Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHyggelig dag på jobb...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
^Idril^
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Apr 2005 14:58
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sørlandet

Innlegg av ^Idril^ »

ToneG skrev:
^Idril^ skrev:Jeg er vel kanskje litt redd for sånn... Kan ikke noe for det :mozilla_frown: Hun samme dama sier ofte når jeg steller henne og sånn: "Ser du han mannen som står i døra?" Så snur jeg meg, og der er det ingen... Ser hun spøkelser, eller er det bare det at hun er dement/gammel?
Det kan vel hende hun ser ånder:-) Jeg ser ånder selv, så jeg syns ikke det er rart.. Selv om hun er gammel, betyr ikke det at hun er skrullete av den grunn.. Kanskje du kan lære noe av den dama? Neste gang hun peker ut en ånd, kan du jo se om du ser omriss av en skikkelse.. Er hun dement da?
Jeg kan ikke se noenting... Jeg har ikke slike evner.... De ligger på mamma sin side av familien, så det kan jo være de kommer... Ja, hun er dement... Jobber på dement avdeling!
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links