Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEnergier som tar av

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Energier som tar av

Innlegg av Lone »

Jeg trenger gode tips ang energier/ånder som ikke gir slipp. Jeg har nære kjente som trenger hjelp.. men føler meg ikke helt trygg alene.. Noen som har gode tips til en nybegynner?
Regner med at det er flere som har vert i startsgropa sjøl :mozilla_tongue:
Antall ord: 48
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Jeg har lest litt om renselser fra før da, men alikevell..... jeg ønsker å høre erfaringer fra dere :mozilla_undecided:
Antall ord: 19
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

*Dytter opp* :mozilla_smile:
Antall ord: 4
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Lone skrev:*Dytter opp* :mozilla_smile:
God morgen lone
Tror svar uteblir pga. litt tynn forklaring i starten, da blir folk muligens litt redd for og drite på draget.
Men etter det som jeg forstår er det et hus som er besatt av ånder, negative eller posetive, er de redd osv.
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

jaktmann skrev:
Lone skrev:*Dytter opp* :mozilla_smile:
God morgen lone
Tror svar uteblir pga. litt tynn forklaring i starten, da blir folk muligens litt redd for og drite på draget.
Men etter det som jeg forstår er det et hus som er besatt av ånder, negative eller posetive, er de redd osv.
Hei!
Det er rett og slett snakk om et hus m energier/ånder som blir mer og mer aktive.
Det er snakk om unger som er redde og blir vekt om nettene.
Jeg har vært og "ryddet"en gang, men det er mye energi der.. Det hadde vært såå spennende å hørt hvordan evnt dere der ute har gjort for å sende dem på dør..
Antall ord: 121
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Lone skrev:
jaktmann skrev:
Lone skrev:*Dytter opp* :mozilla_smile:
God morgen lone
Tror svar uteblir pga. litt tynn forklaring i starten, da blir folk muligens litt redd for og drite på draget.
Men etter det som jeg forstår er det et hus som er besatt av ånder, negative eller posetive, er de redd osv.
Hei!
Det er rett og slett snakk om et hus m energier/ånder som blir mer og mer aktive.
Det er snakk om unger som er redde og blir vekt om nettene.
Jeg har vært og "ryddet"en gang, men det er mye energi der.. Det hadde vært såå spennende å hørt hvordan evnt dere der ute har gjort for å sende dem på dør..
Liker det ikke når barna også merker dette , da er det jo som regel snakk om en steds ånd som er vekket opp av en eller annen grunn. Har du noe svar på om de har gjort noe som kan terge opp en ånd..
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Jeg tror kansje ånder liker familien vår. Seriøst ment.
Her hjemme kan man merke aktivitet. en jeg er tante for fikk noen skikkelige opplevelser og måtte til slutt ha hjelp. Der tokdet skikkelig av altså. Ting ble filmet mm. Så er det hos min søster. Det er dette huset jeg hinter til.
De har alltid merket atdet ha rvert noe der, men på en fredelig måte. Men nå tar det av.
De voksne klarer seg godt vettu, men så har man barn som reagerer.

Jeg hadde en spesiell opplevelseder ute sist uke. Jeg så med egne øyne -lysende energipunkter som flyttet seg.

Så nei, denne familien gjør ikke annet enn å bo der liksom :mozilla_undecided:
Antall ord: 119
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Lone skrev:Jeg tror kansje ånder liker familien vår. Seriøst ment.
Her hjemme kan man merke aktivitet. en jeg er tante for fikk noen skikkelige opplevelser og måtte til slutt ha hjelp. Der tokdet skikkelig av altså. Ting ble filmet mm. Så er det hos min søster. Det er dette huset jeg hinter til.
De har alltid merket atdet ha rvert noe der, men på en fredelig måte. Men nå tar det av.
De voksne klarer seg godt vettu, men så har man barn som reagerer.

Jeg hadde en spesiell opplevelseder ute sist uke. Jeg så med egne øyne -lysende energipunkter som flyttet seg.

Så nei, denne familien gjør ikke annet enn å bo der liksom :mozilla_undecided:
Dette høres spennende ut, vi hadde en lignende historie her, men da merket ikke barna det direkte, men de såg jo ting som flytta seg og te-lys ol.som ble blåst ut.

Jeg har vel egentlig ikke så veldig mye og bidra med her, men kan sende en pm. med noe jeg har sett virke på slikt mangen ganger.
Sist redigert av Gjesten på 29 Mar 2006 10:24, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Jeg tar i mot tips med glede Jaktmann. Jeg skal bruke dagen til å sette meg inn i dette med renselse. Jeg skal utover til dette huset i morgen.

