Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerer det noen som kan hjelpe meg litt?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

torny
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 13 Mar 2006 19:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

er det noen som kan hjelpe meg litt?

Innlegg av torny »

jeg har funnet ut at jeg har 6 stykker, men jeg hvet ikke hvem som er hjelpere elller engler eller lysguider... jag har lest litt om det. men jeg lurer på om hvordan jeg vet hvem som er hvem. Jeg fannt ut at jeg hadd 6 stykker som er rundt meg hele tide ved hjelp av pendelen, jeg har sjekket om det stemmer og har fått det samme svaret vær gang. så lurte jeg på om det var noen som kunne fortelle meg en enklere måte eller "veilede" meg litt :mozilla_smile:
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Nei, jeg kan ikke hjelper deg dessverre.
Men jeg ville absolutt ikke stolt på pendelen heller.
Hvordan bruker du pendelen for å komme til tallet 6?
Og hvis du faktisk kan bruke pendelen, kan du ikke ta bare utvikle det talentet og finne det ut på den måten. Stol på deg selv.
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rose78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 31 Des 2005 00:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

hei

Innlegg av Rose78 »

Du kan meditere å spørre dem,hva hvem å hvor :mozilla_laughing:
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Re: hei

Innlegg av >wiz »

Rose78 skrev:Du kan meditere å spørre dem,hva hvem å hvor :mozilla_laughing:
Og hvordan skal man da få inn svaret?
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rose78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 31 Des 2005 00:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

Re: hei

Innlegg av Rose78 »

>wiz skrev:
Rose78 skrev:Du kan meditere å spørre dem,hva hvem å hvor :mozilla_laughing:
Og hvordan skal man da få inn svaret?
Det kan være på mange måter,men lytter du ewtter så kanskje du kan høre det :mozilla_wink:
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Som en fysisk stemme i rommet?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
torny
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 13 Mar 2006 19:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av torny »

jeg vet at jeg ikke kan stole på pendelen:) jeg har lest en del om hvordan man kan bruke den. Jeg har brukt et "kart" og jeg har surt om ja/nei spørsmål. Jeg har altid vært åpen mot sånne ting og har opplevd en del "uten om det vanelige opplevelser"
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rose78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 31 Des 2005 00:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland

hei

Innlegg av Rose78 »

>wiz skrev:Som en fysisk stemme i rommet?
den kan komme både utenfra å innenfra :mozilla_laughing:
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1428 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Re: er det noen som kan hjelpe meg litt?

Innlegg av Asbjørn »

torny skrev:jeg har funnet ut at jeg har 6 stykker, men jeg hvet ikke hvem som er hjelpere elller engler eller lysguider...
Hei. Ifølge mine erfaringer ( og min tro ), så vil tallet på Hjelpere variere fra 0 og oppover, alt etter øyeblikkets behov.

Tenk deg liggende som pasient i ei seng på sykehuset :

Mesteparten av tiden er du alene. MEN du har ei snor å trekke i - så kommer en og HJELPER deg... ;-)

Så kommer situasjonen hvor legen(e) kommer inn.
De er der da for å avgjøre hva som skal skje videre, operasjon , medisin, utskrivning, overføring til annet sykehus, osv.
Noen steder kommer det en hel gjeng - da er noen av "hjelperene" under opplæring.
Eller egne spesialister, psykologer, fysioterapi, onkologer, osv...
Alt etter hva som trengs der og da, pluss eventuelt noe "vedheng" (Unnskyld utrykket ;-) ).

Slik er det på en måte for oss i det åndelige også - tror jeg.
Antall Hjelpere er der avhengig av HVA vi trenger hjelp til der og da...
Du trenger ikke en hjernekirurg for å fjerne en føflekk på leggen...

Derfor vil og antall Hjelpere som er tilstede hos deg, variere - kansje innenfor hvert minutt...

Noen for å beskytte deg, noen for å undervise deg, og noen er kansje familiemedlemmer som er med for å se på hvordan DU klarer deg igjennom dette..
Det er selvfølgelig flere grunner til hvorfor de er der, og hvem som er der.

Men ingen har legen hengende over senga, DERSOM det ikke er under en operasjon, på akutten, eller lignende.

De kommer innom nå og da, og er der når det trengs.

Om du tester med pendelen i morgen, vil kansje tallet være det samme, eller det kan ha forandret seg.
Men om TALLET er det samme, BEHØVER det likevel IKKE å være de samme som er der...

Uansett ; Dette med pendel og dette med Hjelpere facinerende, og med tid og stunder lærer du mer og mer om det.
Det er KUN trening og erfaring som gir svarene.

Ps; Tallet du hadde - 6 - stemte ganske sikkert der og da...
Kansje fordi du nettopp jobbet med pendelen ? ;-)

mvh Asbjørn
Antall ord: 357

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
torny
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 13 Mar 2006 19:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av torny »

jeg har altid trodd på helpere. men jeg begynnte å få interesse om d for lenge side. men jeg har ikke fått meg til å utforske d før nå. Jeg vet at farfaren min er en av mine hjelpere, for d har vært ofte at jeg har følt at han er der, men så snakket jeg med mine slektninger som har en del kunsker om dette, og de sa at farfaren min var hoss dem også, først så trodde jeg at d var bare meg som følte det sånn.

Jeg synes det er ganske rart at jeg har så mange hjelpere, for jeg har ikke noe vanskeligheter,men det kanvel ha noe med at jeg holdt på med pendelen:) jeg vet at jeg ikke skal missbruke den.

Det er ganske godt å ha mine slektninger som jeg kan snakke med om sånne ting. selv om jeg ikke viste om disse sidene om dem før, selv om vi altid har hatt et nært forhold. men vi møtes ofte sammen og prater om det og "veildede" hverandre, og liksom får bekreftet at det ikke er bare du som føler det sånn:)

Jeg vet at jeg har en kvinnelig hjelper som jeg har hadd siden jeg var bitteliten. hun er finsk samisk. det fannt jeg ut ved hjelp av pendelen. det høres sikkert ut som jeg tror på alt pendelen viser, men det er ikke så:P for helt siden jeg var liten pike så har jeg trodd at jeg var samisk. det var helt sykt. for jeg har egentlig ingen nære slekkninger som er samiske, men det ligger langt ut i slekten. men det som er så rart er at jeg altid har følt en slags tilhørighet. Jeg har også fått hjelp avhenne, da jeg var veldig deprimert. jeg var nesten i søvn, men likevell ikke. det var merkelig. Jeg har aldri vært så deprimert som da. ønene var hallveis lukket. så plutselig så bøyde det seg en kvinne med mørkt langt hør over meg, nesten helt oppi ansiktet, hun smolte til meg, så støk hun hånden over ansiktet mitt. og det var ingen drøm. jeg skatt sikkelig, men ætter på så følte jeg meg mye bedre. fikk liksom livsgnisten tilbake.
Antall ord: 394

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
torny
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 13 Mar 2006 19:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av torny »

det kan hende at det er en del skrivefeil hær:P hehe. men det er unnskylt. lider av dysleksi:P
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

torny skrev:det kan hende at det er en del skrivefeil hær:P hehe. men det er unnskylt. lider av dysleksi:P
Om du ser noen du vil rette klikker du på endre oppe til høyre, så retter du det du ser er feil ok klikker på ok..
ps. skriver mye feil jeg også :mozilla_cool:
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
torny
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 13 Mar 2006 19:44
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av torny »

heheh. takk.er ny hær:P så er jeg ikke så veldig teknisk av meg heller:P
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links