Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderUndrende spør ??

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Livsglede
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Mar 2006 18:48
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sandnes

Undrende spør ??

Innlegg av Livsglede »

Hei alle sammen,

Vi har i noen år nå hatt noen underlige opplevelser her vi bor. Søkte for en tid siden på internett i et forsøk på å finne noen svar og fant paranormal.no. Tenkte at dere kanskje kan gi noen svar på hva det er. Vi flyttet inn i en koselig leilighet ved sjøen for 4 1/2 år siden. Jeg, min samboer og mine 2 barn på 12 og 16. Allerede kort tid etter at vi flyttet inn følte jeg (så øyenkroken) en skygge som gikk forbi stuevinduene (4 stk) mot inngangsdøren, men ingen kom. Skyggen beveget seg fort som om en person gikk i rask gange. Dette skjedde alltid på kvelden mellom 11 og 12. Avskrev dette som at det måtte ha en naturlig forklaring, like til min samboer en kveld spurte meg om jeg hadde sett skyggen som beveget som utenfor. Han beskrev skyggen som høy og slank akkurat slik som jeg har sett den. Gjett om jeg ble fælen. Han fortalte meg at han hadde sett det mange ganger men ikke sagt noe for ikke å skremme meg. Nå er det gått flere år og skyggen er vi blitt vant til og ingenting vondt har skjedd. En annen ting som også har undret meg at inne, og alltid i stuen har jeg ofte sett "skygger", nesten som om det skulle være en stor edderkopp som piler over gulvet, men det er ikke det. Det kan jo selvfølgelig være et synsbedrag, men det underlige er at det aldri skjer andre steder enn her hjemme. Så til slutt et siste spørsmål. Her en kveld for et par uker siden da vi på kvelden slappet av i sofaen og så på tv, kjente jeg en underlig sterk lukt, minnet om råtten myr eller jord og det var ubehagelig og litt tungt å puste i. Det forsvant etter 5-10 minutter og jeg har ikke kjent det siden. Noen av dere som har noen meninger om hva disse tingene kan være ? Hadde satt stor pris på noen tilbakemeldinger.

Hilsen Undrende :) :?:
Antall ord: 355
Carpe Diem :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Dersom det er utenfor vinduet kan det jo være at noen bruker hagen deres som snarvei? Men da vil det jo være spor i snøen. Har du sett etter spor i snøen?
Antall ord: 36
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Livsglede
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Mar 2006 18:48
18
Lokalisering: Sandnes

Innlegg av Livsglede »

Det er ikke mulig å bruke oss som snarvei da det er en fjellvegg like etter inngangsdøren og der kommer man ingen vei. Ellers kunne jo det ha vært en logisk forklaring.
Antall ord: 33
Carpe Diem :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Men du har sjekket etter fotspor? kan jo være at noen synes det er joy å fly rundt huset å skremme dere.
Antall ord: 21
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links