Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerGjør jeg bot for noe?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 26 Jul 2005 23:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Innlegg av Åndevandreren »

fjottemor skrev:vet du jeg har stor tro på å gjenta for seg selv at alt skal gå bra! I dårlige perioder jeg har hatt med penger så har jeg begynt å si til meg selv mange ganger for dagen; " det strømmer inn penger, det strømmer inn penger osv osv". I flere dager sier jeg dette og tro det eller ei; det dukker alltid opp noe uventet! Flere tusen kroner! Sist dukket det opp 35 000 kr etter en lang og mager periode!!! Ikke på spill altså. Jeg spiller ikke.
Men altså visualsering av at positive ting vil skjer så tror jeg sterkt på at det skjer. Universet svarer deg! Lykke til!
Takk for det,fjottemor! Jeg føler så intenst at en eller flere av dere her inne har prøvd å sende meg sterke energier for å hjelpe meg. Det er så sterkt at jeg føler meg helt opprømt og full av forventning! Takk til den/de det gjelder! Tusen takk!
Antall ord: 164
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Så bra Åndevandreren!
Keep up the good spirit :D
Antall ord: 8
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 26 Jul 2005 23:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Innlegg av Åndevandreren »

zind skrev:Så bra Åndevandreren!
Keep up the good spirit :D
Thanx! Det er en følelse som er helt siinsyk! Takk nok en gang! :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :mozilla_laughing: :D :D :D
Antall ord: 30
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1428 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

zind skrev:På meg virker det i allefall som om ting som skjer en og som en ikke lærer av kommer tilbake i form av enda større utfordringer jo lenger tid det tar før en tar et oppgjør med det.


Jeg ville ikke hengt meg for mye opp i karma fra tidligere liv. Det som skjer her og nå er det som er viktig.
Jeg tror vi har planlagt visse ting i "mellomlivet", før vi ble født inn i denne verden.
Og dersom vi ikke "oppfører oss som vi var ment til", vil Hjelpere og Guider lede oss inn i samme situasjonen en gang til.

Vi skal lære å akseptere oss selv som de vi er, med alle våre feil og mangler.
"jeg har dummet meg ut så mange ganger at en gang fra eller til spiller ingen rolle"... ;-)
Så får folk ta meg som den jeg er , og akseptere meg slik. Gjør de ikke det, er det deres problem...
( lekse jeg har måttet lære meg ;-) etter å ha kritisert andre mennesker for det ene og det andre, gjett hvem som kom i tilsvarende situasjon ;-) )

For noen vil ting skje for å lede dem i en annen retning.
Dersom de allikevgel ikke endrer kurs, men fortsetter, kommer nye hindre for å endre kursen.
Og slik kan det fortsette....
Men det man i en slik situasjon bør gjøre er å forsøke å finne alternative veier å gå, andre typer jobb, andre venner ( ja ! ) , osv.
Man må se på sin egen situasjon, og klarer man ikke å se hva man bør gjøre, så be din hjelper ( dine hjelpere) om å vise deg.
Da vil du få indikasjoner på hvor du skal legge ny kurs.
Men ikke nødvendigvis som "gå til høyre"... men heller som små ledetråder...

Vær våken for de små tegn, de kan gjøre de store forandringene... ;-)

Asbjørn
Antall ord: 323

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Helt enig med deg her altså Asbjørn =D>

Nå var det nettopp en reklame på tv i bakgrunnen her "Meld deg på kurset livet er herlig" Tilfeldig? næsj :D Livet ER herlig
Antall ord: 32
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tussa
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 185
Startet: 21 Aug 2005 11:25
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jorda
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Tussa »

