Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderParanormalt eller bare hjernegym??

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
19
Blitt takket: 4 ganger

Paranormalt eller bare hjernegym??

Innlegg av madjava »

Tenkte eg skulle spørre dåkke som har opplevd aktivitet av forskjellig grad, enten det er lyder, gjenferd eller noko anna.

Eg skal snart ta turen innom eit hus med påstått aktivitet, men sia eg aldri oppleve noko når eg er på plasser der andre påstår det er aktivitet, vil eg gjerne vite om det er noko spesiellt eg burde sjå etter, eller om eg burde påkalle den aktiviteten som muligens er der.

Tek med kamera som og tek opp lyd, og vil bruke litt tid på å sjekke ut huset, eventuellt få hørt om mulighet til å overnatte der, spesiellt overnatte ved tider på året som har meir aktivitet enn andre.

Eg kjem til å gjere dette aleine, vurderer oxo å filme viss det viser seg å skje noko spesiellt der.

Håper egentlig på litt innspill som kan medføre at eg får oppleve noko. :)
Antall ord: 151
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Nov 2005 13:12
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Skal bli spennende å høre hva du får utav det besøket ditt. :)
Antall ord: 14
You cannot teach a man anything; you can only help him find it within himself.

- Galileo Galilei

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jan 2005 16:05
19

Innlegg av Marií »

hvorfor vil du gjøre det?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av madjava »

Horus:
Ska nok skrive nokre ord om denne turen.

Marii:
Har gjort det mange ganger før utan å oppleve noko, og kjem nok til å forsette med det. Kanskje eg oppleve noko. Kanskje kameraet klikker, eller eg får opptak av lyder som eg ikkje hørte osv. Kanskje ser eg eit gjenferd, eller ein skugge av noko, kanskje skjer det noko eg ikkje kan gjette meg fram til vil skje osv. Er jo litt spennande å ikkje vite om aktiviteten er relle eller for meg å oppleve.
Antall ord: 85
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Imle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Mar 2006 16:16
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Imle »

Spennende :D Men, nå må du ikke glemme at du ikke må ta alt for god fisk! Husk det! :D :mozilla_wink: Hvis du tror at du ser/hører/føler osv noe så sjekk om det kan være en naturlig forklaring på fenomenet. Bare et lite tips fra meg! :mozilla_wink:
Antall ord: 52
Hilsen Ida. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av madjava »

Imle-Schnuppa<3 skrev:Spennende :D Men, nå må du ikke glemme at du ikke må ta alt for god fisk! Husk det! :D :mozilla_wink: Hvis du tror at du ser/hører/føler osv noe så sjekk om det kan være en naturlig forklaring på fenomenet. Bare et lite tips fra meg! :mozilla_wink:
Hehe, ska prøve å huske det, men realistisk sett er eg vel så kritisk at eventuelle gjenferd eller aktivitet av paranormal størrelse stikke av når eg kjem. :D
Antall ord: 85
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links