Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Moderatorer:Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
bestemora skrev: fikk tak i ever after på cdon.com til 59 kr,jeg har sett den ørten ganger...hærlig film...ser den ilag med mine svigerdøttre,skikelig sippe stund
Cdon, here i come
Jeg anbefaler Willow og til deg, om du ikke har sett den... En veldig søt eventyrfilm!
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
ingrid78
Nybegynner
Startet: 17 Feb 2006 01:29
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: buskerud
Innleggav ingrid78 »
The Shining med Jack Nicholson er et must. Ellers er Rose Red helt guffen. Ikke så mye skvett, men den kryper på en måte under huden på deg.
bestemora skrev: fikk tak i ever after på cdon.com til 59 kr,jeg har sett den ørten ganger...hærlig film...ser den ilag med mine svigerdøttre,skikelig sippe stund
Cdon, here i come
Jeg anbefaler Willow og til deg, om du ikke har sett den... En veldig søt eventyrfilm!
den må jeg prøve å få tak i ,er veldig glad i eventyrfilmer. ha ei vidunderlig natt ,på tide å gå å legge seg :mozilla_smile:
Dette er ikke akkurat en grøsser da
men jeg personlig syntes det er en bra serie.
Ghost whisperer
Handler om et medium som hjelper jordbundne ånder over til lyset.Å som oftes har di noe ugjort før di kan gå over til lyset å det er der hun hjelper til.
Syntes den er veldig bra
BMFLEX skrev:Det var vel Stephen King som skrev "Storm of the century". Filmen er veldig bra, men vil anbefalle å se den 4 timer lange versjonen. (ikke den som varer i 1,5h)
Handler om en mann som kommer til en øy hvor det er ca 1000 innbyggere.
Øya er avskåret ifra omverden pga. en kraftig storm.
Så begynner han creepy mannen å lage "kvalm".
Bør sees! En av mine favoritter.
SOTC er bra. Men jeg skjønte aldri helt hvem/hva han creepy fyren egentlig var.
Antall ord: 88
“I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.”
- Bill Hicks
BMFLEX skrev:Det var vel Stephen King som skrev "Storm of the century". Filmen er veldig bra, men vil anbefalle å se den 4 timer lange versjonen. (ikke den som varer i 1,5h)
Handler om en mann som kommer til en øy hvor det er ca 1000 innbyggere.
Øya er avskåret ifra omverden pga. en kraftig storm.
Så begynner han creepy mannen å lage "kvalm".
Bør sees! En av mine favoritter.
SOTC er bra. Men jeg skjønte aldri helt hvem/hva han creepy fyren egentlig var.
IKKE LES DETTE INNLEGGET HVIS DU IKKE HAR SETT FILMEN OG ØNSKER Å SE DEN!!!!
Det er vel ikke noe fasitsvar, men jeg tolket det som at han var the devil himself:)
Antall ord: 121
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her