Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Leiligheten min spøker!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Leiligheten min spøker!
Først får jeg si Hei til alle på Paranormal.no. IceHeart gav meg denne sida. Har en liten historie og komme med. Natt til fredag 10.03.06 gikk jeg og la meg Kl. 23:30. Om en time etterpå hører jeg masse lyder i leiligheten. Akkurat som at noen leiter etter noe. Til slutt hører jeg noen begynner og taste på tastaturet mitt. Det var skikkelig ekkelt. Lå inne på soverommet når jeg hørte det. Alt var slokt. Jeg kom inn på stua igjen og ingen var der. Jeg tok kontakt med IceHeart og begynte og snakke med han om dette. Vi fant ut at det var tre stykker her. Vi trudde kanskje at det var Bestefaren min som var på besøk og katta mi. Katta mi døde når jeg var 10år og Bestefar døde i fjor. Men det var flere her. Og IceHeart kunne se at jeg ble dyttet forover. Var en bak som stod og dytte meg. Jeg hørte også skritt i gangen og folk som stod og krangla på badet. To stykker på badet. Jeg dro til Oslo Lørdags kvelden og kom hjem på Søndagen som var og lysa i stua og på badekaret sto på. Jeg slukker alltid alle lysa når jeg drar noen sted. Og Mamma er det den eneste som har nøkkel til leiligheten min. Og hu pleier alltid og ringe til meg når hu skal hit. Men det virka som at spøkelsene ville fortelle meg noe. Men klarte ikke tyde hva det var forno. Og jeg er ganske skremt av og være alene hjemme. Bor for meg selv i Larvik. IceHeart hadde også en negativ følelse anngående leiligheten min. Noen som har noe råd til meg?
Antall ord: 306
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Re: Leiligheten min spøker!
Ja, jeg har et godt lite råd å gi.
Ta det med ro, og ikke bry deg mer om dette. Du har sannsynligvis tatt litt feil av lydene, og gjort deg selv oppspilt, slik at du hører og fornemmer enda mer rart. Ice Heart tror jeg du skal gi beskjed om å roe seg ned litt. Du har ikke behov for de kommentarene du får fra den kanten.
Alltid er veldig ofte, og det er fort gjort å glemme en gang i mellom. Det kan være du glemte å slukke lyset denne gangen.
I en annen tråd viste jeg hvordan lyder kan lure en til å tro at det er noe helt annet enn det faktisk er.
Ta det med ro, og ikke bry deg mer om dette. Du har sannsynligvis tatt litt feil av lydene, og gjort deg selv oppspilt, slik at du hører og fornemmer enda mer rart. Ice Heart tror jeg du skal gi beskjed om å roe seg ned litt. Du har ikke behov for de kommentarene du får fra den kanten.
Alltid er veldig ofte, og det er fort gjort å glemme en gang i mellom. Det kan være du glemte å slukke lyset denne gangen.
I en annen tråd viste jeg hvordan lyder kan lure en til å tro at det er noe helt annet enn det faktisk er.
Antall ord: 117
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Hei på deg Mimpi:-)Mimpi skrev:Først får jeg si Hei til alle på Paranormal.no. IceHeart gav meg denne sida. Har en liten historie og komme med. Natt til fredag 10.03.06 gikk jeg og la meg Kl. 23:30. Om en time etterpå hører jeg masse lyder i leiligheten. Akkurat som at noen leiter etter noe. Til slutt hører jeg noen begynner og taste på tastaturet mitt. Det var skikkelig ekkelt. Lå inne på soverommet når jeg hørte det. Alt var slokt. Jeg kom inn på stua igjen og ingen var der. Jeg tok kontakt med IceHeart og begynte og snakke med han om dette. Vi fant ut at det var tre stykker her. Vi trudde kanskje at det var Bestefaren min som var på besøk og katta mi. Katta mi døde når jeg var 10år og Bestefar døde i fjor. Men det var flere her. Og IceHeart kunne se at jeg ble dyttet forover. Var en bak som stod og dytte meg. Jeg hørte også skritt i gangen og folk som stod og krangla på badet. To stykker på badet. Jeg dro til Oslo Lørdags kvelden og kom hjem på Søndagen som var og lysa i stua og på badekaret sto på. Jeg slukker alltid alle lysa når jeg drar noen sted. Og Mamma er det den eneste som har nøkkel til leiligheten min. Og hu pleier alltid og ringe til meg når hu skal hit. Men det virka som at spøkelsene ville fortelle meg noe. Men klarte ikke tyde hva det var forno. Og jeg er ganske skremt av og være alene hjemme. Bor for meg selv i Larvik. IceHeart hadde også en negativ følelse anngående leiligheten min. Noen som har noe råd til meg?
