Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva var den lyden!!!!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mar 2006 23:30
- 18
Hva var den lyden!!!!
Dette er merkelig, vi kjøpte oss hus for 5 år siden og alt var fryd og gamme. Men da jeg begynte og pusse opp huset i høst skjedde følgende, lyspærene i huset ryker hele tiden, vi hører det går/kommer folk i utgangsdøren, men når vi ser etter er det ingen der og at bikkja mi ikke vil ut (er redd piper osv) når dette skjer. Bunker med klær blir kastet ut i rommet om natten når vi sover slik at vi må legge klærne i korger med lokk, ps det var den samme bunken med klær som er kastet/falt ut hele tiden. Andre merkelige ting er at i ett rom kan det bli utrolig kaldt brått men man kjenner det bare i nakken, vi er flere som har følt det samme uten at jeg har sagt noe om det. En liten ting til slutt, den dagen jeg begynte og pusse opp ble jeg fysisk syk noe jeg aldrig i midt liv har vært før, jeg legger 2+2 sammen=merkelig eller hva tror dere??
Antall ord: 193
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mar 2006 23:29
- 18
Det mest overnaturlige må jo være at du aldri har vært syk før.
Kan være flere årsaker til mange av hendelsene. Har du noen gang sett med egne øyne at klærne har flydd gjennom rommet. Da mener at du ser dem, så løfter de seg opp i luften av seg selv?
Kan være flere årsaker til mange av hendelsene. Har du noen gang sett med egne øyne at klærne har flydd gjennom rommet. Da mener at du ser dem, så løfter de seg opp i luften av seg selv?
Antall ord: 57
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Det er vel noe drastisk! Hva kan man gjøre med dette??
Antall ord: 12
Hide post links |
Lyspærene kan være en defekt i det elektriske systemet i huset. Ta kontakt med en elektriker.
Når det gjelder de andre fenomenene, vil jeg tro at det er noe overnaturlig. Dette behøver likevel ikke bety at du må flytte. Derimot finnes det mange mennesker som driver med åndeutdriving. Se om du får tak i en slik en.
Når det gjelder de andre fenomenene, vil jeg tro at det er noe overnaturlig. Dette behøver likevel ikke bety at du må flytte. Derimot finnes det mange mennesker som driver med åndeutdriving. Se om du får tak i en slik en.
Antall ord: 62
Hide post links |
Spørsmålet er jo om det er såpass plagsomt at du vil flytte. Du kan jo lære mye av dette. Jeg forslår faktisk at du leser om parapsykologi og leser teoriene til de som er for og imot.
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Hust er kontrolert av elektrikker uten feil funnet, vi har målere i huset som føler på spennings topper osv, når det gjelder klærne er det min bunke med klær som har falt ut av skapet om natten, selv om jeg har pakket og stuet på alle tenkelige måter.
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Des 2005 13:23
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 2 ganger
Det at du merket det så godt når du begynte å pusse opp, kan være ånder som ikke likte at du gjorde forandringer i huset. de prøvde nok å hindre deg. et medium kunne forsøke å vise åndene vei til det hinsidige.
Antall ord: 43
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.
Hide post links |
Dette er en gylden mulighet til å lære noe selv hvis dere ønsker. Hvorfor sende åndene vekk for senere oppsøke steder det angivelig spøker.
Jeg ville undersøkt alt først. Bli kvitt frykten og vær objektiv.
Jeg ville undersøkt alt først. Bli kvitt frykten og vær objektiv.
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Huffda, det er en utfordring å ha slike plagånder i hjemmet sitt.. Det enkleste er nok å søke hjelp fra et erfarent medium. Da kan medie oppnå kontakt med ånden/åndene og hjelpe dem dit de hører hjemme.. Dere sparer dere for mye stress om dere søker profesjonell hjelp.
Men ikke vær redde! For det er virkelig ingenting å frykte. Jeg vet det høres fjernt ut nå når dere står midt opp i det, men det er helt sant! Det kan være en prøvelse både fysisk og psykisk å ha slike ånder i hjemmet, men slipp frykten, så kan de ikke plage dere.
Håper dere finner en voksen og erfaren medium som kan hjelpe dere.. Vær litt obs på priser da, ikke sikkert at høye priser betyr kvalitet.. Ofte tvert imot.. Et annet alternativ er å ta kontakt med Tv norge, de lager jo nye episoder med åndenes makt..
http://www.tvnorge.no/programmer/andene
Lykke til!
Men ikke vær redde! For det er virkelig ingenting å frykte. Jeg vet det høres fjernt ut nå når dere står midt opp i det, men det er helt sant! Det kan være en prøvelse både fysisk og psykisk å ha slike ånder i hjemmet, men slipp frykten, så kan de ikke plage dere.
Håper dere finner en voksen og erfaren medium som kan hjelpe dere.. Vær litt obs på priser da, ikke sikkert at høye priser betyr kvalitet.. Ofte tvert imot.. Et annet alternativ er å ta kontakt med Tv norge, de lager jo nye episoder med åndenes makt..
http://www.tvnorge.no/programmer/andene
Lykke til!
Antall ord: 166
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Her nevner du 5 forskjellige saker som ikke behøver å ha noen sammenheng.
Lyspærene kan ha mange forskjellige årsaker. Er det alle pærene i huset, er det i spesielle lamper eller spesielle rom?
Hører lyder som om det kommer noen kan være vannrør som banker, treverk som arbeider eller vind som får dører til å vibrere. At hunden ikke vil ut kan ha med vinden å gjøre.
Bunker med klær som tipper overende kan være at noen kommer borti bunken, f.eks. hunden, eller at de er stablet ustøtt.
Hvis det er et eldre hus er det slett ikke uvanlig med trekk, som ofte kjennes best i nakken, der du har tynn hud og lite tøy.
Må igrunnen si meg enig med wiz at det er utrolig at en kan bli voksen, uten noengang å ha vært syk, men med ny bolig og nytt inneklima å forholde seg til er det ikke usannsynlig at det kan ha noe å si for at du ble syk.
Jeg tror du la sammen 2+2, og fikk 7.
Lyspærene kan ha mange forskjellige årsaker. Er det alle pærene i huset, er det i spesielle lamper eller spesielle rom?
Hører lyder som om det kommer noen kan være vannrør som banker, treverk som arbeider eller vind som får dører til å vibrere. At hunden ikke vil ut kan ha med vinden å gjøre.
Bunker med klær som tipper overende kan være at noen kommer borti bunken, f.eks. hunden, eller at de er stablet ustøtt.
Hvis det er et eldre hus er det slett ikke uvanlig med trekk, som ofte kjennes best i nakken, der du har tynn hud og lite tøy.
Må igrunnen si meg enig med wiz at det er utrolig at en kan bli voksen, uten noengang å ha vært syk, men med ny bolig og nytt inneklima å forholde seg til er det ikke usannsynlig at det kan ha noe å si for at du ble syk.
Jeg tror du la sammen 2+2, og fikk 7.
Antall ord: 183
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2006 12:53
- 18
- Lokalisering: østfold
Ta det med ro. Det er håp. Jeg har hatt besøk av Kristina og Svend fra Danmark som driver med ånde utdrivelse. Jeg bodde i et hus ved svært dårlig energi og en ond ånd.
Det har blitt begått mange ugjerninger på dette stedet og de kunne faktisk ikke skjønne at jeg ville bo der. Der var det også problem det elektriske, varmekabler og lamper. Ting datt ned , peisen tente seg, dyra var helt sprø og ungene ville ikke sove alene.
Når de var ferdig, mente de fortsatt at det var dårlig energi, men ånden var vekk. De mente også at jeg kunne bli fysisk og psykisk syk hvis ingenting hadde blitt gjort der.
Kontakt en ånde utdriver. Det er en kjempe spennende opplevelse og du vil få et bedre hus å bo i etterpå.
Klem.
Det har blitt begått mange ugjerninger på dette stedet og de kunne faktisk ikke skjønne at jeg ville bo der. Der var det også problem det elektriske, varmekabler og lamper. Ting datt ned , peisen tente seg, dyra var helt sprø og ungene ville ikke sove alene.
Når de var ferdig, mente de fortsatt at det var dårlig energi, men ånden var vekk. De mente også at jeg kunne bli fysisk og psykisk syk hvis ingenting hadde blitt gjort der.
Kontakt en ånde utdriver. Det er en kjempe spennende opplevelse og du vil få et bedre hus å bo i etterpå.
Klem.
Antall ord: 143
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Lokalisering: Sarpsborg
Om det tar helt av så kunne det vert en ide å få noen med erfaring til å hjelpe deg å rydde litt. Selv om det mange ganger kan virke skremmende, så er det ikke sikkert at det er så ille alikevell. Disse åndene kan ha en veldig dårlig humor uten å være onde
Når det er sakt så kan det være ting man kan gjøre selv også.. er du litt inne i det alternative, har du sikkert lest endel. Det er fint å lære selv også serru, om ikke redselen tar overhånd.
Uansett skal du ha lykke til
Når det er sakt så kan det være ting man kan gjøre selv også.. er du litt inne i det alternative, har du sikkert lest endel. Det er fint å lære selv også serru, om ikke redselen tar overhånd.
Uansett skal du ha lykke til
Antall ord: 101
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 12:52
- 18
- Lokalisering: Drammen
Skummelt
Antall ord: 1
Dont fear the Dark, Fear what's in it! http://www.piercingfreak.piczo.com & http://www.piercingfreak2.piczo.com
Hide post links |