Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerAA-EVP

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
mordecai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 130
Startet: 11 Nov 2004 08:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 2 ganger

AA-EVP

Innlegg av mordecai »

Er det noen her som har kunnskap og erfaring om evp-opptaker? Jeg har fattet interesse og har lest endel om dette. Så jeg lurte på om det finnes plasser i norge hvor man får kjøpt de nødvendige utstyrene, og hva det eventuelt vil koste sånn ca, og da tenker jeg på kvalitet! Eller må man importere fra utlandet.. ?
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

du trenger vel ikke noe spesielt utstyr for å fange ånder på tape tror jeg. ta det du har for hånden. klart det er best med noe som ikke lager for mye støy, men jeg ville ikke brukt masse penger på noe som du kan få til like bra med det du allerede har.
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Re: AA-EVP

Innlegg av Krull - sluttet »

mordecai skrev:Er det noen her som har kunnskap og erfaring om evp-opptaker? Jeg har fattet interesse og har lest endel om dette. Så jeg lurte på om det finnes plasser i norge hvor man får kjøpt de nødvendige utstyrene, og hva det eventuelt vil koste sånn ca, og da tenker jeg på kvalitet! Eller må man importere fra utlandet.. ?
Kan annbefale deg en helt vanlig minidisk spiller, med en litt dyr stereomikrofon :mozilla_smile:
Antall ord: 80

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mordecai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 130
Startet: 11 Nov 2004 08:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 2 ganger

Innlegg av mordecai »

JUNE; Takker for gode tips. Men så lenge man er fascinert av noe, så kommer kvalitet fremfor kvantitet vettu. Men er fornøyd bare det funker og at kvaliteten blir OK i tilfelle det skulle funke :mozilla_wink:

Krull; Jeg har meget liten kunnskap om opptakere og spillere generelt, men må det ikke være et svært sensitivt mottaker helt nede på 150hz eller 10Ohm? Så jeg er ikke helt sikker på om minidisc er sensitiv nok til å motta slike signaler, eller er det micen det kommer an på? :mozilla_smile: Har du selv noe erfaring med MD?
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links