Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan kan jeg vite?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Gjest

Hvordan kan jeg vite?

Innlegg av Gjest »

Jeg har skrevet det mange ganger, men skal nå utdype det litt mer.

Første gang jeg skulle kontakte mine skytsånder fikk jeg ingen spesiell reaksjon (som jeg kan huske..).
Men Etterpå, om det var i en drøm eller hva det var husker jeg ikke, Fikk jeg inn et bilde i hodet mitt.
Jeg begynte da å lure på om jeg hadde sett skytsåndene mine!
Jeg klarte faktisk å gjette på et navn!

Senere snakket jeg med min mamma. Jeg lurte på hva hun mente om skytsånder, om hun hadde sett sine, o.l.
Så fortalte jeg om "synet" mitt.
Hun stirret rart på meg, så ba hun meg forklare en gang til hvordan den ene av dem så ut.
(Sånn her mener jeg at hun ser ut.)
"Kort, Glad dame med oppsatt hår og snille øyne. Litt "fyldig" og med et navn som minner om Mar.. noe."
Mamma lurte på om jeg ikke hadde sett henne før, men det kan ikke jeg huske. Vi kom i allefall frem til at dette måtte være oldemoren min! Hun het Marie og så meget lik ut som beskrivelsen min.
Tilfeldig?
Uansett, Hvordan kan jeg vite at dette er henne og ikke.. fantasier?

Forresten, i "synet" mitt så jeg også en mann. Jeg kan ikke fortelle hvordan han så ut, han var mer som en taus skygge.
Er dette vanlig?

De virket så.. Virkelige! Jeg mener i flere anledninger å ha hatt dem her. Uten noe konkret bevis, men bare på intuisjon (eller hva det heter :P ) kan jeg si at de er her.

Nå spør jeg igjen; Hvordan kan jeg VITE at det var skytsenglene mine, og ikke ren fantasi?
Antall ord: 284

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Siden de aller fleste tydeligvis ser på "nye innlegg" så oppdaterer jeg i håp om at noen skal se tråden ;)
Mange her er jo så flinke - dere klarte jo å svare >wiz..
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Assunta Engebretsen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 24
Startet: 06 Des 2005 17:01
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Assunta Engebretsen »

Hei
Det er nokk mange som kan se sin egen engel som beskyter deg.
Eller noe i familien som de ikke kjenner men som står ved din siden
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1428 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Re: Hvordan kan jeg vite?

Innlegg av Asbjørn »

LilleFm skrev:Første gang jeg skulle kontakte mine skytsånder fikk jeg ingen spesiell reaksjon (som jeg kan huske..).
Men Etterpå, om det var i en drøm eller hva det var husker jeg ikke, Fikk jeg inn et bilde i hodet mitt.
Jeg begynte da å lure på om jeg hadde sett skytsåndene mine!
Jeg klarte faktisk å gjette på et navn!

Senere snakket jeg med min mamma. Jeg lurte på hva hun mente om skytsånder, om hun hadde sett sine, o.l.
Så fortalte jeg om "synet" mitt.
Hun stirret rart på meg, så ba hun meg forklare en gang til hvordan den ene av dem så ut.
Mange mennesker har kansje hørt om Hjelpere men aldri sett dem.
Somregel er våre Hjelpere skjult for oss.
I enkelte tilfeller, KAN man dog drømme om hjelperene sine, selv om det og ikke skjer ofte.
Folk med KLARSYN - synske og andre med evner kan i noen tilfeller oppdage mer.

At avdøde familiemedlemmer KAN være med som hjelper, det er ikke uvanlig, men de behøver ikke å være det.

Om du har drømt dette, og din mor har gjenkjent denne personen som din oldemor, så skal du alikevel være obs på at du en eller annen gang KAN HA sett et bilde av henne, og at dette bildet har hengt seg fast i minnet ditt ( iallfall underbevisst ).
Men dermed er ikke det sagt at det er slik, da...

En skygge nevner du og - de aller aller fleste som har Hjelpere ser ikke hverken ansikt eller annet, bare en skyggelignende skikkelse.
Det er faktisk mer vanlig... ( Også Margit Sandemo nevner slike skygger i sine bøker - selv om det i noen av bøkene er ren fantasi...)

Uansett ; Bruk SØK - funksjonen her, og SØK på "Hjelpere" , du kan og søke på "Guider" - skytsengler, dørvoktere / doorkeeper, osv, så vil du finne masser av innlegg her om det.

mvh Asbjørn
Antall ord: 330

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links