Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kan man fjerne Ånder fra avstand?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Ingen mennesker kan noe gang klare å sende hvem dem vil vekk. Selv verdensbeste trenger hjelp. Det er jo det magikere gjør. Det er ikke magikeren som sender ånden vekk. Dem bare kjenner folk :mozilla_cool:
Antall ord: 36
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Hmmm nei, det skal nok ikke all verden til i mange tilfeller.. Men det er LITT vanskelig her.. Det er flere som har prøvd, uten å lykkes. Også erfarne medier som jeg har tiltro til. De klarer det rett og slett ikke.. Jeg har lykkes med å sende over noen selv alene og sammen med andre, men det er noen utfordringer igjen her.. Ikke det at jeg bryr meg så veldig om de som er igjen, for jeg er ikke redd lenger.. Bare drittlei av den klebånden som ikke vil slippe taket.. Den har blitt svakere, men den er fortsatt der. Seig som FSpiritual Quest PPV skrev:En annen ting er at vi svært så ofte kan klare å få dem ut selv. Det skal ikke all verden til. Alt du trenger å gjøre i de fleste tilfeller er å si hade bra og sende dem videre. Noen er litt mer standhaftige enn andre og dem kan det være lurt å få hjelp til, hvis du ikke selv klarer å få beskjedene ut av dem.
Men jeg må nok bare være tålmodig å ta tiden til hjelp.. Det er jo utrolig lærerikt da, for å se den positive siden av det *S*
Antall ord: 202
Hide post links |
Jeg tror du må innfinne deg med at ikke alle slipper taket og det er det ingen som kan gjøre noe med.
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det er vel heller det at jeg skal lære av det.. Jeg er jo åpen for åndeverdenen, og skal vel muligens hjelpe andre med utdrivelser og slike ting i fremtiden.. Da må man jo ha kjent på slike ting selv.. Er det ikke sånn da?Spiritual Quest PPV skrev:Finner du årsaken til at den er der slipper den taket. Har du noen uløste konflikter eller traumer som du ikke har håndtert? Disse kan være årsakene til at vedkommende henger igjen.Det er ikke altid hos dem du skal lete etter svaret, noen ganger er det også hos deg selv.ToneG skrev:Hmmm nei, det skal nok ikke all verden til i mange tilfeller.. Men det er LITT vanskelig her.. Det er flere som har prøvd, uten å lykkes. Også erfarne medier som jeg har tiltro til. De klarer det rett og slett ikke.. Jeg har lykkes med å sende over noen selv alene og sammen med andre, men det er noen utfordringer igjen her.. Ikke det at jeg bryr meg så veldig om de som er igjen, for jeg er ikke redd lenger.. Bare drittlei av den klebånden som ikke vil slippe taket.. Den har blitt svakere, men den er fortsatt der. Seig som FSpiritual Quest PPV skrev:En annen ting er at vi svært så ofte kan klare å få dem ut selv. Det skal ikke all verden til. Alt du trenger å gjøre i de fleste tilfeller er å si hade bra og sende dem videre. Noen er litt mer standhaftige enn andre og dem kan det være lurt å få hjelp til, hvis du ikke selv klarer å få beskjedene ut av dem.
Men jeg må nok bare være tålmodig å ta tiden til hjelp.. Det er jo utrolig lærerikt da, for å se den positive siden av det *S*
Antall ord: 309
Hide post links |
Jeg er nok noe forenklet jeg da. Jeg må si at dersom jeg har merket noen ånder som henger igjen så er stort sett årsaken en frykt for å gi slipp og gå videre. Kanskje de er redd for å havne et sted de ikke ønsker eller slik. Eller at de ikke vil.
Atmi
Atmi
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, det er sant at kommunikasjon kan gjøres på avstand.. Men personlig tror jeg det er lettere å sende hjem ånder fra huset hvor de oppholder seg. Men det har vel litt å si hvor erfarent medie er og hvor sterke evner vedkommende har. Men jeg har jo egentlig fått hjelp på den måten en gang før, men da kom ånden tilbake. Men det kan jo skje om man renser på stedet også.. Jeg skulle likt å snakke med den som alltid klarer å sende åndene hjem. Hmmm det hadde vært spennende!Atmi skrev:Nå har det seg slik at noen hevder å ha en egen evne til å sende hjem ånder. Personlig vil jeg påstå at ånder kan sendes hjem både på avstand og ved nærkontakt. Men at hvis ånden ikke er klar så er det vanskelig. Kommunikasjonen med ånden kan derimot opprettes greit over avstand, akkurat som annen kommunikasjon kan det.
Men som sagt er det ikke alltid de våger eller gjør det de får beskjed om. Jeg er litt fascinert over de som hevder at de alltid klarer å sende ånder hjem, noen ganger tror jeg det er skryt, andre ganger tror jeg på dem. Vet ikke.
Personlig gjør jeg ting på en helt annen måte og kan derfor ikke uttale meg om hva medier kan eller ikke kan. Likevel kan jo jeg,. som ikke medium, uttale meg om kommunikasjon over avstand - og det går helt fint.
Atmi
Antall ord: 248
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
De tankene der har jeg også.. De er nok redde for å ta konsekvensene av sitt jordiske liv..Atmi skrev:Jeg er nok noe forenklet jeg da. Jeg må si at dersom jeg har merket noen ånder som henger igjen så er stort sett årsaken en frykt for å gi slipp og gå videre. Kanskje de er redd for å havne et sted de ikke ønsker eller slik. Eller at de ikke vil.
Atmi
Jeg snakker jo ikke bare om klebånden, men generelt om ånder.. Det er jo en fordel å skjønne hva det dreier seg om. Å man lærer jo best av egne erfaringer.Spiritual Quest PPV skrev:Ikke nødvendigvis. Men det fungerer forskjellig fra person til person. Du lærer hele tiden nye sider når det gjelder evnene dine. Sånn jeg ser det så skal du ikke være nødt til å ha en klebeånd fast hos deg for å lære noe, det er hva du gjør det til. Det høres for emg ut som om du nesten syns det er trygt og spennende å ha han der. Da nytter det ikke å si hade bra, du må virkelig mene det.
Om jeg syns det er trygt og spennende å ha den der? Er du helt tett eller? :mozilla_surprised: Sånn seriøst! Det er den dummeste kommentaren jeg har hørt.. Det er jo tydelig at du ikke skjønner helt hva du snakker om.. Hmmm
Antall ord: 241
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Feb 2006 18:39
- 18
Kan vere du har allerede gjort dette,men det kan hjelpe aa be noen denne aanden stoler paa,kjenner fra den andre siden,komme aa hjelpe han over. Det var det som maatte til engang jeg hadde det samme problemet..
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Feb 2005 21:14
- 19
Ja jeg tror man kan fjerne ånder både ved å oppsøke stedet og ved å gjøre det på avstand, feks over tlf som Kenneth sier. Dersom man skal gjøre det uten å være fysisk til stede kreves det nok at man har erfaring, har godt utviklede evner.
Jeg håper du får svar på spørsmålet ditt angående pris og slikt.
(Hvis du bor i nærheten av Drammen kan jeg forsøke å hjelpe deg helt gratis, men jeg kan ikke gjøre det over tlf - er ikke så god ennå.)
(Hvis du bor i nærheten av Drammen kan jeg forsøke å hjelpe deg helt gratis, men jeg kan ikke gjøre det over tlf - er ikke så god ennå.)
Antall ord: 96
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Ja, jeg har prøvd det, uten nytte.,. Men jeg kan tenke meg at det kan fungere i noen tilfeller *S*Heks82 skrev:Kan vere du har allerede gjort dette,men det kan hjelpe aa be noen denne aanden stoler paa,kjenner fra den andre siden,komme aa hjelpe han over. Det var det som maatte til engang jeg hadde det samme problemet..