Jeg lurer også fælt på hvorfor ting blir som de blir og hva jeg selv kan gjøre for å snu dette. For jeg tror at jeg selv er en viktig faktor og innehar løsningsordet på dette. Men det var å finne svaret da. Noe i meg sier at jeg ikke er helt i enden av tunnelen enda, men at den tid kommer. Til da må jeg være tålmodig og fylle sjelen min med all lærdom jeg får fra det livet jeg hittill har levd. Jeg tror at motgang og tøffe tak gjør oss til litt bedre medmennesker. Gjør at vi ser og forstår andre som sliter og har det tungt. Har du slitt i motbakke og lidd en del av det, så er du sikkert et menneske som verdsettes høyt for din hjertevarme og omsorgsevne. Kan hende du tar støyten for å kunne gi av deg selv til andre?
Antall ord: 159
Man skal ikke tro at man vet noe, før man vet hva man tror!

http://www.start.no/tegneserier/m/?1127858400

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 26 Jul 2005 23:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Innlegg av Åndevandreren »

Tussa skrev:Jeg lurer også fælt på hvorfor ting blir som de blir og hva jeg selv kan gjøre for å snu dette. For jeg tror at jeg selv er en viktig faktor og innehar løsningsordet på dette. Men det var å finne svaret da. Noe i meg sier at jeg ikke er helt i enden av tunnelen enda, men at den tid kommer. Til da må jeg være tålmodig og fylle sjelen min med all lærdom jeg får fra det livet jeg hittill har levd. Jeg tror at motgang og tøffe tak gjør oss til litt bedre medmennesker. Gjør at vi ser og forstår andre som sliter og har det tungt. Har du slitt i motbakke og lidd en del av det, så er du sikkert et menneske som verdsettes høyt for din hjertevarme og omsorgsevne. Kan hende du tar støyten for å kunne gi av deg selv til andre?
Så sant,Tussa. Dette er det helt klart noe i. Man lærer seg å forstå og leve seg inn i situasjonen til mennesker som har det vanskelig. Og det kan jo være en god egenskap/erfaring å ta med seg det. :mozilla_smile:
Antall ord: 204
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Åndevandreren
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 103
Startet: 26 Jul 2005 23:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hjemme

Re: Gjør jeg bot for noe?

Innlegg av Åndevandreren »

Åndevandreren skrev:Er ikke sikker på om jeg plasserer denne tråden på rett sted,tilgi meg i så fall jeg ikke gjør det.Jeg føler at alt samme hva jeg gjør så er det noe eller noen som "motarbeider" meg. Det er liksom ikke meningen at jeg skal få til noe. Stanger liksom uansett mot veggen. Høres nesten ut som sutring men er ikke det, det er ikke min stil. Det jeg lurer på er om jeg kan hende gjør bot for noe jeg har gjort i et av mine tidligere liv. Finnes det i så fall noe jeg kan gjøre for å slippe fri? Takknemlig for alle forslag / svar!
Måtte bare bringe denne fram igjen. I og med min uvirkelige opplevelse så vet jeg nå. Og jeg har ikke gjort bot,bare vært på feil spor og ikke forstått tilrettevisninger. Ikke før nå.
Antall ord: 154
Åndevandreren

Live a life you like, use a God you trust and dont take it all too seriously......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marie d´Ponnè
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 02 Feb 2006 00:45
18

Innlegg av Marie d´Ponnè »

Fikk så lyst å skrive litt til deg, for du virker litt fortvila over negativitet i livet ditt.
Jeg vil starte med å si meg enig med Asbjørn, i hans innlegg.
Føler man at livet stagnerer, og at alt blir negativt uansett hvor mye positiv energi og kreativitet man legger i det, ja så er det gjerne slik at det er noe på selve "plattformen" som er feil.
Da må man gå i seg selv, og finne svaret.
Man må være ærlig når man søker svaret, ellers vil man ikke finne det. Og det er ikke alle som er ærlige ovenfor seg selv, i slike personlige spørsmål.
At man opplever at livet blir negativt, gang på gang, bunner gjerne ut i at man har negativitet i sitt personlige liv. Det være seg i kjærlighet, egen adferd, sosiale relasjoner, omgivelser, etc. Noen ganger kan det være svært enkle ting, men er man ikke i stand til "å se" disse tingene, så kan man ikke gå veien videre.
Det hender da også at man kan se tingene slik de er, man at man ikke vil gi slipp på de.

I det hele tatt så dreier dette seg om å kunne kjenne seg selv, og stole på seg selv, hvilken vei som vil være den rette å gå.
Men, negativitet i livet, det bunner alltid ut fra negativitet fra en selv. Man har startet det hele selv, en eller annen gang.
Og dermed så kan man selv snu det negative til noe positivt.
Enkelt? Hvem har sagt det skal være enkelt? Man må nok snu noen steiner underveis, men så er da meningen at man skal lære noe av det også.

Jeg ønsker deg lykke til, og håper du finner en måte å snu livet i positiv retning. Start allerede i dag, og husk at denne dagen er den første i resten av ditt liv. :)
Antall ord: 323
Marie d´Ponnè

Sannheten kom ikke naken til verden,
den kom i typer og bilder.
Man inntar ikke sannheten
på noen annen måte...
Den søkende må tre inn i sannheten
gjennom bildet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lille engel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 11 Mar 2006 17:29
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bærum

Innlegg av lille engel »

Hei Åndevandreren, klarte ikke la vær å skrive til deg..Føler m deg! Jeg har hatt så uflaks i arbeidslivet(og privat).. at jeg for tiden r sykemeldt... to av de stedene jeg har jobbet,har gått konkurs- hvor uflaks går d ann å ha ??? f
or tiden føler jeg at ingenting går min vei.- høres utrolig negativ ut nå,men r på vei opp igjen. man må ikke gi opp !! Jeg skal til healer for annen gang i mitt liv imorgen- veldig spent :mozilla_sealed: Har du prøvd d ?
Hilen lille engel.
Antall ord: 97
Carpe Diem !! :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

lille engel skrev:Hei Åndevandreren, klarte ikke la vær å skrive til deg..Føler m deg! Jeg har hatt så uflaks i arbeidslivet(og privat).. at jeg for tiden r sykemeldt... to av de stedene jeg har jobbet,har gått konkurs- hvor uflaks går d ann å ha ??? f
or tiden føler jeg at ingenting går min vei.- høres utrolig negativ ut nå,men r på vei opp igjen. man må ikke gi opp !! Jeg skal til healer for annen gang i mitt liv imorgen- veldig spent :mozilla_sealed: Har du prøvd d ?
Hilen lille engel.
Til info så har åndsvandreren gitt seg på forumet, så du får nok ikke noe svar med det første.
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Åndevandreren skrev:Jeg har også vært inne på tanken om at dersom jeg tror at alt skal gå galt så går det galt. Selvoppfyllende profetier er det vel det kalles. Hvis man gleder seg mye til noe så er det nesten 99 % sikkert at det går i dass. :mozilla_frown: Men kanskje det er noe i teorien om at man selv kan snu denne trenden med å si til seg selv at dette skal gå bra? Eller ikke glede seg så fælt,evt grue seg?
Hvem vet?

Ja vettu hva åndevandrer, det er i grunn bare å gi slipp på det negative, be om hjelp så kan du klare det. Det meste av motgang skaper du selv, eller skal vi si at du velger å godta motgangen. Man aksepterer det, velger å tro at det skal være sånn. Se på hvorfor du har dette i livet ditt, takk for at det har vært der og la det fare! :D Enkelt ikke sant??
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Oi har åndevandrer gjort det slutt med oss?? :mozilla_laughing:
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Sparrow skrev:Oi har åndevandrer gjort det slutt med oss?? :mozilla_laughing:
han fant jesus. Seriøst!
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Snart to tusen år siden jeg fant Jesus nå. Litt enspora å låse seg til det da kanskje?? Ihvertfall for min del :mozilla_kiss:
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links