sier som ei på ppv sa jeg:
hvis du går fra huset ditt med dørene åpne, kan du ikke si noe på at folk har gått inn der heller...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Lier Psykriatriske
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
Det blir ikke det samme i det hele tatt. Lier var avsperrer med stålgjerder som har blitt brutt om med vinkelsliper eller kraftig tang. Dørene har blitt sparket inn og brutt opp.JUNE skrev:sier som ei på ppv sa jeg:
hvis du går fra huset ditt med dørene åpne, kan du ikke si noe på at folk har gått inn der heller...
Ingen som har gått derifra med dørene oppe.
Antall ord: 78
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
da er det vel på sin plass at de som eier stedet og ikke ønsker "besøk" får plugget igjen en gang for alle da eller? ingen som gidder det. har til og med spurt om lov til å gå inn der og fikk et klart ja.>wiz skrev:Det blir ikke det samme i det hele tatt. Lier var avsperrer med stålgjerder som har blitt brutt om med vinkelsliper eller kraftig tang. Dørene har blitt sparket inn og brutt opp.JUNE skrev:sier som ei på ppv sa jeg:
Antall ord: 127
Hide post links |
Mener du at Lier kommune som ikke engang hadde råd til fløte i kaffen på gamlehjemmet skal bruke 1000vis av kroner på sikkerhetsutstyr rundt et fallent bygg som ingen bruker. Det er faktisk skiltet der. Og det ligger spåass øde til at det spiller ingen rolle hva dem gjør der, det er ikke noe problem å bryte seg inn uansett.JUNE skrev:da er det vel på sin plass at de som eier stedet og ikke ønsker "besøk" får plugget igjen en gang for alle da eller? ingen som gidder det. har til og med spurt om lov til å gå inn der og fikk et klart ja.>wiz skrev:Det blir ikke det samme i det hele tatt. Lier var avsperrer med stålgjerder som har blitt brutt om med vinkelsliper eller kraftig tang. Dørene har blitt sparket inn og brutt opp.JUNE skrev:sier som ei på ppv sa jeg:
Hvis folk faller inne på Lier og skader seg stygt så er dems egen skyld. Min også, jeg har vært dert flere ganger, men det blir helt latterlig å skylde på kommunen når en BUNCH idioter også fra paranormal gjør hærverk på offentlig eiendom.
Antall ord: 239
Hide post links |