Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøkelse i huset....

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
evamystikk
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Feb 2006 15:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Avsides

Spøkelse i huset....

Innlegg av evamystikk »

Noen som har peiling?

Jeg er ei jente på 19 år som har opplevd noen ting. Siste gang var for ca 2 uker tilbake..
Starter fra begynnelsen:
Da jeg var 11-12 år drømte jeg om en eldre mann som sto ved sengen min og glanet på meg. Da jeg våknet, sto han der.Han var der i noen sekunder, men så kom han plutselig bort. Søsteren min, som er 3 år eldre enn meg, skulle si natta til foreldrene våre da hun skulle legge seg. Hun sa som vanlig "natta" da hun gikk fordi rommet deres og bak seg hørte hun svakt "natta". Hun spurte foreldrene våre dagen etterpå om det var de som hadde sagt det, men det var ikke de.Og hun var den siste til å legge seg så det var ingen som var bak henne,men lyden kom derifra.
Rundt juletider (julen -05) kom jeg hjem ganske sent på natten (ca 01-02tiden). Jeg satt i sofaen og så på TV da jeg ble oppmerksom på unulaten min som hoppet villt i buret. Da jeg så i den retningen, sto det en mann, ca 3 meter fra meg, og stirret på meg. Jeg var den eneste som var våken i huset. Mamma og pappa hadde lagt seg for noen timer siden. Jeg ble livredd hadd, gjemte meg under teppet og ropte på mamma og pappa. Da de kom ned, var det ingen der.

For ca 1 1/2mnd siden, kjøpte jeg meg en valp. Hunden har også reagert på noe. Hun så i luften der denne mannen har stått og knurret og av og til bjeffet. Det gjorde meg ikke tryggere..

For ca 2 uker siden var jeg på badet og hundet på kjøkkenet. Plutselig var det noen som løp SKIKKELIG fort opp og ned lofttrappen, inn i gangen, åpnet kjøkkendøra,og smelte igjen døra. Og løp opp igjen. Noen som har peiling på hva dette kan være?god ånd/spøkelse?dårlig ånd/spøkelse? Har prøvd å kontakte han Olav eller hva han heter på Møre, men han har ikke vært særlig villig til å svare. Har faktisk ikke hørt noe fra han i det heletatt.. Noen som vet av noen rundt Tr.heimsområdet som kunne hjulpet meg med dette? Hadde vært fint om noen kan svare..
Antall ord: 405
When Hell Is Full, The Dead Will Walk The Earth..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

å neiiii... du skulle ikke tatt med den siste opplysningen der...
nå kommer denne tråden til å spore helt av. bare vent og se. :mozilla_wink:
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Noen som har peiling?

Nei

Da jeg var 11-12 år drømte jeg om en
Ok du vet du drømte, men er det verifiserbart?

Søsteren min, som er 3 år eldre enn meg, skulle si natta til foreldrene våre da hun skulle legge seg. Hun sa som vanlig "natta"

Du var 13 og da må hun ha vært 15, gikk hun og la seg før deg da....
Jeg satt i sofaen og så på TV da jeg ble oppmerksom på unulaten min som hoppet villt i buret.
Var den muligens sint for du skifta tv kanal?

Hun så i luften der denne mannen har stått og knurret og av og til bjeffet. Det gjorde meg ikke tryggere..
Når hunden ikke ser i luften hvor ser den da ?

Bare på gøy, :mozilla_cool:
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
evamystikk
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Feb 2006 15:10
18
Lokalisering: Avsides

Spøkelse i huset...

Innlegg av evamystikk »

[å neiii..quote]

Hvordan da? hvordan kommer dette til å spore av? jeg har ikke peiling på slikt, det har bare skjedd meg og jeg har lyst på svar.. Er nervøs av å være i dette huset og ønsker at dette skal ta slutt. det er ekkelt og skremmende![/quote]
Antall ord: 49
When Hell Is Full, The Dead Will Walk The Earth..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Krull - sluttet

Noe lignende i barndomshjemmet mitt.

Innlegg av Krull - sluttet »

Jeg har hørt at det skjedde noe lignende i barndomshjemmet mitt da vi var barn/Ungdommer.

Dette har min 3 år eldresøster fortalt meg i seinere tid.

Hun våkna ofte på natta, og enset figuren av en gammel mann som stod ved sengen hennes og kikket på henne.

Det er bare hun som har opplevd dette i barndomshjemmet vårt.

Jeg og min 6 år eldre bror delte dette rommet, før hun fikk rommet.

Hverken meg eller broren min har opplevd noe sånn i det rommet.

Søstera mi fortalte at hun hadde fortalt dette til mamma, og at mamma hadde motvillig sagt at at en gammel mann hadde ligget på det siste, og dødd på det rommet en gang på begynnelsen av 60 tallet.

Dette var før mamma og pappa flyttet inn i huset.

Hvorfor denne gamle mannen bare ble oppdaget av søstera mi, og ikke av meg og broren min vet jeg ikke.

Men jeg er overbevist om at mamma viste om han!

Hadde mamma levd i dag, så ville jeg ha spurt henne om dette.

Skrev et ganske langt og detaljert innlegg om akkurat dette, men jeg gjorde en eller annen feil, slik at det ikke ble lagra. Snufs.

Vennlig hilsen Krull.
Antall ord: 213

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Jun 2005 10:40
19
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Jeg vet ikke helt om du skal være redd.. for slik som du beskriver din opplevelse som yngre slo det meg at dette var mer i retning av å se sin hjelper etc..

her kan også din frykt være verre enn hva som egentlig er årsak til hendelsene...

det skulle vært interessant å vite hva hunden din mener om det ... dyr kan vite mer enn oss om ganske mye..

mn.. nu er jeg ikke kyndig i slike ting :)
Antall ord: 79
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links