeg har innbilt meg. hmm :mozilla_undecided:
Antall ord: 20
" Vær utålmodig menneske! Sett dine egne spor! Det gjelder vårt evige korte liv. Det gjelder vår jord!"

Inger Hagerup

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links