Hm.. fin trening for meg egentlig :)
Antall ord: 34
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dama1
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 25 Mar 2006 19:33
18

Innlegg av dama1 »

hei!
vi måtte til slutt rense litt ut av huset vårt...
den gang hadde vi bare ett barn, og han turte ikke være oppe i 2. etg aleine i det hele tatt....
og jeg hadde skikkelig problemer med å gå inn på rommet hans, spesielt på kvelden/natta når han lå og sov og døra lukket.. jeg var rett og slett livredd.
det var endel andre energier i huset også, men ingen var så skumle og ekle som den inne på det rommet..
moren til ei venninne av meg driver med rensing av hus, og de to kom innom en dag for å hjelpe...
vi gikk gjennom huset og oppløste energiene.... jeg var også med på det..
den energien som var på gutterommet var veldig vanskelig å få vekk... vi satt alle tre lenge og jobbet..... og vi måtte gå opp og ned mellom etagene for å hindre at den lurte seg unna...
jeg er ikke helt enig med meg selv i forhold til hva jeg mener disse energiene er.. men jeg har en teori om at det på en måte er fingeravtrykk... at i spesielle intense situasjoner, både positive og negative, så blir det laget et slags merke... som kan sitte igjen... dette betyr jo at disse energiene ikke bare kommer fra døde mennesker... men levende også...
dette har jeg erfart i forhold til noen energier i et hus hvor det ikke er mulig at det har vært noen døde som har satt igjen nettopp disse energiene..
uansett, måten vi gjorde det på , var å bruke hendene, og på en måte se for seg at energiene ble oppløst.... sende masse god energi inn i det som sitter igjen...
det funket i allefall hos oss....
det ble bedre... men jeg tror det var endel ting vi ikke fikk med oss... eller en del ting som er kommet i ettertid.. for det er ikke sjelden rommene her blir helt tåkelagte... og jeg blir av og til litt småredd...
men, jeg er ikke helt sikker på hva jeg mener at det er...

det er mye rart... og teoriene mine møter seg selv i døra ganske mange ganger....

:D
Antall ord: 369

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

dama1:
Takk for at du deler med deg. Det er slike eksempler jeg liker :mozilla_tongue: Jeg er helt med på tankene dine.




Å bare sånn til informasjon så er er Jaktmann til stor hjelp. Takk til han :mozilla_wink:
Antall ord: 38
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Scorpion
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 10 Mar 2006 03:21
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Åleby

Innlegg av Scorpion »

det er jo tydligvis slik de åndene/energiene alltid kommer tilbake en stund etter de har blitt fjernet. så må de fjernes igjen.
Må være en svært lønnsom jobb for de som tar betalt for å fjerne ånder,haha.(sikkert få da)
Har i hvertfall vært uhyre interessant å høre en eneste person vitne om at han har kvitt ånden for godt. er det noen??[/b]
Antall ord: 69
Mer mellom himmel og jord en du tror...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Scorpion skrev:det er jo tydligvis slik de åndene/energiene alltid kommer tilbake en stund etter de har blitt fjernet. så må de fjernes igjen.
Må være en svært lønnsom jobb for de som tar betalt for å fjerne ånder,haha.(sikkert få da)
Har i hvertfall vært uhyre interessant å høre en eneste person vitne om at han har kvitt ånden for godt. er det noen??[/b]
Om disse åndene er tilstede fordi dem har et budskap, skal det nok gå an å få roet disse åndene. Selv om humoren kan være ganske så tørr, tror jeg de alikevell er forståelsesfulle :mozilla_smile:
Antall ord: 109
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1428 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Uten at jeg er noe spesialist på det, kan du forsøke med bla.a. Rosenkvarts :
LarsRolle sitt nettsted skrev:Rosenkvartsen brukes også i forbindelse med beskyttelse mot uønskede energier.
Har du fått foretatt en fjerning av energier i huset ditt, så plasser en rosenkvarts i rommet hvor utdrivelsen er foretatt.
Skal du være helt sikker så plasser en rosenkvart i hvert hjørne av rommet.
Jeg har personlig sett hvordan denne steinen er med på å beskytte og å skape positive energifelter i hjemsøkte rom.
http://www.larsrolle.net/Steinbeskrivel ... kvarts.htm


Se også på http://www.larsrolle.net/Steinbeskrivel ... fekter.htm
hvor det er beskrivelse av hvilke krystaller for hva...

Håper dette hjelper deg..
( Dessuten skal du følge intuisjonen din, tror du vet mer enn du vil ut med Bilde eller ?? ;-) )

mvh Asbjørn
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Losen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 21 Apr 2006 23:58
18

Innlegg av Losen »

Hmmm.
Kunne vært interessant å vært der og følt på energiene selv.
Har tidligere drevet bort klebeånder, bankeånder og stedsbundne ånder.

:)
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links