Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderånder og mennesker

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Kitty
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mar 2006 17:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

ånder og mennesker

Innlegg av Kitty »

hei!

hvorfor må alltid det være åndelig aktivitet på gudsforlatte stedere og ikke på t-banen for eksempel i steden....det dør mennesker der også??? detta er noe kjærsten min lurer på han tror ikke på noe han er en ateist eller hva det het igjenn:P
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Krull - sluttet

Re: ånder og mennesker

Innlegg av Krull - sluttet »

Kitty skrev:hei!

hvorfor må alltid det være åndelig aktivitet på gudsforlatte stedere og ikke på t-banen for eksempel i steden....det dør mennesker der også??? detta er noe kjærsten min lurer på han tror ikke på noe han er en ateist eller hva det het igjenn:P

Det er da ikke bare på gudsforlatte steder at det har blitt rappotert om åndelig aktivitet. :mozilla_smile:
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rose78
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Des 2005 00:47
18
Lokalisering: Nordland

Innlegg av Rose78 »

Kan jo godt hende det er noen fredelige på t-banen å :mozilla_laughing: men at di ikke gjør stort av seg å at di ikke tiltrekker seg oppmerksomhet.

Er jo ofte at når det er ekstremt ...at man hører om det,altså hvor det er mye aktivitet
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kitty
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Mar 2006 17:40
18
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Kitty »

jeg veit det men kjærsten min kverulant og skjønner ikke noe.... grrrrrrrrr prøver å få han til å forstå.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Det er nok åndelig aktivitet over alt. på gudsforlatte plasser legger vi lettere merke til de, mens feks på t-banen er det mye folk og fysisk aktivitet, og åndenes aktivitet forsvinner i myldret!
Antall ord: 34
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Det er massevis av åndelig aktivitet her hvor vi bor, men det er først når vi skal slappe av at vi merker noe til dem.. Jeg har sett ånder flere steder også jeg.. I byen, på resturanter mm.. Finnes det egentlig gusforlatte plasser? Bare sånn for å kverulere litt *S*
Det er nok riktig som Torgeir skriver, åndenes aktivitet forsvinner i myldret..

Ps Torgeir, du har PM
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Slik åndelig aktivitet er hyppigst på f.eks. soverom, og andre steder der man ofte befinner seg i en tilstand mellom søvn og våken. Mange mener nok de er våkne nåe slike fenomener opptrer, selv om de faktisk er i overgangsfasen til søvn. Tenk hvor ofte folk protesterer på at de har sovet, til tross for at andre har sett (og hørt) det klart og tydelig.
Slike opplevelser kan opptre før andre kan se at man sover, for de kommer i overgangen til søvn.
De kan også forkomme f.eks. på T-banen, når man har satt seg, men sjelden mens man står og venter på T-banen.
Antall ord: 169

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Du aner ikke hvor feil du tar BA :mozilla_smile:
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ToneG skrev:Du aner ikke hvor feil du tar BA :mozilla_smile:
Jeg kan gi et hint. Veldig feil.
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

>wiz skrev:
ToneG skrev:Du aner ikke hvor feil du tar BA :mozilla_smile:
Jeg kan gi et hint. Veldig feil.
Og definitivt veldig rett. :D

Dere kan mene at jeg tar en del feil, og det har dere sikkert rett i også, men er det ikke fakta at mange åndeopplevelser forkommer på soverommet? Er det ikke fakta at det er få åndeopplevelser mens en er veldig opptatt?
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Scorpion
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 03:21
18
Lokalisering: Åleby

Innlegg av Scorpion »

BA SKREV:
Dere kan mene at jeg tar en del feil, og det har dere sikkert rett i også, men er det ikke fakta at mange åndeopplevelser forkommer på soverommet? Er det ikke fakta at det er få åndeopplevelser mens en er veldig opptatt?[/quote]

Åndene gidder vell ikke å forstyrre deg mens du er opptatt forde de vet de mest sannsynlig vis ikke blir oppdaget allikavel. men så er jo ånderverden mest aktiv om natten da. spesielt klokken 02.00. og dobbelt så mye hvis det er fullmåne. de som er innlagt på psykisk sykehus må ha dobbel dose når det er fullmåne. tilfeldig?,nei.
det at du sier det må være flere åndeopplevelser om natten er jo sikkert bare forde de vil øddelegge nattesøvnen til folk. hva er jo vell mere irriterenes en d..
Antall ord: 140
Mer mellom himmel og jord en du tror...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Scorpion skrev:
BA skrev: Dere kan mene at jeg tar en del feil, og det har dere sikkert rett i også, men er det ikke fakta at mange åndeopplevelser forkommer på soverommet? Er det ikke fakta at det er få åndeopplevelser mens en er veldig opptatt?

Åndene gidder vell ikke å forstyrre deg mens du er opptatt forde de vet de mest sannsynlig vis ikke blir oppdaget allikavel. men så er jo ånderverden mest aktiv om natten da. spesielt klokken 02.00. og dobbelt så mye hvis det er fullmåne. de som er innlagt på psykisk sykehus må ha dobbel dose når det er fullmåne. tilfeldig?,nei.
det at du sier det må være flere åndeopplevelser om natten er jo sikkert bare forde de vil øddelegge nattesøvnen til folk. hva er jo vell mere irriterenes en d..
Det du skriver her bekrefter min påstand. Det forekommer flest åndeopplevelser nærmest søvn, og færrest lengst unna søvn.
Årsaken kan enhver tro hva en vil om.

Det du skriver om fullmåne er en gammel og avlivet myte.
http://www.forskning.no/Artikler/2005/n ... 0414001.21
http://www.doktoronline.no/section/body ... d=31125891
Antall ord: 201

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Scorpion
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 03:21
18
Lokalisering: Åleby

Innlegg av Scorpion »

e fikk vite det av en vennine som jobber på ett sjukehus. flott artikkel da :mozilla_wink:
Antall ord: 17
Mer mellom himmel og jord en du tror...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links