Jeg sier tusen takk for tilbudet LenaM, det var veldig generøst!lenaM skrev:Ja jeg tror man kan fjerne ånder både ved å oppsøke stedet og ved å gjøre det på avstand, feks over tlf som Kenneth sier. Dersom man skal gjøre det uten å være fysisk til stede kreves det nok at man har erfaring, har godt utviklede evner.
Jeg bor i Porsgrunn, så det er et stykke til Drammen.. Men om jeg skal innover snart å ikke har blitt kvitt den, så skal jeg ta kontakt med deg..Tusen hjertelig takk!
Antall ord: 205
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2006 16:32
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skien
Hvordan har det gått? har du blitt kvitt den eller?
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sarpsborg
Så kjedelig at du ikke får fred ToneG.
Synd at du ikke får fred i leiligheten din.
Nær familie av meg fikk god hjelp av Tone Nilsen. Dette var snakk om virkelig plagsomme energier. Hun reiser vel stort sett over hele landet, men hun tar betalt da
Synd at du ikke får fred i leiligheten din.
Nær familie av meg fikk god hjelp av Tone Nilsen. Dette var snakk om virkelig plagsomme energier. Hun reiser vel stort sett over hele landet, men hun tar betalt da
Antall ord: 50
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
ToneG: Jeg sendte deg en pm for lenge siden om en som gjør dette over telefon. Han er engelsk og jeg vet ikke hvor mye han tar, for jeg har bare mailet med kona hans. Hvis du har slettet pm'en kan jeg sende deg mailadressen hans på nytt. (Egentlig hennes, men hun gir beskjed videre )
Antall ord: 57
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Apr 2006 23:58
- 18
Hei.
Har fjernet mye pr. telefon. tror nok at jeg kan fjerne din også.
Tror ikke at avstand betyr så mye. Enkelte ting, spesielt poltergeister tror jeg at jeg bør være på stedet for å fjerne.
Jeg tar ingenting siden dette foreløpig bare er en hobby for meg.
:mozilla_laughing:
Har fjernet mye pr. telefon. tror nok at jeg kan fjerne din også.
Tror ikke at avstand betyr så mye. Enkelte ting, spesielt poltergeister tror jeg at jeg bør være på stedet for å fjerne.
Jeg tar ingenting siden dette foreløpig bare er en hobby for meg.
:mozilla_laughing:
Antall ord: 52
Hide post links |
Hei Tone G
Har du fått fjernet "Klebe"???
Det er et slit å gå å drasse på en slik..Føler med deg..
Vil anbefale deg å la "Losen" prøve å få den vekk for deg, hvis du ikke har blitt kvitt den enda.
Han har fjernet mine 2. Den første "Kleben" var en seiging, som flere hadde prøvd å få vekk, men til ingen nytte. Losen fjernet den på på under 5 minutter, men da var vi i samme rom.. Vet ikke hvordan det blir på avstand, men det skader jo ikke å prøve... Vet han har hatt flere vellykkede utdrivelser over telefonen, og han er seriøs og tar ikke betalt. Det strider imot hans prinsipper.
Lykke til
Lurifax
Har du fått fjernet "Klebe"???
Det er et slit å gå å drasse på en slik..Føler med deg..
Vil anbefale deg å la "Losen" prøve å få den vekk for deg, hvis du ikke har blitt kvitt den enda.
Han har fjernet mine 2. Den første "Kleben" var en seiging, som flere hadde prøvd å få vekk, men til ingen nytte. Losen fjernet den på på under 5 minutter, men da var vi i samme rom.. Vet ikke hvordan det blir på avstand, men det skader jo ikke å prøve... Vet han har hatt flere vellykkede utdrivelser over telefonen, og han er seriøs og tar ikke betalt. Det strider imot hans prinsipper.
Lykke til
Lurifax
Antall ord: 120
Hide post links |