Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHuset med det rare som skjer!!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
lille_mia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Mar 2006 18:37
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Huset med det rare som skjer!!

Innlegg av lille_mia »

Hei ja eg tenkte eg sko fortella min historie....

Eg bor i et hus me 4 leiligheter og min mormor bodde i en av dem før hun døde. Dette er et ganske gammelt hus fra 1932. Eg har opplevd masse rart i dette huset.... Tv`en har skrudd seg av og på heilt uden at någen har vært nærme fjernkontrollen, men okey det kan eg godt finna ein naturlige forklaring på, at det va någe gale me tv´en, det kan jo godt ver....men sterioanlegget har også skrudd seg på av seg selv, og ja eg konne jo bare har vert borti "timer" knappen, og det kan godt ver og, derfor itte dette skjedde så skrudde eg det helt, helt av, men om natta plutselig hoppte eg opp i sengå fordi sterioanleggt skrudde seg på, men ikkje nok med det, det hadde skrudd seg på cd og ikkje radio og det var på sang nummer 2!!!!
Dette var ekkelt det skal eg lova deg, eg fortallte det til mormor, men hun bare lo og sa at det ikkje var noe...
nå har eg sikkert bodd i dette huset i nesten 5 år,men eg går aldri ned i kjelleren....eg har aldri virkelig sett noen der nede, men eg kan føla at det e någen der nere så ikkje vil meg någe godt...eg har også ein hond og han vil heller aldri ned i kjelleren....han springer ned trappene til kjelleren, men så er det som han ser någe og springer så fort han kan opp igjen.....
Mormor døde for 2 år siden og etter det har eg aldri hatt problemer med tv`en eller sterioanlegget eller følt at noen vil skade meg....det er som om hun passer på meg, men det er rart eg går aldri i kjelleren det er som om hu ikkje kan passa på meg der nere....
Å for noen uker siden sto eg på badet og plutselig hører eg noen si navnet mitt, eg snur meg jo for å se kem det e men ingen va der, så eg åpne dørå for å se om det va venninden min som hadde gått inn selv eller hunden min som holt på med noe, men nei...så eg snudde meg igjen og tenkte det va bare ein inbilning...plutselig hørrte eg det igjen, og eg snudde meg, men ingen va der, men denne gang blei eg redd siden eg ikkje like huset så veldi godt liksom...eg tok med meg hunden og sto uten for huset til venninden min kom...hun overbeviste meg om at vi skulle gå inn igjen, men da merket vi ikkje noe...
Det har skjedd masse andre merkelige ting og, malerier har fallt ned uden at spikeren eller skruen har fallt ned og uden at tråden har røket...det er akkurat som om noen har toke bilde og lagt det ned på gulvet fordi eg har ikkje merka det før eg har våkna neste morning....eg har våknet mange ganger om natten fordi eg føle at det er någen i rommet men det e jo ingen der...

Eg hadde bare lyst å fortella min historie åzzå kan jo dokker se om dokk kjenne dokk igjen eller vet ka så foregår i huset mitt....

Eg sette veldi pris på om dokk konne svara meg på ka dokk tror det kan ver eller ka d e for någe..takk:)

Hilsen lille_mia
Antall ord: 593
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cova
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Des 2004 22:39
19
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Cova »

Kanskje det er noen som vil vise deg at han/hun er der. Hvis dette er plagsomt så kan du kontakte noen som kan sende han/hun over på den andre siden.
Antall ord: 32
Alt er mulig, det umulige tar bare litt lenger tid ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

Brukte du hårføner eller liknende da du hørte navnet ditt ble sagt på badet?
Antall ord: 17
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille_mia
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av lille_mia »

BMFLEX skrev:Brukte du hårføner eller liknende da du hørte navnet ditt ble sagt på badet?
ja...eller rettetang...har det noe å si??:/
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Imle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 01 Mar 2006 16:16
18
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Imle »

Vil bare si at dette var veldig interessant!.. :D Kanskje har mormoren din blitt en av din(e) hjelper(e)..? Hun vet at du pratet om at du ikke likte deg i kjelleren, og det med tven og sterioen skjedde, og at hun dermed passer på at det ikke skjer nå lenger.. Bare en liten tanke.. :mozilla_wink: :mozilla_smile: Ellers så har jeg lært at dyr er mer oppmerksomme på det åndelige, det har jeg opplevd selv og!.. :mozilla_smile:
At du fortsatt ikke føler deg trygg i kjelleren har jeg ikke noen konklusjon på for øyeblikket, men bra er det ikke. :mozilla_wink: Hvis det blir for slitsomt/ekkelt/osv. så bør du nok få noen seriøse til å drive ut åndene for deg..

Håper at det med kjelleren blir bedre for deg etterhvert!.. :mozilla_wink: :mozilla_smile:
Antall ord: 143
Hilsen Ida. :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
boots
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Mar 2006 05:02
18

Innlegg av boots »

Jeg har selv bod i mine oldeforeldre sitt hus. som ble bygget på slutten av 1800 tallet. Jeg opplevde at stereo annlegget slo seg av uten at jeg var i nerheten av det,dusjen slår seg av, av seg selv og mangen andre mystiske hendelser.(Måtte flytte tilslutt)
:(
Antall ord: 50
chevy ship

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille_mia
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av lille_mia »

Imle-Schnuppa<3 skrev:Vil bare si at dette var veldig interessant!.. :D Kanskje har mormoren din blitt en av din(e) hjelper(e)..? Hun vet at du pratet om at du ikke likte deg i kjelleren, og det med tven og sterioen skjedde, og at hun dermed passer på at det ikke skjer nå lenger.. Bare en liten tanke.. :mozilla_wink: :mozilla_smile: Ellers så har jeg lært at dyr er mer oppmerksomme på det åndelige, det har jeg opplevd selv og!.. :mozilla_smile:
At du fortsatt ikke føler deg trygg i kjelleren har jeg ikke noen konklusjon på for øyeblikket, men bra er det ikke. :mozilla_wink: Hvis det blir for slitsomt/ekkelt/osv. så bør du nok få noen seriøse til å drive ut åndene for deg..

Håper at det med kjelleren blir bedre for deg etterhvert!.. :mozilla_wink: :mozilla_smile:
Hei ja :mozilla_smile:
Eg og har vert inn på den tanken at hun kan ver min hjelper...og det tror eg og litt altså, men det eg då syns eg så rart koffor e der så ekkelt nede i kjelleren?

Ja det er rart det der me at dyrene merker at det er "noe" der....det eg glømte å fortella va at Tassen (honden min) han stirrer av og til rett ut i rommet akkurat som om han ser noen, men det er jo ingen der...

Ja eg har tenkt på det sjøl at eg sko fått någen til å komt å fått det bort, men eg vil jo ikkje vis det er mormor at hu skal gå bort fordi hu passe jo på meg....

Takk for svaret :D
Antall ord: 278

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille_mia
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av lille_mia »

boots skrev:Jeg har selv bod i mine oldeforeldre sitt hus. som ble bygget på slutten av 1800 tallet. Jeg opplevde at stereo annlegget slo seg av uten at jeg var i nerheten av det,dusjen slår seg av, av seg selv og mangen andre mystiske hendelser.(Måtte flytte tilslutt)
:(
Off....eg har hørrt mangen så har hatt problemer i gammle hus, men eg har jo heller ikkje lyst å flytta :mozilla_frown:
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Bilde
Antall ord: 0
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Innlegg av BMFLEX »

lille_mia skrev:
BMFLEX skrev:Brukte du hårføner eller liknende da du hørte navnet ditt ble sagt på badet?
ja...eller rettetang...har det noe å si??:/
Er det noe som lager lyd? hadde du på radio?
Antall ord: 39
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

*Velvet Vamp* skrev:Bilde
moroklumpen assåååå.... :D
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille_mia
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av lille_mia »

Eg har tenkt mangen ganger på at det må jo ver ein naturlige forklarning....Å det bor jo fira andre i dette huset i de andre leilighetene så det konne jo ver at de snakkte høyt eller någe, men eg har snakt me de og ingen va hjemma alle va på jobb....
Eg hadde ikkje tven på eller radio !Eg sto bare på badet og stellte meg....Mens Tassen (honen min) låg i gangen og såv...
Det e det så e så rart eg finne ingen forklaring på det...Hadde eg bare hørt det ein gang så konne eg bare tenkt at det va ein lyd eller någe, men når det var to ganger....pluss alt det andre som har skjedd her liksom.......Så ikkje vet eg...... :mozilla_undecided:
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links