Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerOverraskelse! - not :D

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Ja, da har vi fått bragt det på det rene. Dine meninger om meg er ren synsing.
Vi ser også hvor diskusjonen begynte å skjære ut, så alt i alt har du måttet bite i deg beskyldningene mot meg.

Takk for praten. :)
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jeg har presentert fakta for deg. I innlegget over forklarte jeg hvorfor du var en sleip løgner. Dette avviser du blankt, mens du tar det for god fisk at dine bevis mot meg automatisk er en sannhet jeg aksepterer.

Jeg stoler på magefølelsen min og jeg har ikke dårlig samvittighet. Hadde jeg hatt det, hadde jeg sagt det.

Og selvfølgelig, mine meninger er synsing akkurat som dine og alle andres mening.
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sosja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 475
Startet: 22 Mar 2005 09:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av sosja »

Dere to skulle kanskje hatt et eget diskusjonsforum? Skulle nesten tro dere har vært gift i 40 år eller der omkring. Dette er ikke vondt ment altså, men det er jeg som er dum som gidder å lese innslagene. :mozilla_wink:
Antall ord: 41
sosja

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

sosja skrev:Dere to skulle kanskje hatt et eget diskusjonsforum? Skulle nesten tro dere har vært gift i 40 år eller der omkring. Dette er ikke vondt ment altså, men det er jeg som er dum som gidder å lese innslagene. :mozilla_wink:
Hehe.

Kanskje det? Nei ut fra hva denne tråden viser, hadde nok ikke det vært noen ide.

Vi har da hatt mange morsomme diskusjoner også, selv om det tar litt av for noen og enhver noen ganger. :)
Vi har nok fortsatt mye å lære av hverandre hvis vi bare kan holde oss på et saklig plan, og ikke begynner å bli personlige. Det gjelder vel de fleste av oss, tror jeg. :)
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jepp.
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links