Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderskremmende..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Elvira.
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Mar 2006 22:31
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: brumunddal

skremmende..

Innlegg av Elvira. »

hei jeg må bare fortelle om noe litt rart som skjedde med meg her om dagen..
jeg bor på en stor herregård som er veldig gammel, jeg har alltid liksom visst at det er noe litt utenom det vanlige der, men aldri noe ondt..
jeg var hjemme alene og satt å så på tv, så skulle jeg bare gå å hente ved i kjelleren, så jeg gikk ned trappa, og i kjelleren min er lysbryteren helt innerst i det innerste rommet så du må gå gjennom hele kjellerern i mørke først, det er 4 rom. så jeg gikk inn i det første rommet, og merket ikke noe. ikke i det andre heller, men da jeg kom til det tredje begynnte en ilende følelse å gripe tak i meg, men jeg brydde meg ikke noe om det, så jeg fortsatte innover i det mørke tredje rommet. plutselig kjentes det ut som noen tok et strupetak på meg, det kjentes ut som jeg ble kvalt, og like fort var det over. jeg ble helt svimmel av sjokket og famlet meg fort som svinnt bort til lysbryteren innerst i det 4. rommet. jeg hentet veen og gikk fort opp igjen uten å skru av lyset. den samme ilende følelsen fulgte meg resten av dagen.

noen som vet hva dette kan ha vært?
Antall ord: 223
~Elvira.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
lehni
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Nov 2004 15:47
20
Lokalisering: valdres

Innlegg av lehni »

wow.. hadde jeg fått panikk jeg!! noe så ekkelt..
men hvorfor i alle dager er lysbryteren innerst?! noe så ufattelig ulogiskt :mozilla_tongue:
men hadde d vært meg så hadde jeg nekta å gå ned hente ved aleine lenger jeg.. :mozilla_undecided:
Antall ord: 39
~*lehni*~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Elvira.
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Elvira. »

jeg er erfaren med ånder fra før, men har aldri vært borti en så sterk fysisk følelse.
vet ikke hvorfor den er det, men det skal jeg fikse på!!
har vært å henta ved etter det da, men nå står lyset alltid på..
Antall ord: 47
~Elvira.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lehni
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Nov 2004 15:47
20
Lokalisering: valdres

Innlegg av lehni »

mhm da så.. fikk også en brå følelse av at noen ville kvele meg en kveld jeg låg i senga mi, ble helt lamma. men i mitt tilfelle inbiller jeg meg at jeg bare inbilte meg hele greia. for skremmende å tenke på at noen faktisk prøvde kvæle meg som jeg selv ikke kunne se synts jeg.

men er du mer erfaren så er d vel ikke fult såå skummelt, sjøl om d sikkert er uhyggelig nok!
Antall ord: 81
~*lehni*~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Elvira.
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Elvira. »

men det var det som var litt ekkelt, at jeg alldri har kjent en sånn fysisk følelse før..det var skikkelig ekkelt..
Antall ord: 25
~Elvira.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Nov 2005 03:14
19
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Re: skremmende..

Innlegg av BMFLEX »

Elvira. skrev:hei jeg må bare fortelle om noe litt rart som skjedde med meg her om dagen..
jeg bor på en stor herregård som er veldig gammel, jeg har alltid liksom visst at det er noe litt utenom det vanlige der, men aldri noe ondt..
jeg var hjemme alene og satt å så på tv, så skulle jeg bare gå å hente ved i kjelleren, så jeg gikk ned trappa, og i kjelleren min er lysbryteren helt innerst i det innerste rommet så du må gå gjennom hele kjellerern i mørke først, det er 4 rom. så jeg gikk inn i det første rommet, og merket ikke noe. ikke i det andre heller, men da jeg kom til det tredje begynnte en ilende følelse å gripe tak i meg, men jeg brydde meg ikke noe om det, så jeg fortsatte innover i det mørke tredje rommet. plutselig kjentes det ut som noen tok et strupetak på meg, det kjentes ut som jeg ble kvalt, og like fort var det over. jeg ble helt svimmel av sjokket og famlet meg fort som svinnt bort til lysbryteren innerst i det 4. rommet. jeg hentet veen og gikk fort opp igjen uten å skru av lyset. den samme ilende følelsen fulgte meg resten av dagen.

noen som vet hva dette kan ha vært?
Dersom du er litt følsom for energier kan det jo være at noen har blitt kvalt der nede, og du følte noe av det den personen som ble kvalt følte. Eller så er det kanskje noe der nede som ikke liker at du er der?
Antall ord: 274
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Elvira.
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Elvira. »

ja ikke vet jeg, jeg har alltid vært følsom for energi, men det kejnntes så ondt..
Antall ord: 18
~Elvira.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 19 Nov 2004 19:06
20
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Sånn har jeg det også! Angst.
Antall ord: 7
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

*Velvet Vamp* skrev:Sånn har jeg det også! Angst.
=D>
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 19:00
18
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Fetsund

Innlegg av Jonette<3 »

uff, så uhyggelig :mozilla_surprised: hørt om sånt før, merkelig egentlig, kanskje enerifien er er spøkelse eller en ånd som trenger hjelp eller vil advare, ellers så er dn bare evil :evil:

MUHAHA:evil: neida, vetsj jg, er vel noe
Antall ord: 43
There's more between heaven and earth

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links