Velkommen hit til oss!
Først vil jeg bare si en ting... Om det spøker hos deg, er det absolutt ingenting å være redd for!!! Å det mener jeg. Her hvor jeg bor er det masse ånder, både negative og gode. Men jeg sitter nå her like hel etter 2 år.. Det har vært utrolig tøffe tak å gå igjennom, men jeg har lært at det er ingenting å være redd for. Om det spøker hos deg, vil jeg anbefale deg å ta kontakt med en som er seriøs som Medium. IceHart har jeg aldri hørt om, å kan ikke uttale meg om hans/hennes evner. Men en som er seriøs som Medium, ville aldri skremt deg opp på noen måte.. Bare så det er sagt!! Hold deg borte fra dem som dramatiserer slike situasjoner. Det finnes de som liker å gjøre en fjær til ti høns.. Men inntil du evn får hjelp fra noen med lang erfaring, skal du bare slappe helt av.. Ånder kan ikke gjøre deg noe om du ikke frykter Kanskje det går over av seg selv også *S* Hvilken ånder gidder å spøke for dem som ikke bryr seg? Ingen jeg vet om iallefall..
¨Å jeg vet hva jeg snakker om
Lykke til!
Vennlig hilsen Tone
Antall ord: 533
Hide post links |
Hei Tone. Takk for rådet. Men hvor finner man medium?
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Bare hyggelig MimpiMimpi skrev:Hei Tone. Takk for rådet. Men hvor finner man medium?
Om ikke Olav kan hjelpe, så kan du vel kanskje skrive hvor i landet du bor, slik at vi kan komme med anbefalinger på en dyktig Medium..
Antall ord: 43
Hide post links |
Jeg bor i larvik... kan jo prøve og snakke med olav...
Antall ord: 12
Hide post links |
og dem fortsetter.. hjelpe seg.. her i går drev dem og lekte seg med markisa mi ned.. opp å ned lissom... flytta på bildene mine .. fikk ALDRI... bestemt seg hvordan dem skulle stå...
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Kan du ikke sette opp ett kamera a?Mimpi skrev:og dem fortsetter.. hjelpe seg.. her i går drev dem og lekte seg med markisa mi ned.. opp å ned lissom... flytta på bildene mine .. fikk ALDRI... bestemt seg hvordan dem skulle stå...
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mar 2006 16:16
- 18
- Lokalisering: Sarpsborg
Ja, det kunne du ha gjort vettø! :mozilla_wink:
Men , som ToneG sa; det er ingenting å være redd for! Har hatt asse ånder hos meg her hjemme før (før de ble utdrevet), det eneste de kan gjøre deg er at du blir redd!.. Og frykt, det skaper du selv!.. Prøv å finn et serøst medium ja, d er nok det beste hvis du vil ha dem vekk!.. :mozilla_wink:
Men , som ToneG sa; det er ingenting å være redd for! Har hatt asse ånder hos meg her hjemme før (før de ble utdrevet), det eneste de kan gjøre deg er at du blir redd!.. Og frykt, det skaper du selv!.. Prøv å finn et serøst medium ja, d er nok det beste hvis du vil ha dem vekk!.. :mozilla_wink:
Antall ord: 74
Hilsen Ida.
Hide post links |
Ja jeg har kamera... sette opp i stua? haha... bare det at Olav er på ferie nå så han fåkke gjort så mye enda.. Jeg har blitt sånn delvis vant til dem nå... er i alle fall ikke alene .. høhø....
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Mar 2006 16:16
- 18
- Lokalisering: Sarpsborg
Ja.. Det går jo an.. Kan jo bli veldig interresant å se på filmen etterpå!.. Men, det er ingenting å være redd for, fint at du begynner å bli mer vandt til det nå! Bare vent til Olav kommer hjem da, du overlever nok! .. :mozilla_wink: Tror Olav er et ganske seriøst medium jeg..
Antall ord: 54
Hilsen Ida.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hmmm jeg har fanget opp ånder på kamera og film, men det er nok ikke lett å se dem om du ikke har evner til å se ånder..
Jeg syns ikke du bør gjøre noe nummer ut av de åndene.. De liker nok oppmerksomhet *S*
Er det ingen her som kan anbefale et dyktig og erfarent Medium i Larvik da?
Det finnes mange som ikke burde utgi seg som medium, så kom frem med noen som virkelig er dyktige!
Som ikke ruinerer en stakkars som er plaget med Ånder *S* Olav er grei på priser vet jeg, synd han er på ferie!
Du Mimpi, hadde du turt å stå frem med åndehistorien din på tv? Jeg tror Åndenes makt på tv norge søker etter personer som er plaget.. Det er jo fint om noen står frem med slike ting! JEg er for feig , men beundrer dem som tør..
[/b]
Jeg syns ikke du bør gjøre noe nummer ut av de åndene.. De liker nok oppmerksomhet *S*
Er det ingen her som kan anbefale et dyktig og erfarent Medium i Larvik da?
Det finnes mange som ikke burde utgi seg som medium, så kom frem med noen som virkelig er dyktige!
Som ikke ruinerer en stakkars som er plaget med Ånder *S* Olav er grei på priser vet jeg, synd han er på ferie!
Du Mimpi, hadde du turt å stå frem med åndehistorien din på tv? Jeg tror Åndenes makt på tv norge søker etter personer som er plaget.. Det er jo fint om noen står frem med slike ting! JEg er for feig , men beundrer dem som tør..
[/b]
Antall ord: 151
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Nov 2004 08:36
- 20
- Har takket: 2 ganger
Hiv opp et kamera og få med deg et lite filmklipp når det er poltergeist. Et eksemplarisk versjon for paranormal.no :mozilla_cool:
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Okt 2005 16:32
- 19
Mimpi skrev:Først får jeg si Hei til alle på Paranormal.no. IceHeart gav meg denne sida. Har en liten historie og komme med. Natt til fredag 10.03.06 gikk jeg og la meg Kl. 23:30. Om en time etterpå hører jeg masse lyder i leiligheten. Akkurat som at noen leiter etter noe. Til slutt hører jeg noen begynner og taste på tastaturet mitt. Det var skikkelig ekkelt. Lå inne på soverommet når jeg hørte det. Alt var slokt. Jeg kom inn på stua igjen og ingen var der. Jeg tok kontakt med IceHeart og begynte og snakke med han om dette. Vi fant ut at det var tre stykker her. Vi trudde kanskje at det var Bestefaren min som var på besøk og katta mi. Katta mi døde når jeg var 10år og Bestefar døde i fjor. Men det var flere her. Og IceHeart kunne se at jeg ble dyttet forover. Var en bak som stod og dytte meg. Jeg hørte også skritt i gangen og folk som stod og krangla på badet. To stykker på badet. Jeg dro til Oslo Lørdags kvelden og kom hjem på Søndagen som var og lysa i stua og på badekaret sto på. Jeg slukker alltid alle lysa når jeg drar noen sted. Og Mamma er det den eneste som har nøkkel til leiligheten min. Og hu pleier alltid og ringe til meg når hu skal hit. Men det virka som at spøkelsene ville fortelle meg noe. Men klarte ikke tyde hva det var forno. Og jeg er ganske skremt av og være alene hjemme. Bor for meg selv i Larvik. IceHeart hadde også en negativ følelse anngående leiligheten min. Noen som har noe råd til meg?
kansje du kommer til å dø mens lyset i stua står på og badekaret er på, men bare kansje.
Antall ord: 327
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Sett det opp ett sted hvor ting har en tendens til å bevege seg. Dersom ingenting har beveget seg så er det jo ikke noe poeng i å se igjennom tapen. Men når du ser at noe har forflyttett seg, så går du tilbake på tapen og ser hva som har gjort at gjenstanden har beveget seg.Mimpi skrev:Ja jeg har kamera... sette opp i stua? haha... bare det at Olav er på ferie nå så han fåkke gjort så mye enda.. Jeg har blitt sånn delvis vant til dem nå... er i alle fall ikke alene .. høhø....
Antall ord: 102
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |