Det var egentlig ganske artig der og da også;)JUNE skrev:ser det liksom for meg.... sikkert ikke så artig der og da, men moro etterpå.....BMFLEX skrev:Jeg og en kamerat satt på en luguber bar for noen år siden. Vi hadde våknet ganske sent på kvelden så vi ba bartenderen gi oss noe som "svingte oss opp i partystemning litt fort". Da fikk vi servert en halvfull flaske med absinth og to øl. Vi våknet begge i oppgangen til leilighetskomplekset vi bodde i dagen etter. Ingen av oss husker noe etter den halve flasken med absinth. Dette var nedover i Europa ett sted (Liege mener jeg huske byen het) under en partytur.^Idril^ skrev:jeg kjenner noen som drakk ekte vare, og han ble bare veldig full av veldig lite... men det er jo individuelt hvor mye en drikke og hvor mye kroppen tåler...torgeir skrev:Absint inneholder en malurt som skaper halusinasjonene. jeg kjenner noen som drakk det, men de ble bare syk av det. feber og kaldsvette. det selges absint på norske pol, men uten dette gift stoffet.
Så med andre ord, skumle greier å drikke.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ nisser
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Antall ord: 192
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
torgeir skrev:jeg har sett 3 merkelige skapninger løpe over gulvet en gang.de var ca 30 cm høy,og var helt mørke. men når jeg så direkte på dem forsvant de. :mozilla_wink:>wiz skrev:Og du har sett alt dette?det fins nisser,småfolk,underjordiske,tuftkail
Neeeiii,,,, må aldri se direkte på slike ting for DA er de plutselig borte-vekk :mozilla_cool:
Antall ord: 70
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |