Jeg er ny her og leser på alt det dere skriver om, er veldig interesert, jeg tror på alt dette her men har aldrig opplevd noe, mens min datter har jo det.
Men da lurer jeg på om det er den sjette sansen som er inne i bilde når man ser gjenferd.
Tina
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hei...
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Des 2005 17:01
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bergen
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Des 2005 00:47
- 18
- Lokalisering: Nordland
hei
hei å velkommen :mozilla_laughing:
Kan være sjette sans...hvis det er sånn at hun ser gjenferd mere enn andre for å si det sånn. :mozilla_laughing: Det sies jo å at barn er mere åpen for å se slike ting.
Kan være sjette sans...hvis det er sånn at hun ser gjenferd mere enn andre for å si det sånn. :mozilla_laughing: Det sies jo å at barn er mere åpen for å se slike ting.
Antall ord: 40
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Re: hei
Barn er så definitivt mer åpen enn voksne.Rose78 skrev:hei å velkommen :mozilla_laughing:
Velkommen til deg
Antall ord: 53
sosja
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Des 2005 17:01
- 18
- Lokalisering: Bergen
Ja det er jo sant at barn ser mere enn ett voksne, fordi hun så mere når hun var mindre enn i dag hun er snart 16.
Når hun var mindre så kunne hun høre noen pustet ved hennes øre når hun lå og sov og tingane hennes flyttet seg. da var hun livredd
Vi då leide et gamalt hus, vi flyttet vekk og kom tilbake på det samme huset etter noe år, men da var det ikke det samme då får nå ser hun mindre på ting som skjer rundt henne.
Hun kunne nå få en slag decjavu, kunne se ting før det skjedde.
Jeg kan huske en gang, på samme gamle huset, at jeg lå og sov og jeg bare lukket opp øyne og så en gamal dame som så på meg og valpen min, så da kvakk jeg til og da var hun borte, hva kan det vare, det kunne ikke vare drøm, får jeg husker godt åssen hun så ut.
Men det var bare det ene gangen.
Og nå bor vi ikke der mer.
Jeg driver ellers å prøve å spå med tarot kort.
Jeg spår gratis med vennen, og har bestandig klart å spå riktig.
Husker spesielt en ung gutt som ikke trodde på om spåingen men ville prøve, og da jeg sa hva som kom til å skje, trodde han ikke, men det skjedde, og siden så ville han ikke bli spåd mer, han blei redd.
Men jeg ønsker sån å kunne se i fremtidig, klarsyn.
Min mor har så kraftig evne til å se framtidig og spår alt, det ønsker at jeg kunne ha, så hva må man gjøre da får å få ha en sån evne?
Når hun var mindre så kunne hun høre noen pustet ved hennes øre når hun lå og sov og tingane hennes flyttet seg. da var hun livredd
Vi då leide et gamalt hus, vi flyttet vekk og kom tilbake på det samme huset etter noe år, men da var det ikke det samme då får nå ser hun mindre på ting som skjer rundt henne.
Hun kunne nå få en slag decjavu, kunne se ting før det skjedde.
Jeg kan huske en gang, på samme gamle huset, at jeg lå og sov og jeg bare lukket opp øyne og så en gamal dame som så på meg og valpen min, så da kvakk jeg til og da var hun borte, hva kan det vare, det kunne ikke vare drøm, får jeg husker godt åssen hun så ut.
Men det var bare det ene gangen.
Og nå bor vi ikke der mer.
Jeg driver ellers å prøve å spå med tarot kort.
Jeg spår gratis med vennen, og har bestandig klart å spå riktig.
Husker spesielt en ung gutt som ikke trodde på om spåingen men ville prøve, og da jeg sa hva som kom til å skje, trodde han ikke, men det skjedde, og siden så ville han ikke bli spåd mer, han blei redd.
Men jeg ønsker sån å kunne se i fremtidig, klarsyn.
Min mor har så kraftig evne til å se framtidig og spår alt, det ønsker at jeg kunne ha, så hva må man gjøre da får å få ha en sån evne?
Antall ord: 295
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Mai 2005 13:28
- 19
- Lokalisering: Ghettoen
-